XXL Nutrition

Wat voor rare oefeningen zag jij vandaag in de sportschool?

zie wel eens zo'n gozer (50 kg?) flat dubbell presses doen met 3 of 5 kg per hand ofzo, en dan tergend langzaam. Ik hoop dat hij aan het revalideren is van iets ofzo. Ligt ook altijd een beetje chill om zixh heen te kijken naar wat er zoal rond hem heen gebeurt.
Da's toch geen trainen man.. :(

oude gast die 2 van die sluiters vastpakt, in een hoekje gaat zitten met z'n benen op 90 graden en vooruit gaat boksen :D

Geniaal

Een kerel die front-flips deed met een 20kgs dumbbell.

Nooit eerder gezien wel epic
(als ik Frontflips kon doen deed ik het ook)

Andere:

Kerel die met een dumbbell (guess dat het zo'n 12kgs was) cirkel vorminge bewegingen maakt voor zich. (En echt volledig ronddraaien)

Geen idee waar dat echt goed voor is....

Gelukkig hebben we niet echt super rare mensen in m'n gym

frontflips met dumbbell? Da's gewoon stoer!

zag vandaag iemand deadliften met zn benen zo helemaal uit elkaar weet je, zag je er echt stom uit en korte beweging
beetje cheaten vind ik

sumo deadlift bedoel je?

ja lijkt wel op sumo worstel stand, echt retarded is dat man

Trolletje, zo doe je t zelf ook :P

mn broertje gisteren; leg press op de chest press.

Niet vandaag, maar wel paar keer eerder gezien; Seated dumbbell press, en als de armen in de laagste positie zijn naar elkaar toe bewegen (als in een pec deck).

Misschien dat ik iets mis hoor (ben tenslotte beginner), maar dat heeft toch helemaal geen nut gezien je geen weerstand hebt? ???

Snap wat je bedoelt, ook al een aantal keer gezien.

Is idd niet de Arnold press, en ik vraag me ook af wat het nut hiervan is?

Ik zie in m'n homegym in de spiegel wel eens een gast voor het deadliften, met z'n schenen tegen de bar aan schoppen. Echt een idioot.

Terug
Naar boven