Fitness Seller

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

gevonden:rolleyes: in 2008 was t dus toch in geleen bij fennel
was ook op google aan 't kijken zag ook alleen maar 2007 staan maar 2008 staat er ook bij ;)
 
Oh oke, dacht al. Alleen die clown, 'gymfreak4life' beweerd dat z'n ouders het een lullige sport vinden, en mensen die het beoefenen, per slot van rekening dom zijn.

Dit vind ik nou een domme opmerking van je...Omdat zijn ouders dat vinden is hij volgens jou een clown....

Niet iedereen denk t gewoon hetzelfde over bodybuilding, respect that.
 
Ze vinden 't best, halen me eten en betalen 't natuurlijk ook
Betalen me sportschoolabbo, me eten en alles wat ik nodig heb :P
Heerrrrrrrrrlijk
 
Lol het was weer even gedaan maar nu er weer kwark is begint men pa weer dak veel te laat eet :p

Ik heb hem weer gecounterd met het feit datk vorige maand was afgevallen in vet (ben deze maand wel terug bijgekomen , de week die komt wordt cardio week :) )
 
mijn ouders vinden het vooral belachelijk dat ik zaken als magere kwark eet s'avonds en dat ik light kaas wil ( you know veel eiwitten weinig vet )
ze denken ook dat die supplementen ( whey shakes bv) allemaal hormonale illegale zaken zijn.
 
mijn ouders vinden het vooral belachelijk dat ik zaken als magere kwark eet s'avonds en dat ik light kaas wil ( you know veel eiwitten weinig vet )
ze denken ook dat die supplementen ( whey shakes bv) allemaal hormonale illegale zaken zijn.

oeh vet wat eng is dat spul zeg
 
Ben laatst over Creatine begonnen tegen me moeder, nou je wilt niet weten. Ze vind het bende, troep, slecht voor me en volgens mij dacht ze dat het anabolen waren. Dit nog voor ik kon uitleggen wat het is. Dit kwam na het zinnetje : Ik zit er over na te denken het supplement Creatine te nemen. ...... Dus..
 
Ben laatst over Creatine begonnen tegen me moeder, nou je wilt niet weten. Ze vind het bende, troep, slecht voor me en volgens mij dacht ze dat het anabolen waren. Dit nog voor ik kon uitleggen wat het is. Dit kwam na het zinnetje : Ik zit er over na te denken het supplement Creatine te nemen. ...... Dus..


neem creatine in tablet vorm ( kre-alkalyn van Maximize ziet er mij wel iets uit! ) en zie gewoon dat ze het nooit te weten komen :)
 
Ben laatst over Creatine begonnen tegen me moeder, nou je wilt niet weten. Ze vind het bende, troep, slecht voor me en volgens mij dacht ze dat het anabolen waren. Dit nog voor ik kon uitleggen wat het is. Dit kwam na het zinnetje : Ik zit er over na te denken het supplement Creatine te nemen. ...... Dus..

Haha als mijn ouders dat zouden zeggen zou ik gewoon een kuurtje pakken. Als ze toch denken dat ik met aas bezig ben, dan moet ik het doen ook.

Mja, zo denk ik alleen weer :rolleyes:
 
Boeit ze niet wat ik doe, zolang k maar niet aan de aas ga etc. Ze haalt ook altijd keurig mijn boodschapjes hehe
 
Mijn ouders haten bodybuilden en zeggen dat ik een smerige vetklep ben.:cool:
 
Ze begrijpen niet waarom ik crea en whey neem.. Niemand in mn omgeving eigenlijk, vinden het maar raar en denken dat het een soort anabolen zijn???
 
Ze begrijpen niet waarom ik crea en whey neem.. Niemand in mn omgeving eigenlijk, vinden het maar raar en denken dat het een soort anabolen zijn???

Is bijna altijd zo joh, ze snappen niet dat die dingen geen wondermiddeltjes en al helemaal geen anabolen zijn.
 
Gewoon niet vertellen aan mensen dat je whey gebruikt. Is goed voor je bloeddruk;)
 
Ze begrijpen niet waarom ik crea en whey neem.. Niemand in mn omgeving eigenlijk, vinden het maar raar en denken dat het een soort anabolen zijn???
moet je ook vooral aan de grote klok hangen.. vraag je er ook gewoon om aandacht trekker
 
Mijn ouders zijn er helemaal blij mee....die begrijpen wel wat de supps kunnen doen en zo...goed dat mn vader ook train and supps gebruikt :)
 
Ik noem het geen BB maar gewoon krachttraining dat krijg je minder snel van die schrikreacties.
Mijn moeder vindt het wel goed dat ik er veel mee bezig ben.
Me pa zeikt de hele tijd over dat ik teveel eet en vooral ook dat het slecht is om nog "zo laat te eten, vlak voordat je gaat slapen":mad:
BTW heeft er iemand nog argumenten om je ouders over te halen om je sportschool te betalen?:P
 
Back
Naar boven