little man
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij had het tegen ddna. denk vanwege de vele taalfouten.
komt omdat ik te snel wil type haha![]()
niet op letten (A)

alleen tegen BB en ja dat komt omdat hij bang is dat ik ga gebruiken hij denk ook dat er in de supplementen rotzooi zit.
vaak gedaan maar naar zo'n gesprek/discussie is het een min
dagen niet sporten
o ja... me vader zegt je kan best discusieren met mij maar ik heb altijd gelijk want je woont in mijn huis dus ik maad de beslisingen over jou en wat er uiteindelijk gebeurt
tot nu toe is ze dat aaridg gelukt want als hun iets neit willen is het ook niet gebeurt.

Mijn moeder "BJORN, JIJ EET GEEN EIEREN MEER, JE BENT NET EEN GASKAMER" hahaha

Druk dit af en schuif het onder z'n neus, en verlaat de ruimte. Dan komt er geen discussie tot stand en dan kan hij je ook geen min dag geven.
Supplementen zijn een aanvulling op stoffen reeds aanwezig in je lichaam (creatine vb) Om het simpel te stellen: creatine houd bepaalde andere stoffen beter vast die de groei bevorderen
=> Rotzooi is het dus niet
AAS zijn evenmin rotzooi bij correct en bewust gebruik.
Je woont inderdaad onder je vaders dak maar volgend jaar ben je officieel volwassen en heeft hij geen fluit aan je te zeggen.
Dus als 'jij je lichaam kapot wil maken' kan je er evengoed nu mee beginnen of je begint er volgend jaar toch mee (al maak je je lichaam niet kapot, maar verbeter je het)
Je bent immers ook al bijna volgroeid, dus daar kan geen probleempunt van gemaakt worden, al is het dat nooit in tegenstelling tot wat sommige mensen zeggen.
Stel hem uiteindelijk de vraag waarom jij geen passie voor bodybuilding of powertraining mag hebben zoals anderen die hebben voor voetbal of tennis oid.
Antwoord hij weer over die rotzooi, dan moet hij dit hele stukje maar eens herlezen.
Antwoord hij weer over die rotzooi, dan moet hij dit hele stukje maar eens herlezen.
Ik zal dit allemaal in me opnemen en toepassen.. bedankt
Het herlezen zal hij waarschijnlijk niet doen want lezen doet hij dan niet want ik krijg dan het volgende soort antwoord:
"Deze jongen zit in de BB wereld je moet dit niet aan mij laten lezen mar aan iemand die niet in die wereld ziet en verstand heeft van he menselijke lichaam zoals een doktor, want zij zullen altijd eerlijk zijn en niet dus gaan meepraten met jou of praten over hoe goed BB is terwijl dit eigenlijk slecht is."

Bwa BB is toch niet erg gezond hoor
1. Je belast je lever met eten
2. Je belast je nieren met eten
3. Je belast je portemonnee met supplementen
4. Je belast je maag met voorturend te eten
5. Je overbelast je spieren en krijgt af en toe blessures
Recreatieve sport is gezond , maar zoals de meeste hier trainnen (zo fel als ze kunnen , zoals het hoort) is het net ietsje minder.
En dan heb je niet eens anabolen gebruikt want dan gaat je hart er ook nog eens aan
Niets doen is wel slechter als BB
k bedoel dieete niet snoepe enzo, hoe kan je dan je maag/niere/lever belasten... oke je beus die vat ik nog wel haha
ma t oplopen van een blessure kan je in elke sport over komen. kijk ma na voetbal of vecht sport etc. 
Bwa BB is toch niet erg gezond hoor
1. Je belast je lever met eten
2. Je belast je nieren met eten
3. Je belast je portemonnee met supplementen
4. Je belast je maag met voorturend te eten
5. Je overbelast je spieren en krijgt af en toe blessures
Recreatieve sport is gezond , maar zoals de meeste hier trainnen (zo fel als ze kunnen , zoals het hoort) is het net ietsje minder.
En dan heb je niet eens anabolen gebruikt want dan gaat je hart er ook nog eens aan
Niets doen is wel slechter als BB
Als het met slecht voedsel is: ja.
Slap gelul

Slap gelul
Misschien wel als je zo ongezond traint met de verkeerde techniek ja.5. Je overbelast je spieren en krijgt af en toe blessures
Voor ik bodybuilding deed at ik maar enkele keren per dag ongezond voedsel, had ik geen beweging, dronk ik dagelijks bier, rookte ik, gebruikte drugs....
Nu eet ik gezond voedsel, beweeg ik iedere dag, drink wekelijks bier, rook ik niet
Als je niet genoeg tijd hebt op een dag ga je je maag ook uitleuren door te veel voedsel inneens binnen te moeten werken.