XXL Nutrition

Wat voor sporter ben jij?

Peiling Peiling Wat voor sporter ben jij?

• Totaal stemmers
    229
  • Topic Starter Topic Starter
niet helemaal tevreden deze week over mij zelf dus heb even voor athlete gekozen. als ik deze week echt weer knal en alles afbreek in de gym en al mijn spieren op springen staan ..dan pas voel ik mij weer bodybuilder
leef en eet wel als bodybuilder (zo ver dat met gezin en ploegendienst lukt)
Dus wanneer het voor je gevoel minder gaat zien we jou de hele dag in het squatrek staan? :roflol:

The athlete for sure, Leuk artikeltje trouwens.

Bodybuilder!! :D

Vanaf september volledig afgestapt van bb en voor powerlifting gegaan. Ik heb alleen nog een vrij laag vet%, maar toch reken ik me onder de powerlifters dan ;)

Haha dan toch die athlete.

Hahaha, "the bench brothers", so true! :roflol:
En elkaar voortdurend staan aanmoedigen.

Zelf nog zo'n duo gehad in de gym: de ene was uit zichzelf fors gebouwd maar niet echt getraind (35j, 190cm, 100kg, schat ik), zijn partner was een ecto pur sang (20j, 185cm, 70kg) en die ecto moest altijd met dezelfde gewichten trainen als zijn partner die 30kg zwaarder was onder het motto van "als je zo gespierd als mij wilt worden, zul je moeten trainen zoals mij". :D

Ik heb maar Athlete aangeduid.
Aangezien het voor mij de bedoeling is als aanvulling op Brazilian Jiu Jitsu.

Haha wel leuk dit :p.

Toch eerder athlete. Alhoewel ik van de rest ook bepaalde zaken herken.

Athlete, omdat ik jaren zo heb getraind... Leuk artikel inderdaad:D

bodybuilder, alleen ben nog lang niet zo breed als die op het plaatje :P

Zeker wel bodybuilder :D

Welk type ik wel veel zie maar er niet tussen staan is: De bink die denkt de gespierdste te zijn na 2 maanden bankdrukken :mad:

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

verder ben ik bodybuilder :rolleyes:

ik train niet, mijn log is een leuge :D

neej, zit tusse bodybuilder en poser in..train en eet tegewoordig als een bber maar ik kan het niet laten om voor en na de training wat poses in de kleedkamer te doen

ik train niet, mijn log is een leuge :D

neej, zit tusse bodybuilder en poser in..train en eet tegewoordig als een bber maar ik kan het niet laten om voor en na de training wat poses in de kleedkamer te doen

Na de training???

Gewoon tijdens de training doen brah!

Tha Bodybuilder,
Wel herkenbaar allemaal, heb zelf ook heel veel posers @ mijn gym, ondertussen ook heel belangrijk telefoontjes gaan plegen enzo tussen de 50 curl setjes :roflol:

Terug
Naar boven