XXL Nutrition

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

..

Laatst bewerkt:
hij had het tegen ddna. denk vanwege de vele taalfouten.

alleen tegen BB en ja dat komt omdat hij bang is dat ik ga gebruiken hij denk ook dat er in de supplementen rotzooi zit.

vaak gedaan maar naar zo'n gesprek/discussie is het een min
dagen niet sporten

o ja... me vader zegt je kan best discusieren met mij maar ik heb altijd gelijk want je woont in mijn huis dus ik maad de beslisingen over jou en wat er uiteindelijk gebeurt

tot nu toe is ze dat aaridg gelukt want als hun iets neit willen is het ook niet gebeurt.

Druk dit af en schuif het onder z'n neus, en verlaat de ruimte. Dan komt er geen discussie tot stand en dan kan hij je ook geen min dag geven.

Supplementen zijn een aanvulling op stoffen reeds aanwezig in je lichaam (creatine vb) Om het simpel te stellen: creatine houd bepaalde andere stoffen beter vast die de groei bevorderen
=> Rotzooi is het dus niet
AAS zijn evenmin rotzooi bij correct en bewust gebruik.

Je woont inderdaad onder je vaders dak maar volgend jaar ben je officieel volwassen en heeft hij geen fluit aan je te zeggen.
Dus als 'jij je lichaam kapot wil maken' kan je er evengoed nu mee beginnen of je begint er volgend jaar toch mee (al maak je je lichaam niet kapot, maar verbeter je het)
Je bent immers ook al bijna volgroeid, dus daar kan geen probleempunt van gemaakt worden, al is het dat nooit in tegenstelling tot wat sommige mensen zeggen.

Stel hem uiteindelijk de vraag waarom jij geen passie voor bodybuilding of powertraining mag hebben zoals anderen die hebben voor voetbal of tennis oid.
Antwoord hij weer over die rotzooi, dan moet hij dit hele stukje maar eens herlezen.

Ik heb wel support van mijn ouders.

Eigenlijk in ales, ben ik wel blij mee.

AAS gebruik is ten strengste verboden, zolang ik thuis woon.

Maar kan wel naar hartelust supplementen kopen, en extra eten wordt er ook gekocht. Verder kan ik met alles praten over mijn ouders, en vind ik het enorm erg als ik ze teleurstel :(

Enige nadeel is dat ik van het vreten echt de heletijd moet ruften.

Mijn moeder "BJORN, JIJ EET GEEN EIEREN MEER, JE BENT NET EEN GASKAMER" hahaha

Laatst bewerkt:
Druk dit af en schuif het onder z'n neus, en verlaat de ruimte. Dan komt er geen discussie tot stand en dan kan hij je ook geen min dag geven.

Supplementen zijn een aanvulling op stoffen reeds aanwezig in je lichaam (creatine vb) Om het simpel te stellen: creatine houd bepaalde andere stoffen beter vast die de groei bevorderen
=> Rotzooi is het dus niet
AAS zijn evenmin rotzooi bij correct en bewust gebruik.

Je woont inderdaad onder je vaders dak maar volgend jaar ben je officieel volwassen en heeft hij geen fluit aan je te zeggen.
Dus als 'jij je lichaam kapot wil maken' kan je er evengoed nu mee beginnen of je begint er volgend jaar toch mee (al maak je je lichaam niet kapot, maar verbeter je het)
Je bent immers ook al bijna volgroeid, dus daar kan geen probleempunt van gemaakt worden, al is het dat nooit in tegenstelling tot wat sommige mensen zeggen.

Stel hem uiteindelijk de vraag waarom jij geen passie voor bodybuilding of powertraining mag hebben zoals anderen die hebben voor voetbal of tennis oid.
Antwoord hij weer over die rotzooi, dan moet hij dit hele stukje maar eens herlezen.

Ik zal dit allemaal in me opnemen en toepassen.. bedankt :thumbs:

Het herlezen zal hij waarschijnlijk niet doen want lezen doet hij dan niet want ik krijg dan het volgende soort antwoord:

"Deze jongen zit in de BB wereld je moet dit niet aan mij laten lezen mar aan iemand die niet in die wereld ziet en verstand heeft van he menselijke lichaam zoals een doktor, want zij zullen altijd eerlijk zijn en niet dus gaan meepraten met jou of praten over hoe goed BB is terwijl dit eigenlijk slecht is."

Ik zal dit allemaal in me opnemen en toepassen.. bedankt :thumbs:

Het herlezen zal hij waarschijnlijk niet doen want lezen doet hij dan niet want ik krijg dan het volgende soort antwoord:

"Deze jongen zit in de BB wereld je moet dit niet aan mij laten lezen mar aan iemand die niet in die wereld ziet en verstand heeft van he menselijke lichaam zoals een doktor, want zij zullen altijd eerlijk zijn en niet dus gaan meepraten met jou of praten over hoe goed BB is terwijl dit eigenlijk slecht is."

hoe kan BB nou slecht zijn :S t is een gezonde sport net als zwemmen omdat je al je spieren traint in het lichaam.. dt snap ik dus effe niet :S

Bwa BB is toch niet erg gezond hoor

1. Je belast je lever met eten
2. Je belast je nieren met eten
3. Je belast je portemonnee met supplementen
4. Je belast je maag met voorturend te eten
5. Je overbelast je spieren en krijgt af en toe blessures

Recreatieve sport is gezond , maar zoals de meeste hier trainnen (zo fel als ze kunnen , zoals het hoort) is het net ietsje minder.

