XXL Nutrition

Wat zal ik doen met de hond van de buren?

• Topic Starter Topic Starter
Het verhaal zit zo.

Tegenover ons huis woont een enorm tokkie gezin die niet voor rede vatbaar zijn. Ze zijn laatst verhuist naar een andere buurt maar ze hebben het huis nog wel staan en die man is er een paar keer per week.

Ze hebben alleen 2 kleine hondjes soort van achtergelaten en die janken/blaffen al een maand aan 1 stuk door.
De hele dag hoor je dat kleine hondjes geblaf en iedereen weet wel dat je daar 3x zo gek van wordt dan een normale hond.

briefjes door de deur gedaan -> niets
Politie is gebeld -> komen niet eens opdagen
Dierenbescherming is gebeld en langs geweest -> doen niets

Je hoort die beesten constant blaffen tot in de late uurtjes en ik wordt er onderhand een beetje gestoord van.

Op dit moment zie ik de dood van de hondjes als enigste oplossing maar ik vind het ook wel zielig. Zat dan te denken om een stuk worst met gif over de schutting te gooien.
Ik ben een dierenvriend maar er zijn grenzen.

Ze mogen ook niet weten wie het gedaan heeft want ik denk dat we onze auto's en ruiten dan gedag kunnen zeggen maar dit kan ook niet eeuwen zo doorgaan.

Iemand ideeën, tips of een organisatie die zich voor dit soort dierenproblemen inzet?

Politie gewoon vaker bellen, desnoods vragen naar wijkagent.

Politie moet je constant lastig blijven vallen dan komen ze misschien ooit eens van hun gat af

Angelus neemt het topic weer over met zijn sociopathisch gedrag

Naar de lokale kebab zaak brengen, alibaba en aladdin weten er wel raad mee

f-Chinese-Restaurant-4303.jpg

OT: bel eens naar postbus 51 en leg het verhaal daar voor..? Ik ken die afdeling goed, aantal jaar geleden op een callcenter gewerkt en die afdeling grensde aan onze afdeling. Ik denk dat je daar wel goed op weg geholpen word.

Zet gewoon die poort van tuin open ofzo, hondjes lopen weg, straat op, dan moet men ze wel komen halen en in asiel steken...

Gewoon die mensen aanspreken.
Niet zo schijterig doen, snap wel dat t irritant is, maarja..

Kan niet geloven dat die mensen expres overlast veroorzaken.

Gewoon die mensen aanspreken.
Niet zo schijterig doen, snap wel dat t irritant is, maarja..

Kan niet geloven dat die mensen expres overlast veroorzaken.

Als je zijn verhaal leest lijkt mij die mensen aanspreken nou niet echt het meest briljante plan.

Gewoon de politie en dierenbescherming blijven bellen.. of je geeft ze een paar eetlepels antivries vinden honden en katten lekker omdat het zoet is en binnen no time zijn ze kapot :D

Haha bazenidee met die worst hoor kerel :roflol: echte dierenvriend pur sang!

Gooi paar repen snickers over het hek. Kijken hoe lang het nog duurt.

Terug
Naar boven