XXL Nutrition

Wat vinden jullie van Henk Vissers's trainingmethode?

niet ten nadele voor onze henk maar.....als je zonder AS traint werkt zijn schema natuurlijk voor geen meter..

theRb zei:
Alle topbodybuilders zijn gewoon aan de dope.

euh.....net zoals alle filmsterren, zangers en zangeressen........alsook de minder suc6volle Johny's die ondertussen al kikkerogen hebben van de dope die ze pakken...............sommige bb's nemen dan ook wel wat "extra" maar ze zien er teminste goed uit :p .

my 2 ****ing cent......waarschijnlijk weer één die het niet kon maken als BB'r :roflol:

Wedden

Ik durf te wedden dat je natural heel goed kan groeien op deze manier, waar je alleen op moet letten is dat de persoon heel goed eet en niet langer bezig is dan 40/45 minuten.
Juist het zwaar en weinig reps trainen werkt heel erg door op de pezen en aanhechtingen, met vaak blessure's en pijntjes.
De omschreven manier geeft meer gevoel in de spieren waardoor je beter voelt wat je doet.
Op deze manier van trainen komt er ook wel eens een loeizware set voorbij dus dat komt ook aan bod.

IEDERE BOERELUL KAN ZWAAR TILLEN MAAR DAARVAN GROEIEN IS TOCH EEN ANDER VERHAAL

Laatst bewerkt:
Frenkpie zei:
Zoals je ziet doet hij (metname voor de kuiten) érg veel reps. Je bent dan toch meer aerobisch bezig dan anarobisch?

Wat vinden jullie?

ik kom al ongemakkelijk als ik 10 reps moet doen:)

je moet ook niet rukken onder de kuittraining, Munk!

henk visser zijn manier van trainen werkt zeker train nu al weer bijna een half jaar zo denk ik. en ga toch relijk vooruit volgens mij :)

no offence xtreme, maar ik vraag mij af of het net zo goed werkt bij naturals....jij gebruikt de nodige hulpmiddelen, dus dan ligt het iets anders :)

no offence xtreme, maar ik vraag mij af of het net zo goed werkt bij naturals....jij gebruikt de nodige hulpmiddelen, dus dan ligt het iets anders

Ik kan er het volgende over zeggen, maar dan echt uit eigen ervaring. Ik weet dus niet hoe het met anderen zit.

Ik heb een soortgelijke training gedaan toen ik wedstrijden deed. Ik trainde toen overigens in de zelfde sportschool als Henk. Ik werd een stuk droger en kreeg heel wat detail in mijn spieren. Echter mijn volle spieren, dat echte ronde massieve, raakte ik wel voor een deel kwijt. Dat viel ook anderen op. Kan natuurlijk ook aan andere dingen liggen, maar daarvoor trainde ik altijd met zware gewichten en korte sets. En toen had ik die massieve look wel. Bekijk de foto's maar (zie linkje), die zijn van de wedstrijd.

Ik heb het gevoel dat het voor naturals wel zou kunnen werken, maar misschien kun je het beter combineren met zware en korte sets. Bijvoorbeeld een zware oefening, een middelzware en een laatste lichte met veel reps. En natuurlijk niet al te lang over je training doen.

Oh, by the way, ik ben dus ook natural.

Groetjes,
Saint

Wat ik er van hoor , is dat mensen er droger van worden. Dat je er wat spiermassa mee verliest kan ik me goed voorstellen aangezien echt lage hh-reeksen ontbreken.

Zelf vind ik hoge hh-reeksen erg nuttig om te doen voor een betere doorbloeding, betere revalidatie na blessures en ziekte of overtraining en daarnaast uiteraard voor een beter krachtuithoudingsvermogen.
Dat laat onverlet dat in mijn ogen lage hh-reeksen voor pure kracht evenals spiergroei een must blijven! Een naturel zal hier (vermoedelijk) nooit op groeien.. maar zich er wel goed bij voelen!

Espi

Ik denk dat ook naturels op zo'n schema zullen groeien. Afgelopen zaterdag heb ik er nog met Henk over gesproken en ik ga het zeker een keer proberen.

Adema zei:
no offence xtreme, maar ik vraag mij af of het net zo goed werkt bij naturals....jij gebruikt de nodige hulpmiddelen, dus dan ligt het iets anders :)

wat zeik jij nou dom!!!!!!!!!!

ik gebruik nix!!!!!!!!!

???

jij kuurde toch zo nu en dan? of heb ik me nu vergist? mijn excuses dan..

henk is alweer een hele tijd clean ;)

maarre ontopic;

ik ben de laatste tijd aan het experimenteren met vrij lage reps en hoge reps. En moet zeggen dat je helemaal kapot gaat. Ik blijf massief en lijk toch harder te worden. Maw, het lijkt erop dat de spierkwaliteit sterk verbeterd.

Ik train nu bijna 2 maanden volgens zijn schema's en vindt het super! Niet om het het hele jaar door te doen, maar als afwisseling is het zeker aan te raden!
De opmerking van KaLe over betere spierkwaliteit kan ik me absoluut in vinden!

Voorzover ik toch begrepen heb, zitten in die schema's van hem toch nog steeds genoeg lage repsets om groei te bewerkstelligen. Dus, een combinatie van hoog en laag lijkt mij zeker niet verkeerd... kon ook moeilijk wat anders zeggen omdat ik exact hetzelfde doe, maar dan anders.. ook veel en veel gestructureerder. :D

Maar vind zijn sT voor langere tijd niet werken. Is gewoon too much imo

niet oordelen over iets waarvan je nix weet! probeer het eens een aantal maanden en oordeel dan! en ieder mens is idd anders maar voor mij werkt het super :) en nog voor vele anderen mensen!

Toch lijken het nutteloze schema's...want alles wat men hier als fout en teveel ziet, lapt ie aan zijn laars. Freakin' veel setjes, freaking veel reps etc en toch schijnt het te werken...
Zodra ik een trainingspartner heb toch is proberen :P

Terug
Naar boven