ddna
Cool Novice
- Waardering
- 0
hehe mee eens

w8 ma over een paar jaar heb jij een mooi lichaam en de rest van die gasten zit met een bierbuik of zit met een man die een bierbuik heeft

nou lekkere toekomst is dat hehe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehe mee eens
w8 ma over een paar jaar heb jij een mooi lichaam en de rest van die gasten zit met een bierbuik of zit met een man die een bierbuik heeft
nou lekkere toekomst is dat hehe

Ik ben de testo booster verdediger !!!
Vrees mij , ofzoiets.
Ik heb van nature (weet niet wrm) heel lage testo , bij mij werken ze wel , testo boosters werken voor het juiste publiek

Dus je vrienden vonden het heel erg dat je zei dat ze past in de eerste zaten?
Sla ze dan gewoon meteen![]()

Dus die hoef ik niet te slaan...Dus jij hebt je serum testosteron laten testen, en daarna een testo booster gebruikt en weer je serum testosteron laten testen? Zo niet, placebo power![]()
ma ik ben aan ne andere bezig die ga ikk wel laten testen in mijn bloed denk ik 
Men ouders vinden dit een lullige sport, alleen voor domme mensen die anabolen gebruiken... Ik negeer dit gwn en train en eet rustig verder...
ja nou en..
ouders zeggen wel vaker dat je dom bentvooral als je probeert tegen hun in te gaan
gewoon negeren, menen ze toch niet

dat bedoel ik ook
met sport staan ze ook wel achter me
Mijn vader leeft jammer genoeg niet meer...
En mijn moeder vind dat ik me niet zo moet aanstellen op mijn leeftijd!
Misschien is dit niet echt een topic voor de "ouwe garde"...![]()

Mijn vader leeft jammer genoeg niet meer...
En mijn moeder vind dat ik me niet zo moet aanstellen op mijn leeftijd!
Misschien is dit niet echt een topic voor de "ouwe garde"...![]()

Nee joh, ik ben 42!haha maakt toch niet uit![]()
ma wat bedoel je? aanstelle dat je pa dood is of met BB?

haha maakt toch niet uit![]()
ma wat bedoel je? aanstelle dat je pa dood is of met BB?

Wat denk jij dan...Oh oke, dacht al. Alleen die clown, 'gymfreak4life' beweerd dat z'n ouders het een lullige sport vinden, en mensen die het beoefenen, per slot van rekening dom zijn.
(over dom gesproken
)