XXL Nutrition

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

Wie uitdeelt moet kunnen incasseren !

hehe mee eens ;)

w8 ma over een paar jaar heb jij een mooi lichaam en de rest van die gasten zit met een bierbuik of zit met een man die een bierbuik heeft ;)
nou lekkere toekomst is dat hehe
 
hehe mee eens ;)

w8 ma over een paar jaar heb jij een mooi lichaam en de rest van die gasten zit met een bierbuik of zit met een man die een bierbuik heeft ;)
nou lekkere toekomst is dat hehe


gasten was simepeler geweest. Het waren meisjes

En dan nog zo iets

Nee marco je mag niet gespierder worden je bent goed zo, te veel spieren zijn lelijk ... paar maanden later gaan ze naar de chippendales kijken !?

Die kerels zijn niet gespierd ofwat? :p
 
me ouders vinden het prima redelijk gezonde levensstijl
 
Ik ben de testo booster verdediger !!!

Vrees mij , ofzoiets.

Ik heb van nature (weet niet wrm) heel lage testo , bij mij werken ze wel , testo boosters werken voor het juiste publiek

Dus jij hebt je serum testosteron laten testen, en daarna een testo booster gebruikt en weer je serum testosteron laten testen? Zo niet, placebo power :)

Dus je vrienden vonden het heel erg dat je zei dat ze past in de eerste zaten?:p
Sla ze dan gewoon meteen;)

Jij hebt vast veel vrienden :roflol:
 
Dus jij hebt je serum testosteron laten testen, en daarna een testo booster gebruikt en weer je serum testosteron laten testen? Zo niet, placebo power :)


Bwa kwerd geil en sterker ... :p ma ik ben aan ne andere bezig die ga ikk wel laten testen in mijn bloed denk ik :cool:
 
Men ouders vinden dit een lullige sport, alleen voor domme mensen die anabolen gebruiken... Ik negeer dit gwn en train en eet rustig verder...
 
ja nou en..
ouders zeggen wel vaker dat je dom bent :rolleyes: vooral als je probeert tegen hun in te gaan :D gewoon negeren, menen ze toch niet
 
ja nou en..
ouders zeggen wel vaker dat je dom bent :rolleyes: vooral als je probeert tegen hun in te gaan :D gewoon negeren, menen ze toch niet

Lol. Aparte ouders hier. Mijn ouders vinden het juist leuk om te zien dat ik intensief met sport bezig ben, en de nodige resultaten boek.

Maar met dat tegen hun ingaan heb je wel gelijk.
 
Mijn vader leeft jammer genoeg niet meer... :sad:
En mijn moeder vind dat ik me niet zo moet aanstellen op mijn leeftijd! :D

Misschien is dit niet echt een topic voor de "ouwe garde"... ;)
 
dat bedoel ik ook ;)
met sport staan ze ook wel achter me

Oh oke, dacht al. Alleen die clown, 'gymfreak4life' beweerd dat z'n ouders het een lullige sport vinden, en mensen die het beoefenen, per slot van rekening dom zijn.
 
Mijn vader leeft jammer genoeg niet meer... :sad:
En mijn moeder vind dat ik me niet zo moet aanstellen op mijn leeftijd! :D

Misschien is dit niet echt een topic voor de "ouwe garde"... ;)

Haha nee ik denk het ook niet Hummer:D
 
Mijn vader leeft jammer genoeg niet meer... :sad:
En mijn moeder vind dat ik me niet zo moet aanstellen op mijn leeftijd! :D

Misschien is dit niet echt een topic voor de "ouwe garde"... ;)

haha maakt toch niet uit :)
ma wat bedoel je? aanstelle dat je pa dood is of met BB?
 
haha maakt toch niet uit :)
ma wat bedoel je? aanstelle dat je pa dood is of met BB?

:duh:

Zijn moeder bedoeld dat hij niet zo intensief bezig moet zijn met sport;) Wat denk jij dan...
 
Oh oke, dacht al. Alleen die clown, 'gymfreak4life' beweerd dat z'n ouders het een lullige sport vinden, en mensen die het beoefenen, per slot van rekening dom zijn.

ff snel hier op terug komen he :P (over dom gesproken:p)

toch zijn z'n 8 van de 10 ouders het niet eens met BB :S
dus zo'n freak is gymfreak4life niet echt :P
 
Back
Naar boven