- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Middelmatig?Hippie mindset. Kan ergens wel plaatsten dat dit voor sommige mensen werkt, maar meer dan een gemiddeld leven zal je hier niet mee krijgen.
Je leeft op deze manier continu in de comfortzone. En waar comfort is, daar is achteruitgang.
Het laatste wat je zegt klopt trouwens wél als een bus: de reis is alles. Maar dat wil niet zeggen dat je doelloos, gewoon door de bewegingen heen, door het leven moet gaan.
Ik merk dat mensen die in middelmatigheid leven en weinig bereiken doordat ze voortdurend in hun comfortzone blijven, vaak als eersten de uitspraak 'je moet toch een beetje leven' herhalen, terwijl ze ook geneigd zijn om regelmatig calimerogedrag te vertonen.
Ik geloof niet in deze mindset. Maar ik wil je ook niet afbreken, dus als het voor je werkt, dan wens ik je veel succes zonder doelen komend jaar.
Ik heb ook nooit doelen gehad, behalve dan misschien in Afrika terechtkomen (zie het grote Afrika topic). Ben biologie gaan studeren omdat me dat leuk leek (nooit mijn best gedaan op de middelbare school of op de universiteit), maar voor ik het wist woonde ik op 1 van de mooiste plekken op dat continent en er waren ook verschillende mogelijkheden om leuke onderzoekprojecten te doen. Het was daar ook helemaal niet mijn bedoeling vrienden te maken, maar het gebeurde wel.
En als ik bijvoorbeeld een motorreis of een fietstocht maak is het plan, dat er geen plan is. Je komt dan op de mooiste plekjes, mijn vrienden zijn altijd verbaasd. Altijd wel handig om daarbij een kaart mee te nemen, maar ik gebruik nooit een routeplanner. Heb de sporten gedaan die me misschien wel leuk leken (100m hardlopen, bodybuilding, boksen, marathonschaatsen, rotsklimmen, mountainbiken, nu weer bodybuilding) en daarbij een beetje mijn best gedaan, voordat je het dan doorhebt doe je aan wedstrijden mee. Niet eens om te winnen, maar om mee te doen en voor de sfeer. Als ik het iets rustiger had aangedaan was ik nog verder gekomen.
In de sportschool had ik ook nooit hoge doelen, zonder steroïden is dat sowieso niet zo handig. Maar wel armen 47cm nu omdat ik hard trainen leuk vind. Ga binnenkort ook benen trainen zonder doel, heb al wel een idee waar ik op uit ga komen, maar het is geen doel. Nooit een voorbeeld gehad op bodybuilding gebied want iedereen is anders, maar Robby Robinson kwam toevallig langs toen toen ik een keer stond te poseren in de kleedkamer (om niet op te vallen in de trainingszaal) en vroeg toen of ik zijn trainingspartner wilde worden.
Eerst jij.Ik hoop dat die kleine eind 2025 niet meer in zij broek schijt, mennn wat een ellende is dat tegenwoordig. 5x pd een bruine streep in zijn onderbroek word je ook niet vrolijk van.