XXL Nutrition

Wat zijn je bb doelen voor volgend jaar?

momenteel cutten naar 100 kg.
vanaf dan iets boven onderhoud te eten en nooit meer zwaar te bulken.

110 kg @ 10%.

Iig voor m'n 30ste 50 cm armen droog.

Moet toch echt lukken hoor, das 'maar' 6 kg in een jaartje

Tijdens de bulk mijn gewicht niet te hard meer laten oplopen, strontvervelend vind ik het inmiddels. Wordt een mooie laffe bulk tot een kg of 90, waarbij ik eens ga kijken of mijn setpoint verlaagd kan worden. Volgend jaar gewoon weer cutten tot een kg of 82-85. Misschien nog wat sterker worden, ik ben snel tevreden tegenwoordig.
O ja, en kuren natuurlijk. Dat lijkt me echt lachen, eens zien of ik mooi ripped en hard uit de strijd kan komen.

uhm,, probeer volgende zomer gewicht v 90 .
@13/14 ong. , liever niet Te hoog vet%.. lager mag natuurlijk wel, maar ga nu jaartje doorbulke,, zit nu op 80 kilo @14.5%

ben nog niet heel lang bezig, februari dit jaar woog ik nog 54 kilotjes :( dus vandaar..

ben ook nog geen monster met banke, maar druk nu 80 , en wil volgend jaar iets v 90 / 100 kunne.. 6x
veel eten, dan moet het lukken lijkt me,, ik ga er iig voor!!! :D

teveel massa.ik ben geen beachboy meer...meer beachfreak

• Topic Starter Topic Starter
ik merk dat veel mensen hier het zware bulken met een pens waar je een biertje op kan zetten echt zat zijn :D

100+ @ 1.70.

Smoothmold zei:
ik merk dat veel mensen hier het zware bulken met een pens waar je een biertje op kan zetten echt zat zijn :D

en gelijk heb je, waarom zou het ook? om elke keer te gaan cutten en weer van die welverdiende spiermassa te verliezen.

+110 10% met eerste kuur
105 10% zonder eerste kuur

1.80 nu: 12% 97 kg

Kracht: I do not care.

Laatst bewerkt:
Smoothmold zei:

Ik wel iig. Ben nu alweer een poosje aan 't cutten en 't gaat aardig. Maar de massa die ik moet inleveren op plekken waar ik 't niet wil is gewoon teveel.

Volgende winter doet Mans 't zonder pens :)

Blackadder zei:
en gelijk heb je, waarom zou het ook? om elke keer te gaan cutten en weer van die welverdiende spiermassa te verliezen.

Als iemand mij dat nu een jaar geleden had verteld :( Het was ook een beetje een trend toen om meer dan 5000 kcal per dag naar binnen te werken. En als je een bulkschema had van 3500 kcal werd er gezegd. Je vreet niet genoeg! Gelukkig zijn we hier nu iets genuanceerder geworden.

Ik wil ****ing sterk zijn volgend jaar en liefst wat vet verloren zijn :)
En om niet te flauw te zijn, wil ik mezelf best minder vage volgende doelen stellen dan sterk worden en niet te vet zijn.

Banken om en nabij de 160 single rep max. (nu 2 x 140)
Squatten single rep max boven de 200. (nu 5 x 140)
Deadliften single rep max rond de 230. (nu 5 x 170)

Ik weet het goed gemaakt, we maken er als richtlijn een totaal van 600 van :)

Alles raw en ernstig optimistisch gedacht, vooral de squat heb ik nog ver te gaan, maar die gaat vrij hard nu ik mijn techniek grondig aangepakt heb en weer van bijna niks opgeklommen ben tot 5 x 140...
****, ik begin al bijna te zweten als ik dit type en toch ga ik ervoor.

Smoothmold zei:
Als iemand mij dat nu een jaar geleden had verteld :( Het was ook een beetje een trend toen om meer dan 5000 kcal per dag naar binnen te werken. En als je een bulkschema had van 3500 kcal werd er gezegd. Je vreet niet genoeg! Gelukkig zijn we hier nu iets genuanceerder geworden.
haha inderdaad. Mijn buik gaat nooit meer weg :D:D Als ik nu terugkijk op wat ik át, was een compleet sos-kinderdorp dat dagelijks mijn kanaal inging.

Mijn doel is überhaupt weer gaan trainen en het dan weer gewoon te blijven doen. Heb al bijna 6 maanden niet getraind.:twitch:

Maar wel gewoon blijven doorposten hè :roflol:

D. zei:
haha inderdaad. Mijn buik gaat nooit meer weg :D:D Als ik nu terugkijk op wat ik át, was een compleet sos-kinderdorp dat dagelijks mijn kanaal inging.

Iedereen nam ook het bulkschema van Kale als maatstaf. Want Kale was de SHREDDED BEAST van het forum.

Haha ik heb mijn 6000kcal bulkschema ook rondgegeven en menigeen moddervet gekregen :D

Terug
Naar boven