gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de thread voor de rest niet gelezen, maar het eerste waar ik aan denk is zo'n cd kopen met een bepaalde frequentie die niet te horen is voor mensen, maar wel voor dieren. CD even op repeat zetten en die hond wordt helemaal leip. Been there done that.
We get the point.
Kan me overigens niet voorstellen dat de (dieren)politie niets doet na aanhoren van het verhaal.
Aha, is ductape al naar voren gebracht?Het is de bedoeling dat die beesten hun smoel houden, niet helemaal doordraaien.
Bel je misdaad anoniem en zeg je dat je hebt gezien dat er daar drugs en wapens worden verhandeld. Dan komt de politie wel hoor.

Steek jezelf in de fik, ben je ook van het geblaf af.
Dus je gaat die dieren straffen omdat hun baasje een idioot is? Gewoon belachelijk zelfs als je niets om dieren geeft.
Als je toch de illegale weg wil opgaan kan je beter de dieren weghalen en naar asiel brengen.
een welgerichte klap op het hoofd met een degelijke hamer en die honden lijden geen enkele pijn. (niets verkeerds aan een beest zo afmaken)
Daarna gewoon ergens begraven en poort openzetten. Denken de eigenaars dat ze de poort vergeten te sluiten zijn en dat de honden zijn gaan lopen.
Iedereen blij
edit:
oplossing 2: als je toch de moraalridder wil uithangen en weigert die beesten af te maken... Wees dan niet zo lui en ga elke morgen een uurtje met die beesten wandelen. Zullen ze wel uitgeput genoeg zijn en maken ze geen lawaai meer.
+1
Wat een belachelijke denkwijze, meende dat je aan het trollen was maar je meent dit nog serieus ook.
---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 17:53 ----------
moeten ze ook bij jou doen, jouw posts irriteren mij.
niets verkeerd aan een beest(je) zo afmaken.