MuscleMeat

Wat zal ik doen met de hond van de buren?

Sssssshittt ik ga niet alle comments lezen, maar ik las alleen jouw eerste stukje en ik weet genoeg..
Ken je geen mensen die rippen? Dan haal je er nog geld uit en daarna laat je politie komen.. Win win situatie..
Mag ik vragen waar je woont? Ik heb namelijk geld nodig..

:roflol:

De beste suggestie tot nu toe is jezelf in brand steken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit

Aan de slag gaan met een buigstang en een snijbrander?

verschikkelijke mietje dat je bent.. jij bent nog veel meer tokkie dan die buren van je..

zit je al 500 weken aan de aas zonder hcg? dat je niet meer weet waar je ballen zijn? lafbek om die hondjes dood te willen maken ipv eigenaar tot halt roepen.
Denk niet dat Erwin nog reageert schat

Edit: slechte ninja edit 'newinthegame'

Laatst bewerkt:
Vijfhonderd euro en het adres en ik los het probleem definitief voor je op. Voor zevenhonderd euro doe ik het met pijn.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Denk dat die honden inmiddels al dood zijn door ouderdom.

Hahaha heerlijk :)

ik meng ze door mn shake
extra eiwit altijd handig in de crisis

Het verhaal zit zo.

Tegenover ons huis woont een enorm tokkie gezin die niet voor rede vatbaar zijn. Ze zijn laatst verhuist naar een andere buurt maar ze hebben het huis nog wel staan en die man is er een paar keer per week.

Ze hebben alleen 2 kleine hondjes soort van achtergelaten en die janken/blaffen al een maand aan 1 stuk door.
De hele dag hoor je dat kleine hondjes geblaf en iedereen weet wel dat je daar 3x zo gek van wordt dan een normale hond.

briefjes door de deur gedaan -> niets
Politie is gebeld -> komen niet eens opdagen
Dierenbescherming is gebeld en langs geweest -> doen niets

Je hoort die beesten constant blaffen tot in de late uurtjes en ik wordt er onderhand een beetje gestoord van.

Op dit moment zie ik de dood van de hondjes als enigste oplossing maar ik vind het ook wel zielig. Zat dan te denken om een stuk worst met gif over de schutting te gooien.
Ik ben een dierenvriend maar er zijn grenzen.

Ze mogen ook niet weten wie het gedaan heeft want ik denk dat we onze auto's en ruiten dan gedag kunnen zeggen maar dit kan ook niet eeuwen zo doorgaan.

Iemand ideeën, tips of een organisatie die zich voor dit soort dierenproblemen inzet?
Hoe is het afgelopen?

grote hoeveelheid benzine voor/op zijn deur pleuren en in de fik steken.

of

je belt de wouten en zegt:" ik weet zeker dat hier drugs wordt verhandeld/gemaakt zie er snachts mensen in en uit lopen en smiddags is er niemand thuis, ik denk dat ik vanavond zelf even langs ga om te vertellen dat dit moet stoppen omdat ik anders de politie bel"

gegarandeerd dat de politie binnen no-time op de stoep staat en miss nog een inval doet. lachuuu

Terug
Naar boven