MuscleMeat

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

Het gaat er niet om dat bodybuilding gezond is interesseert mij niet het is een gevoel een passie die me blijmaakt. Eten zoals een bb'r is gezond eiwitten allemaal bullshit van teveel enzo wij breken meer af dus hebben we meer nodig om op te bouwen. Je lichaam past zich aan aan de sport dus ook aan het eten. Telkens je een spievezel breekt bouwt die zich weer op. las je teveel eiwitten neemt pis en kak je die weer uit is zelfde met creatine. Nabolen goed tjah teveel is niet goed maar te veel bankzitten en chips vreten = ook obesitas en dood door dikte. Kuurtje testo is zo slecht nog niet denk ik. kOm maar met de harde bewijzen!


Nagel op de kop (behalve over het testo kuurtje , maar daar ken ik niet veel van)

Is het gezond ? Neen ma who cares je moet toch iets doen + het laat je er goed uitzien ... dat bedoel ik nu
 
Laatst bewerkt door een moderator:
eiwitten zijn stoffen die niet in je lichaam worden opgenomen zoals vetten en koolydraten dus die plas je gewoon uit..:rolleyes: no worry ;)
 
eiwitten zijn stoffen die niet in je lichaam worden opgenomen zoals vetten en koolydraten dus die plas je gewoon uit..:rolleyes: no worry ;)


Nadat je lever ze moet afbreken -> verhoogde leverfunctie ;)

Je moet opletten met dat soort misverstanden. Ik kan 400 gram eiwitten per dag eten elke dag en over 5 jaar levercirrose krijgen daardoor (ok nu ff overdrijven maar je moet alles binnen een bepaalde context zien)
 
Gaat het over mijn spellingsfout of over mijn lever? :p

At ipv eette in ieder geval :p

Khoop ni da mijne lever epic gaat failen ofk ga hier ni lang meer rondlopen :(


doe niet zo dramatisch :P
 
allebei vinden het niks , maar dat maakt het juist zo mooi:D
 
Gwn fretten , lever gaat er zowieso aan van de alcohol xD
 
hmm , das de goede mentaliteit !

ofzoiets :p
 
op het begin vonden ze er maar niks aan, mijn vader was vooral kwaad omdat ik niet meer voetbalde :D
ik heb ook een jaar getraint zonder voedingsschema en supplementen => geklooi dus
nu heb ik een degelijk voedingsschema en mag ik nu toch Whey gebruiken... beter dan niets :D
 
Altijd hetzelfde: ''moet je nu al weer eten''. En als ik supplementen bestel: ''wat kost dat wel allemaal niet''. Maar af en toe vinden ze het tog wel leuk voor me:P
 
Heb er niet zo'n last van, heb mijn eigen cribje :D
 
Eduard, wat ben je nou aan het doen


ja papa, ik meot van de dokter tegen de allergie een spuit in me kont.

ooh dan is het goed jonge.



nee grapje ze vonde het eerst niet goed, maar toen ik het geweldige topic van BIGT liet zienover hoe alles niet klopte mocht het.
 
hoe zit t eigelijk met vrienden i.p.v. ouders?
 
Lol vrienden vragen constant raad om te trainen :). Mjah ik ben van redelijk mollig naar redelijk droog en toch wat gespierd gegaan in een jaartje. En dat valt dan wel een beetje op. Maar ze reageren echt allemaal positief :D
 
de ene kakt je uit jaloesie uit: ge ga stoppen me groeien
-> dejavu:)

de andere probeert dan te trainen, maar met een verkeerde mentaliteit enzo..
meiden hier, strandje daar,... en na enkele maanden stoppen ze vanzelf omdat ze nog geen swarzenegger zijn
 
hoe zit t eigelijk met vrienden i.p.v. ouders?

Vrienden zijn er altijd wel positief over.

de ene kakt je uit jaloesie uit: ge ga stoppen me groeien
-> dejavu:)

de andere probeert dan te trainen, maar met een verkeerde mentaliteit enzo..
meiden hier, strandje daar,... en na enkele maanden stoppen ze vanzelf omdat ze nog geen swarzenegger zijn

Ja idd:p
 
bij mij zijn de meeste negatief :P ze vinden het niet mooi en bla bla maar een vriendin van me vind t helemaal te gek enzo, dus ja.

de andere probeert dan te trainen, maar met een verkeerde mentaliteit enzo..
meiden hier, strandje daar,... en na enkele maanden stoppen ze vanzelf omdat ze nog geen swarzenegger zijn

hahaha lol
 
Back
Naar boven