XXL Nutrition

Wat voor irritants doe JIJ in de sportschool?

Als iemand zegt dat hij nog bezig is met een apparaat gebruik ik hem alsnog

Supersetten :D

Mastruberen.

Veel setjes doen bij bijvoorbeeld Close Grip Pulldowns,
zo'n gast kwam gisteren 3 keer kijken ( in 15 min) of ik al klaar was, maar durfde niks te zeggen.

Heerlijk om dat zeikhoofd te zien :D

Ik neem veel pauze tussen setjes. Ik kan makkelijk 12 minuten op de benchpress zitten.

Laatst bewerkt:
Als ik deadlift gaan mijn handen erg zweten, dit heeft vaak tot gevolg dat spermaresten die zijn blijven plakken van de avond ervoor los weken en aan de barbell blijven kleven...

ben zelf schuldig aan gewichte niet altijd opruimen

ben zelf schuldig aan gewichte niet altijd opruimen

Ik ook, maar weet je hoe dat komt. Omdat ik het zat ben dat ik altijd iedereen zijn gewichten op moet ruimen omdat ze te lui zijn om het op te ruimen. Dumbbells ruim ik op, andere materialen ook. Maar als ik deadlift/sq of wat dan ook laat ik alle schijven er aan zitten..

Af en toe zet ik de barbell met deadliften 'luidruchtig' neer, sommige mensen vinden dit vervelend, kunnen ze niet goed naar Enrique Iglesias luisteren.

Niets, ik train thuis

Ik ben redelijk sociaal in de sportschool. Op een plek waar je vaak komt, hoor je gewoon normaal te doen. (eigenlijk hoor je dit overal te doen natuurlijk, ongeacht of je er nog een 2e keer zult komen)

Ik groet niet iedereen, maar ik ben dan ook bezig met trainen. Als ik weg ga dan zeg ik vaak gedag, behalve als ik overdreven naar de t*ring ben en het niet meer op kan brengen.

Ik laat de schijven erop hangen als ik gedeadlift heb. Dat komt omdat ik er een hekel aan heb om me na zo'n sets weer te bukken en dan een keer of 3 heen en weer te lopen naar het schijvenrek. Verder ben ik nogal stil in de sportschool, maak ik geen oogcontact, geen praatjes en probeer ik ongemerkt mijn uberpomp te bewonderen in de spiegel.

Heel demonstratief spullen oppakken die op een willekeurig bankje liggen en die midden in het gangpad neerleggen. Hint is dan meteen duidelijk.

:roflol:

Echt mega-irritant moet dat zijn. Als je dat met mijn fles water zou doen zou ik toch wel eens vragen of dat toevallig de jouwe is. ****ing hell :roflol:

4 dumbbells nemen om bij het squatten en benchen mijn bands te spannen.

Ik ben heel selectief tegen wie ik praat in de sportschool. 1 keer hoi zeggen is vaak gelijk een half uur lang een onzin verhaal aanhoren.

Eentje die ik al 8 jaar ken heeft het nog steeds niet door dat het mij niet interesseert wat ie te vertellen heeft. Ik zet dan ook altijd gewoon mijn muziek op halverwege zijn verhaal maar zelfs dan nog blijft ie doorlullen. als hij nou eens over BB, sport, vrouwen of iets anders interessants zou praten zou ik misschien nog wel luisteren maar er komt alleen maar nutteloze shit uit hem.

Met andere mensen heb ik dan weer minder moeite. Maak je een kort praatje mee en vervolgens gaat iedereen weer trainen.

Echt mega-irritant moet dat zijn. Als je dat met mijn fles water zou doen zou ik toch wel eens vragen of dat toevallig de jouwe is. ****ing hell :roflol:
Krijg je de vraag terug waarom je je fles water / andere spullen op een bankje neerzet terwijl je zelf met een ander apparaat bezig bent ;)

Met een glimlach uiteraard :D

Stoer hoor, elkaar groeten is een hele normale Nederlandse omgangsvorm.

Groet je dat soort mensen ook niet op je werk omdat ze niet "hardcore" zijn?

Op mijn werk groeten en buigen ze voor me, ik zwijg. Als je alpha bent doe je dat gewoon. Ik kan het ook niet helpen dat jij beta bent.

Terug
Naar boven