Fitness Seller

Wat zal ik doen met de hond van de buren?

Er zou wel iets van op het internet komen. Komende tijd zijn gemeente + honden dood wat googlen :).

honden dood vind je niet want ze zijn weggelopen;) (en die tokkies gaan hoogstwss geen grote zoekactie starten)

daarenboven ben jij een luie phaggot en ga je zeker niet elke week voor de rest van het leven van die honden google afschuimen om te checken als erwin ze niet heeft vermoord:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ik had ook zo'n hond in mn buurt.

Met nadruk op had.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 00:52 ----------

Onze buren hebben trouwens ook zo'n mormel dat heel de tijd zit te janken alsof het gemarteld wordt oid. Ik denk dat ze het beest gewoon te weinig uitlaten, of helemaal niet. K*tvolk maar geen paupers, eerder het omgekeerde.

Sommige mensen die overdag niet thuis zijn kunnen het niet altijd weten. Misschien werkt een briefje bij jou wel.

honden dood vind je niet want ze zijn weggelopen;) (en die tokkies gaan hoogstwss geen grote zoekactie starten)

daarenboven ben jij een luie phaggot en ga je zeker niet elke week voor de rest van het leven van die honden google afschuimen om te checken als erwin ze niet heeft vermoord:roflol:

Nee, die tokkies nemen gewoon weer 2 nieuwe pups en voeden ze opnieuw niet op.

Sommige mensen die overdag niet thuis zijn kunnen het niet altijd weten. Misschien werkt een briefje bij jou wel.

Oh ze weten het heel goed, gewoon te lui om er wat aan te doen. Nu jankt het beest niet heel de tijd, het is onregelmatig. Heb er maar af en toe last van. Als het je echt gaat terroriseren en je hebt heel de dag door geen rust meer ligt het natuurlijk anders. Uiteindelijk blijft er weinig anders over dan een rechtzaak als je alles geprobeerd hebt, hopelijk voor jou hoeft het zover niet te komen. Maar ik neem aan dat ze op een gegeven moment dat huis verkopen en de honden mee gaan?

Hmm dan is mijn irritatie misschien wat onterecht.
Wij hebben een oude pinda die heeft twee tekkels, van die hotdogs op poten. Heel lang lijf en van die stompjes eronder.
Elke dag, maar dan ook ELKE dag, hij slaat er geen één over van de 365, doet hij die beesten om 17.15 naar buiten voor een half uur. Ze kermen, blaffen, janken en zeuren dan aan 1 stuk door.
Ik heb er weleens aan gedacht om met waterbalonnen aan de slag te gaan, maar zelfs dat vind ik "zielig".

Dat is geen optie. De buren naast hun zijn aardige mensen en het zijn rijtjeshuizen.
Rijtjeshuizen, tja dan kan je natuurlijk verwachten dat er dit soort mensen bij je in de buurt wonen.

Angelus zei:
hebben ze een kachel? CO vergiftiging is pijnloos en schuldvrij
Hoezo schuldvrij? Dat is het toch sowieso, niemand zou het immers erg vinden.

Bovendien moet ik dan eerst op bezoek gaan, valt een beetje op als ze dan de dag erna opeens dood zijn. Als ze überhaupt de deur nog voor me open doen.

Het verhaal zit zo.

Tegenover ons huis woont een enorm tokkie gezin die niet voor rede vatbaar zijn. Ze zijn laatst verhuist naar een andere buurt maar ze hebben het huis nog wel staan en die man is er een paar keer per week.

Ze hebben alleen 2 kleine hondjes soort van achtergelaten en die janken/blaffen al een maand aan 1 stuk door.
De hele dag hoor je dat kleine hondjes geblaf en iedereen weet wel dat je daar 3x zo gek van wordt dan een normale hond.

briefjes door de deur gedaan -> niets
Politie is gebeld -> komen niet eens opdagen
Dierenbescherming is gebeld en langs geweest -> doen niets

Je hoort die beesten constant blaffen tot in de late uurtjes en ik wordt er onderhand een beetje gestoord van.

Op dit moment zie ik de dood van de hondjes als enigste oplossing maar ik vind het ook wel zielig. Zat dan te denken om een stuk worst met gif over de schutting te gooien.
Ik ben een dierenvriend maar er zijn grenzen.

Ze mogen ook niet weten wie het gedaan heeft want ik denk dat we onze auto's en ruiten dan gedag kunnen zeggen maar dit kan ook niet eeuwen zo doorgaan.

Iemand ideeën, tips of een organisatie die zich voor dit soort dierenproblemen inzet?

Volgens mj ben je zelf een tokkie met zo'n gedachtegang

Lijkt er dus op dat er echt niemand om die arme beestjes geeft.. uit hun lijden verlossen dus, z'n miserabel leven gun je geen enkel dier. Slachten die hap -> invriezen met wat zout en verkopen aan de plaatselijke chinees. Hou je er nog een leuk zak centje aan over en je hebt die beesten hun arme liefdeloos leven ontnomen. Klinkt zo op eerste aanzien wat wreed maar is een win/win situatie voor elke betrokken partij.

Dat leuke zakcentje kan je tevens zien als een soort van schadevergoeding voor het werkelijk verschrikkelijke overlast dat jou is aangedaan.

Denk win/win zei een geniale man ooit.

Sssssshittt ik ga niet alle comments lezen, maar ik las alleen jouw eerste stukje en ik weet genoeg..
Ken je geen mensen die rippen? Dan haal je er nog geld uit en daarna laat je politie komen.. Win win situatie..
Mag ik vragen waar je woont? Ik heb namelijk geld nodig..

Sssssshittt ik ga niet alle comments lezen, maar ik las alleen jouw eerste stukje en ik weet genoeg..
Ken je geen mensen die rippen? Dan haal je er nog geld uit en daarna laat je politie komen.. Win win situatie..

Sjaak the ripped ?

Rijtjeshuizen, tja dan kan je natuurlijk verwachten dat er dit soort mensen bij je in de buurt wonen.

Hoezo schuldvrij? Dat is het toch sowieso, niemand zou het immers erg vinden.

Bovendien moet ik dan eerst op bezoek gaan, valt een beetje op als ze dan de dag erna opeens dood zijn. Als ze überhaupt de deur nog voor me open doen.
bedoel op wettelijke manier:)

Ik ook. We kunnen samen werken? Ik schuw geen geweld.

U-WOT-M8.jpg

Terug
Naar boven