AndroidHealthClinic

Wat waren jou bodybuilding rookie fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn grootste rookie fouten waren;

squatten en deadliften overslaan....:o

Was het verslapen vanmorgen, dus ik denk ik kap direct 2 maaltijden achter elkaar in m'n mik... Dik 1700 kcal in een keer naar binnengewerkt, toch niet zo'n succes, voel me een beetje opgeblazen nu :kots:

- Teveel kletsen ipv trainen
- Slechte voeding
- Overhypte supplementen kopen

Dacht dat je biceps je belangrijkste spier was voor kracht.

Dacht dat hoe meer je trainde hoe sneller je sterk/groot werd, had geen flauw benul hoeveel rust betekende.

Vond het raar en bruut tegelijk dat ik direct de sterkste was in de gym met los bankdrukken(80kg :roflol:). Maw ik zat in een ultieme nichtengym waar niemand ooit van degelijk trainen had gehoord.

Dacht dat elke gram whey direct een gram extra spier was, dus ik maar 3 potten per week uitvreten.

Veel te vroeg aan de whey gegaan en geen supergoed voedingsschema. Maar het is nog allemaal vrij goed uitgekomen met mij nu zelfs ondanks mijn whey-verslaving.

De standaard fout , geen DL/SQ :o

Laatst bewerkt:
Ik wist in het begin niet (ik was 21) dat je elke spiergroep afzonderlijk moest trainen.
Dus ik deed alles tegelijk van squatten naar biceps trainen, triceps enz. eigenlijk een soort van circuittraining.Alle spiergroepen op 1 avond.
En dat dan ook nog eens 6 dagen in de week, + ik at amper.
Na op deze wijze getraind te hebben klaagde ik dat ik na maanden keihard trainen geen moer vooruit kwam:D

Personeel/eigenaar van dat sportschooltje had ook geen verstand van zaken, dus op naar een andere school waar ik begeleid zou worden.
Your Physic een hardcoreschooltje in Amsterdam-West waar alleen maar grote jongens trainden daar heb ik veel geleerd.
Heerlijke periode was dat bovenal omdat ik zo obsessief met de sport bezig was, zou willen dat ik dat gevoel nu nog had.

Elke dag 3 alfavits (efedrine) voor het trainen waardoor ik meer energie had, dit gedurende een 6-tal maanden. Tot ik die pillen precies niet meer kon verdragen en me er erg onrustig en slecht begon door te voelen, toen maar mee gestopt.

Voor ik in een fitness ging trainen elke dag biceps concentration curl 5 sets en 2 sets db curl (trok meer op m'n rug dan op m'n biceps), heb ik wss meer dan een jaar gedaan.:o

hehe Deca-Durabolin injecties bij Dokter Karsten op de Zeilweg in Haarlem, was de enigste huisarts in Nederland die achter het dopingbeleid stond.
Echt geholpen hebben die spuitjes met Deca-Durobolin niet, de dosis was te laag.

niet goed eten...
niet hard geneg trainen

Alleen maar op apparaten trainen en natuurlijk geen benen trainen.
En niet op voeding letten, heel ongezond eten.

Totdat ik ging googlen en op DBB terechtkwam...:rocker:

Iedere training 1 uur mijn abs... 2000 crunches deed ik toen.
DL doe ik nog geen jaar. :o

mijn grootste fout was geen benen trainen, gellukig zijn die nu aan het groeien als kool!

Veels te laat begonnen met kuren

• Like
Waarderingen: Loo
5 tot 6 x per week 2 uur lang trainen en dan alle oefeningen doen.

Niks opdelen in spiergroepen ofzo. Elke dag bankdrukken, curlen etc.

Nu is mijn zwakte meer dat ik niet meer train haha.

te weinig eten
enkel mager producten, soja shit ,koolhydraad en calorie arm dieet enz...

enkel noob oefeningen doen (enkel toestellen bijna) vooral buik, borst en bicep :sd:
+ geen benen trainen.

geen zak aankomen en dan de spuit er maar inzetten.

Ik heb bijna geen beginnersfouten gemaakt. Direct geregistreerd op DBB, nog voor mn eerste training :)

Iets te hoog volume gedraaid denk ik in het begin, maar daar ga je ook hard op als je nog nooit getraind hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven