Fitness Seller

Wat vinden jullie van Henk Vissers's trainingmethode?

kan jejezelf eigelijk nog clean noemen als je whey,creatine gebruikt?;]

Het volume kan nog wel, maar dan moet je het wel opbouwen, en niet de hele tijd zo'n hoog volume gaan doen, want veel mensen zullen het niet aan kunnen en hebben een deload nodig.
Hoge reps kunnen ook nog wel imo, maar zeker niet als basis van je trainingsschema, maar meer als aanvulling.

Ik hoor er veel positieve verhalen over. Maar ik denk dat het voor mij als individu niet echt meer winst op zal leveren.

Ik denk dat ik het ook eens ga proberen maar dan net even anders. Ik denk dat ik 2 sets hoge herhalingen ga doen en 2 sets rond de 8 herhalingen per oefening.

:rolleyes: Hmm...

Als hij op een betere manier had getraind, dan was die nog groter geweest.
Deze manier moet je niet aanpassen als je maar ook iets minder aanleg hebt.

Er zijn betere manieren.

Maar uiteraard het proberen waard, misschien ga je er goed op. Wie weet.
Maar ik geloof er niet in.

IMO als je zo'n fysiek hebt, vind ik bullshit om te zeggen dat als hij een ander schema had gebruikt nog groter was geweest. Er zijn maar weinig mensen die hier op dit board in de buurt komen bij zijn fysiek. Voor hem werkt dit klaarblijkelijk. Maar het wil niet zeggen dat iedereen hier goed op zal gaan.

Degene die zegt dat Henk's schema's niet werken moeten toch eerst eens goed naar ome Henk kijken..... ;)

Als Henk zo groot is geworden op dit schema durf ik wel te beweren dat iedereen groot kan worden op hetzelfde schema (met dezelfde voeding en dezelfde ... supplementen). Of je daarmee net zo groot als Henk wordt is echter maar de vraag.

Heb je helemaal gelijk in.

Je zal net als met elk ander schema na een bepaalde tijd weer moeten switchen maar het zal gerust wel werken lijkt me.

Laatst bewerkt:
Afwisselen

Natuurlijk is afwisselen het beste.
Weet jij mensen die dat ook daadwerkelijk doen ???????????
, op steeds een andere manier gaan traininen.
De meeste blijven toch in de lage reps zitten en zijn trots dat ze sterker worden want daarmee kunnen ze zich meten.

Een ideale training is waarin je op alle gebieden vooruitgang boekt, dus en sterker worden en groeien, is een training waarin alle methodes worden verwerkt.

In de genoemde manier van trainen kom je diverse dicipline's tegen met inderdaad vrij veel reps.

Deze manier is echt niet de beste of enige alleen zijn er te veel mensen op vooruit gegaan om te zeggen dat het niet of nauwelijks werkt.

Dat zei ik toch ook? ???

Ik was degene die het voor je opnam hoor! ;)

Het schema is in ieder geval dusdanig prikkelend op je voorstellingsvermogen dat het aanlokkelijk is het eens uit te proberen.. Het is dat ik al 'volgeboekt' ben tot medio 2005 met mijn eigen tegendraadse anti-KISS QUAK schema, anders zou ik het best ook wel eens willen doen... al heb ik wel o.a. geïnspireerd door die schema's het volume per training verhoogd (blijkt voor mij goed te werken) en door BodyPump ook het aantal sets met een hoog aantal reps uitgebreid.. met name om de conditie te verbeteren!

wazzup zei:
dat iedereen groot kan worden op hetzelfde schema (met dezelfde voeding en dezelfde ... supplementen).
Dat denk ik niet. Voeding is een persoonlijk gegeven. Je onderhoud ligt al anders, je lichaamstype heeft niet hetzelfde te zijn, je dagelijks leven (bijv. stratenmaker of student) hoeft niet hetzelfde te zijn, etc.

Ja, met dezelfde dingen eten uiteraard, de absolute hoeveelheid is afhankelijk van je gebruik, da's logisch (toch ?)

Dus alles toepassen op jou specifieke situatie. Lijkt me erg knap als je dat allemaal goed berekend krijgt.

Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij tijdens de periode dat hij henk visser's zijn schema heeft geprobeerd niet heeft gebruikt en daarom is zijn ervaring redelijk objectief.

Terug
Naar boven