MuscleMeat

Wat zijn je bb doelen voor volgend jaar?

BW op 82~83 kilo houden ivm mogelijk toekomstige powerlift-wedstrijden!

bench boven de 100 kilo
squat 200 kilo parallel
deadlift 230~240 kilo
zerchersquat 250 kilo?

:D

Hele jaar door in shape, het boeit me niet meer wat ik dan weeg, ik ben ook klaar met bulken. Bulken is leuk tijdens een kuur en dan nog betwijfel ik of zwaar bulken wel de moeite (lees: het cutten met alle gevolgen van dien) waard is.

Denk dat 90kg droog wel haalbaar moet zijn

95kilo @ 10%, moet te doen zijn....

bulken blijft gewoon leuk:D

Ja omdat 't relatief makkelijk is ja:D

Gewoon lekker zwaar bulken
Weet je iig zeker dat je gaint

ik wil volgend jaar al mijn streeffysiek halen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik denk alleen dat ik dan nog wat massa moet aanzetten wil k dr op 5% zo uitzien :D

ga volgend jaar werken en zal lange dagen hebben, dus ik denk dat ik eerder in 'onderhoud' fase ga trainen... Zal niet meer echt gemakkelijk zijn om 6 keer per dag te eten, maar ga toch men best doen

Ben nu 68 kilo wil naar de 63 toe .
En dan na mijn nog te wachten operatie in oktober ff weer op de rem een maand of 3 .
En dan in het nieuwe jaar keihard naar mijn doelen toe ..
Massa winnen en groeien naar 73 kilo ... 10 kilo massa oeps Mar .
Maar komt wel goed , de grote vakantie komt eraan en ff op de rem een paar weekies .

happymar zei:
Ben nu 68 kilo wil naar de 63 toe .
En dan na mijn nog te wachten operatie in oktober ff weer op de rem een maand of 3 .
En dan in het nieuwe jaar keihard naar mijn doelen toe ..
Massa winnen en groeien naar 73 kilo ... 10 kilo massa oeps Mar .
Maar komt wel goed , de grote vakantie komt eraan en ff op de rem een paar weekies .

ff je remblokken vervangen :D

succes

Ik GA! naar de 95 kg bij 170cm lichaams lengte en dat bereik ik in ca april volgend jaar, daarna droogtrainen tot ik tevreden ben, ga uit van tussen de 5 en 7%. Heb er nu al zin in!! :D

79 kg 10%bf @ 1m79

eind dit jaar ripped to the bone, 108 at 5%

Terug
Naar boven