Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:wat massa op mn benen erbij, qua bovenlichaam weet ik t niet..t wordt een beetje te erg
dus vandaar.. 
Smoothmold zei:ik merk dat veel mensen hier het zware bulken met een pens waar je een biertje op kan zetten echt zat zijn![]()
Smoothmold zei:ik merk dat veel mensen hier het zware bulken met een pens waar je een biertje op kan zetten echt zat zijn![]()

Blackadder zei:en gelijk heb je, waarom zou het ook? om elke keer te gaan cutten en weer van die welverdiende spiermassa te verliezen.
Het was ook een beetje een trend toen om meer dan 5000 kcal per dag naar binnen te werken. En als je een bulkschema had van 3500 kcal werd er gezegd. Je vreet niet genoeg! Gelukkig zijn we hier nu iets genuanceerder geworden.

haha inderdaad. Mijn buik gaat nooit meer wegSmoothmold zei:Als iemand mij dat nu een jaar geleden had verteldHet was ook een beetje een trend toen om meer dan 5000 kcal per dag naar binnen te werken. En als je een bulkschema had van 3500 kcal werd er gezegd. Je vreet niet genoeg! Gelukkig zijn we hier nu iets genuanceerder geworden.

Als ik nu terugkijk op wat ik át, was een compleet sos-kinderdorp dat dagelijks mijn kanaal inging.D. zei:haha inderdaad. Mijn buik gaat nooit meer wegAls ik nu terugkijk op wat ik át, was een compleet sos-kinderdorp dat dagelijks mijn kanaal inging.
ZoutZak zei:Haha ik heb mijn 6000kcal bulkschema ook rondgegeven en menigeen moddervet gekregen![]()