En dan heb je niet eens anabolen gebruikt want dan gaat je hart er ook nog eens aan :p

Niets doen is wel slechter als BB

Recreatieve sport is gezond , maar zoals de meeste hier trainnen (zo fel als ze kunnen , zoals het hoort) is het net ietsje minder.

En dan heb je niet eens anabolen gebruikt want dan gaat je hart er ook nog eens aan :p

w8 effe... een BB'er eet toch gezond he :P k bedoel dieete niet snoepe enzo, hoe kan je dan je maag/niere/lever belasten... oke je beus die vat ik nog wel haha:D ma t oplopen van een blessure kan je in elke sport over komen. kijk ma na voetbal of vecht sport etc.
mjah hoe dan ook beter BB doen dan zoals de meeste 24/7 voor de pc/ tv hange met een zak chips.. toch?;)

Ik zal je zeggen, punt 1 tot en met punt 5 is bull shit
of je moest slechte sarcastische humor hebben

oja en wat anabolen betreft.. bodybuilding betekend bouwen aan je lichaam en niet rotzooi gebruiken. :cool:

Als het met slecht voedsel is: ja.

Als het met goed voedsel is: bullshit.

Slap gelul

:rolleyes:

Slap gelul

Misschien wel als je zo ongezond traint met de verkeerde techniek ja.

nja kijk ik ben voorstander vn bodybuilding ... je mag nu beweren wat je wil ..

Bodybuilding is duur .. Het eten is niet altjid even gezond want als je net iets te veel eiwitten eet krijg je te hoge lever en nierfuncties , ok daar bestaan supplementen voor maar daar hebk het nu even niet over

Je kan ook juist trainnen maar je perrongeluk even overschatten en pijn doen.
Dat van die maag kan je wel vermijden dat geefk toe

Maar zeggen dat dat allemaal bullshit is is allemaal niet objectief ... ik doe BB ik weet dat het niet gezond is, zelfs al blijf je van de anabolen af.

BTW denk je dat als je echte bodybuilder bent en probeert 'droog' te komen dat dat gezond is? Al het vloeistof afvoeren enzo? Wees maar zeker van niet.

Maar elke competitieve sport is ongezond , en niets doen is nog ongezonder ... enkel sissies die met mietjes gewichten werken en gewoon gezond eten zijn gezond en dat is dan weer zo pokkesaai dat je ganse leven verkloot is ...

Bodybuilding is ongezond maar dat betekent daarom niet dat je 5 jaar vroeger dood gaat ... daar gaat het helemaal niet om .. even nuchter de zaak bekijken.

(geloof me ik heb ook een nonkel die ooit een beest was hij is enorm pro-bodybuilding en zelfs hij zegt dat het niet echt gezond is) Ma who cares als je je verzorgt kan het heus geen kwaad , je moet gewoon alles tijdig laten checken

Voor ik bodybuilding deed at ik maar enkele keren per dag ongezond voedsel, had ik geen beweging, dronk ik dagelijks bier, rookte ik, gebruikte drugs....

Nu eet ik gezond voedsel, beweeg ik iedere dag, drink wekelijks bier, rook ik niet

BTW denk je dat als je echte bodybuilder bent en probeert 'droog' te komen dat dat gezond is? Al het vloeistof afvoeren enzo? Wees maar zeker van niet.

dit is eigelijk t enigste waar k t mee eens ben..
mjah voor die enkele keer ...

Voor ik bodybuilding deed at ik maar enkele keren per dag ongezond voedsel, had ik geen beweging, dronk ik dagelijks bier, rookte ik, gebruikte drugs....

Nu eet ik gezond voedsel, beweeg ik iedere dag, drink wekelijks bier, rook ik niet

Ja ik zeg dat bodybuilding niet gezond is , maar die dingen die jij zegt zijn 100 x zo erg , btw ik heb er bijgezet dat niets doen nog slechter is !

btw
ik heb zelf te hoge nier en leverfuncties , ik eette toen zelfs nog te weinig + zit laag in kcal (lean bulker) ik ben nog steeds het levende bewijs. Ik heb ook maar 1 junkdag per week die ik nog niet eens noodzakelijk elke week neem , meestal 2-3 maa per maand.

Ga ik er dood van -> NEE tuurlyk niet , maar het is wel bestempeld als abnormaal en ongezond

Lever kan je helpen met dingen als sesamzaad en je nieren met water , maar let op dan ben je al extra dingen aan het doen om je gezond te houden he :) Als je niet genoeg tijd hebt op een dag ga je je maag ook uitleuren door te veel voedsel inneens binnen te moeten werken.
En ja duur is het gewoon , maar dat is een keuze die je moet maken.
Maar ik herhaal elke competitieve sport is ongezond ,zelfs verschillende recreatieve sporten zijn ongezond...

Bodybuilding is het slechtste zeker niet en dat heb ik ook nooit beweerd , maar het ideaal beeld is met lichte gewichten werken en gewoon gezond eten zonder oog op groeien .. dat is gewoon mijn punt en dat is hetgene waar vele ouders problemen rond maken

Het gaat er niet om dat bodybuilding gezond is interesseert mij niet het is een gevoel een passie die me blijmaakt. Eten zoals een bb'r is gezond eiwitten allemaal bullshit van teveel enzo wij breken meer af dus hebben we meer nodig om op te bouwen. Je lichaam past zich aan aan de sport dus ook aan het eten. Telkens je een spievezel breekt bouwt die zich weer op. las je teveel eiwitten neemt pis en kak je die weer uit is zelfde met creatine. Nabolen goed tjah teveel is niet goed maar te veel bankzitten en chips vreten = ook obesitas en dood door dikte. Kuurtje testo is zo slecht nog niet denk ik. kOm maar met de harde bewijzen!

Terug
Naar boven