XXL Nutrition

Wat zijn je bb doelen voor volgend jaar?

Smoothmold zei:
Iedereen nam ook het bulkschema van Kale als maatstaf. Want Kale was de SHREDDED BEAST van het forum.
En daar strooide dandy nog een halve kilo havermout overheen. Flesje lijnzaadolie van espi erbij.
Ja mensen, dat waren dagen. Daar is het bodybuilden van tegenwoordig niets bij vergeleken!!

dat ging ook niet meer over bb, maar meer over wie kan t meeste vreten

We hadden gewoon aan de anabolen moeten gaan, dan was er niks aan de hand geweest.

goeie ouwe tijd.. waar is die dandy eigenlijk gebleven

Man-Mountain zei:
goeie ouwe tijd.. waar is die dandy eigenlijk gebleven
Die is weer de junk die die ooit was, volgens mij. Sinds die ghb heeft ontdekt is het bergafwaarts gegaan. Heb hem laatst nog een pm gestuurd, toen lulde hij wat over weer willen beginnen met trainen en posten. Hij staat trouwens nog steeds hoog in de lijst van aantal posts haha.
Smoothmold zei:
Krijg je als je elite member wordt als presentje wat gear thuis gestuurd ???
Ja, 10 caps winstrol. Ben je laatst nog over gemaild.

Ik nog steeds wel van mening dat als je wat deftige massa wil gainen je toch goed moet bulken. 5000+ kcal is veel van het goede maar ligt ook aan je gewicht. Ik zelf wil nu gewoon meer het hele jaar in shape zijn. en niet meer 3/4e van het jaar met zo'n hoog zwangere look rond lopen.

Rob G zei:
Ik nog steeds wel van mening dat als je wat deftige massa wil gainen je toch goed moet bulken. 5000+ kcal is veel van het goede maar ligt ook aan je gewicht. Ik zelf wil nu gewoon meer het hele jaar in shape zijn. en niet meer 3/4e van het jaar met zo'n hoog zwangere look rond lopen.
Ja dat is precies wat wij bedoelen, Rob.

hehe jah dan ben je tog ook stom als je gaat bulken op 6000 kcal als endo zijnde:roflol:

Kan wel zijn, maar als je in het voeding forum kijkt, zie je mensen al gauw schreeuwen, "vreten!, zoveel mogelijk!" Als mensen dan blindelings zich helemaal vol gaan vreten, tja. Vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk naar hun eigen lichaam luisteren en hun eetschema daar echt goed op afstemmen. Dan kan ik me niet voorstellen dat je moddervet wordt, maar ja wie ben ik. :rolleyes:

Begon op 4000 kcal en bulk nu op 3000 kcal.

Gewoon kijken wat voor jezelf werkt.

I don't listen to my body. It lies.

Ventjes van 17 komen hier om groot te worden en die geloven wat ze verteld wordt, volkomen logisch. Voor veel van ons is het wel een beetje uit de hand gelopen.

5reps:
bench 130kg
squat 140kg
Deadlift euhm... 120 kg :D:o

Met training volledig op kracht is mijn doel voor over een jaar:

Bench 120
Squat 160
Deadlift 190

Groter, meer symmetrie, mooiere spieren (hardheid ronding)
Vet in de winter houden rond de 12-14% max

Setjes 180 KG bank zou wel lekker zijn

Terug
Naar boven