Fitness Seller

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

vrienden zijn er sowieso positief over en gaan ook beginnen met trainen.. en in de sportschool vragen veel mensen welke eiwitten ik gebruik (een paar zijn nu dezelfde gaan gebruiken), welke oefeningen goed zijn, hoe ik train en eet etc.. is wel leuk, blijkbaar zichtbaar resultaat ;)
 
bij mij zijn de meeste negatief :P ze vinden het niet mooi en bla bla maar een vriendin van me vind t helemaal te gek enzo, dus ja.

Haha wat dan. Zolang je je vrouwelijke vormen behoud is er niks aan de hand toch;)

vrienden zijn er sowieso positief over en gaan ook beginnen met trainen.. en in de sportschool vragen veel mensen welke eiwitten ik gebruik (een paar zijn nu dezelfde gaan gebruiken), welke oefeningen goed zijn, hoe ik train en eet etc.. is wel leuk, blijkbaar zichtbaar resultaat ;)

GeBruikk j3 00k Pilluhn dan???:sd:

Dat vind ik altijd zo irritant. Als je hun zegt dat je met fitness/krachttraining bezig bent vragen sommige mensen dat.
 
het ergert mij niet dat ze dat vragen, want op zich is er niets mis met gebruik van die spullen. (pillen, testo,...)
enkel denkt iedereen dat het misbruikt word
 
mijn ouders vinden het niet erg dat ik ga naar de fitnis
omdat mijn broer ook powertraint.

Ik mag zoveel trainen als ik wil van m'n ouders en zij blijven alles betalen
zolang ik geen suplementen neem :(
wat ik wel jammer vin

maar ik krijg soms ook wel die commentaar van mensen :s
ik ben 16 en ben tog al ''goed'' gespierd voor een 16jarige
 
het ergert mij niet dat ze dat vragen, want op zich is er niets mis met gebruik van die spullen. (pillen, testo,...)
enkel denkt iedereen dat het misbruikt word

Ik denk ook dat de meesten zich er aan ergeren omdat men denk dat je met een pilletje hier en daar zomaar ff snel gespierd wordt.
 
Ik denk ook dat de meesten zich er aan ergeren omdat men denk dat je met een pilletje hier en daar zomaar ff snel gespierd wordt.


dat een van de dingen dat ze denken :p

bv dat alles wat daarin zit je lichaam omzeep helpt enzo allemaal zever...
 
Ik heb ooit eens verteld dat ik creatine gebruik, je kan je niet voorstellen wat voor reacties je dan krijgt. (vooral van ecto's)
"zo kan ik het ook", "let maar op dat je ballen niet krimpen", "let maar op dat je stem niet gaat verhogen", ...
Van dingen waar ze totaal geen verstand van hebben ...
En dat terwijl creatine eigenlijk geen zeik doet
 
Achja tis toch allemaal jaloezie van andere mensen die geen verstand ervan hebben.

Ik gebruik nog geen supps, wil over een paar maanden misschien is shakes gaan toevoegen, maar eerst vind ik dat je gewoon maar eens massa moet zien te boeken door middel van een goed voedingschema. Gaat tot nu toe goed.
 
het ergert mij niet dat ze dat vragen, want op zich is er niets mis met gebruik van die spullen. (pillen, testo,...)
enkel denkt iedereen dat het misbruikt word

Er is niks mis met het gebruik van Testo? Dan heb jij toch echt foute informatie.
 
Er is niks mis met het gebruik van Testo? Dan heb jij toch echt foute informatie.

ik denk niet dat hij de AAS testo bedoeld maar de pilvorm, bv. van Performance => Testo booster
 
ik denk niet dat hij de AAS testo bedoeld maar de pilvorm, bv. van Performance => Testo booster

Welke tiener gebruikt er nou een testo booster, das toch zonde van je geld:roflol:, volgens mij heeft ie het wel over aas testo hoor.
 
Ik heb ooit eens verteld dat ik creatine gebruik, je kan je niet voorstellen wat voor reacties je dan krijgt. (vooral van ecto's)
"zo kan ik het ook", "let maar op dat je ballen niet krimpen", "let maar op dat je stem niet gaat verhogen", ...
Van dingen waar ze totaal geen verstand van hebben ...

Dan beginnen je handen wel te jeuken ja.
 
Mijn ouders vinden het leuk dat ik strongman doe. Alleen me oma begint te zeiken: 'Hij moet niet zo zwaar tillen.. hij heeft maar 1 rug.. blabla.. ik veeg er me kont mee af.
 
Voor de duidelijkheid, AAS Testo is zeer schadelijk voor je lichaam. Die testoboosters doen net niks, puur marketing.
 
hoe zit t eigelijk met vrienden i.p.v. ouders?


grappig dat ik dit net vandaag lees :p


Mijn vrienden van vorig jaar in mijn klas (alle vriendinnen eigenlijk)

Waren aaan het lachen met mijn fanatiek gedoe over de fitness enzo en mijn boterhammetjes met kippenwit ... in het begin niet erg ma dit is al het 2de jaar , dus vondk datk moest reagere

Toen ik begon te lachen met het feit dat zij nog in het eerste zaten en ik in het 2de waren ze direkt stil

Zo stil dat ik er blijkbaar ruzie mee heb ...

OWNED vind ik zelf , mijn maten zeggen datk te grof was en ik zeg dat ze maar niet belachelijk moeten doen . Wie uitdeelt moet kunnen incasseren !
 
Voor de duidelijkheid, AAS Testo is zeer schadelijk voor je lichaam. Die testoboosters doen net niks, puur marketing.


Ik ben de testo booster verdediger !!!

Vrees mij , ofzoiets.

Ik heb van nature (weet niet wrm) heel lage testo , bij mij werken ze wel , testo boosters werken voor het juiste publiek
 
grappig dat ik dit net vandaag lees :p


Mijn vrienden van vorig jaar in mijn klas (alle vriendinnen eigenlijk)

Waren aaan het lachen met mijn fanatiek gedoe over de fitness enzo en mijn boterhammetjes met kippenwit ... in het begin niet erg ma dit is al het 2de jaar , dus vondk datk moest reagere

Toen ik begon te lachen met het feit dat zij nog in het eerste zaten en ik in het 2de waren ze direkt stil

Zo stil dat ik er blijkbaar ruzie mee heb ...

OWNED vind ik zelf , mijn maten zeggen datk te grof was en ik zeg dat ze maar niet belachelijk moeten doen . Wie uitdeelt moet kunnen incasseren !

Wow wat grof:rolleyes:

Of begrijp ik de clou van dit verhaal niet?
 
Wow wat grof:rolleyes:

Of begrijp ik de clou van dit verhaal niet?


Nee er is geen clou , ik heb gewoon onrechtstreeks gezegd datk ze achterlijk vind :p

Pech , wie mij plaagt moet iets kunnen verdragen , kan me nu echt ni schelen of ze boos zijn of niet :rolleyes:
 
Nee er is geen clou , ik heb gewoon onrechtstreeks gezegd datk ze achterlijk vind :p

Pech , wie mij plaagt moet iets kunnen verdragen , kan me nu echt ni schelen of ze boos zijn of niet :rolleyes:

Dus je vrienden vonden het heel erg dat je zei dat ze past in de eerste zaten?:p
Sla ze dan gewoon meteen;)
 
Back
Naar boven