Vrijlaten die beesten, is dat geen optie?
Gewoon deurtje forceren.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijlaten die beesten, is dat geen optie?
Gewoon deurtje forceren.

Jaja zeveraar. Eerder jezelf uit je leiden verlossen met een dom excuus van hen uit hen leiden te verlossen...
---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 23:28 ----------
Veel meer oplossingen dan ze te doden...
er kan geen gemis zijn als er geen waarnemer is om dat gemis te ervaren
en zelfs al zou dat argument geldig zijn, die honden derven geen levensvreugde maar constante stress. In die zin doe je ze zelfs een lol![]()
Ga naar het asiel, haal zoveel mogelijk honden die ongeveer hetzelfde formaat hebben als die honden die je zo knetter maken, scheer ze he le maal kaal, en die honden van je buren ook, zodat ze er allemaal hetzelfde uit zien en dan laat je ze allemaal los in dat huis.
DAT zal ze leren.
Misschien wil Eric zijn hondje ook wel aan mij uitlenen.
Angelus, mijn opa en oma zijn inmiddels beide 86. Ze komen eigenlijk amper nog buiten en gaan nooit bij iemand op bezoek. Als er iemand bij hun op bezoek komt lopen ze alleen maar te zeiken over alle dingen die hun (klein)kinderen verkeerd doen.
Eigenlijk deden die mensen dat al hun hele leven maar inmiddels is iedereen het kotsbeu. Er gaat dus ook bijna nooit meer iemand op bezoek, en als je dan een keer komt beginnen ze daar ook over te zeiken. Ik ben zelf ondertussen al maanden niet geweest en ze wonen maar twee straten verderop.
Hun ouders zijn allemaal ergens in de negentig geworden, dus uit zichzelf zullen ze niet zo snel dood gaan. En als ze eindelijk komen te overlijden komt er bovendien een aardige erfenis ter beschikking.
Wat zou jij doen in mijn situatie?

hebben ze een kachel? CO2 vergiftiging is pijnloos en schuldvrij![]()

Moest je ze doden zorg ik er wel voor dat de wouten, POW nieuws en de cyberpolice op de hoogte zijn.

Moest je ze doden zorg ik er wel voor dat de wouten, POW nieuws en de cyberpolice op de hoogte zijn.![]()

Als je zn naam hebt is het moeilijknu jij dat gepost hebt gaat hij het gewoon niet posten als hij het toch doet, einstein![]()

)Ohja. Mn ma zag iemand iemand met een lange stok iets proberen te verbergen dat hij uit zijn koffer had gehaald in een buis onder de straat van een gracht. Zodra hij haar zag afkomen draaide hij zich om en ging wat naar de mais in een veld aan de andere kant staren tot ze weg was.Politie platbellen tot ze er wat aan doen. Wat een waardeloze gemeente heb je trouwens, bij mij was er binnen een dag wat aan gedaan.
ik had ook zo'n hond in mn buurt.Onze buren hebben trouwens ook zo'n mormel dat heel de tijd zit te janken alsof het gemarteld wordt oid. Ik denk dat ze het beest gewoon te weinig uitlaten, of helemaal niet. K*tvolk maar geen paupers, eerder het omgekeerde.
Er zou wel iets van op het internet komen. Komende tijd zijn gemeente + honden dood wat googlenis wat moeilijk? denk je nu srs dat je in het (inter)nationale nieuws iets gaat horen over verdwaalde honden (hij laat het poortje immers gwn open staan en begraaft ze ergens in een bos)
.