XXL Nutrition

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
Ken ik jou? :D

Nee, zeker niet leuk afgelopen..Altijd k*t als je iemand moet laten gaan omdat hij niet kan kiezen en ik geen 2de keus ben. :rolleyes:

Nee (nog niet althans :D)

Ik zou precies in jouw situatie (maar dan met een vrouw ;))
Second best is never an option!

Nee (nog niet althans :D)

Ik zou precies in jouw situatie (maar dan met een vrouw ;))
Second best is never an option!

Nee inderdaad. Make up your damn mind, als ik zo geweldig ben..dan wordt het tijd dat je voor mij kiest..en anders? Jammerrrr maar helaas. I'm not waiting.

Nee inderdaad. Make up your damn mind, als ik zo geweldig ben..dan wordt het tijd dat je voor mij kiest..en anders? Jammerrrr maar helaas. I'm not waiting.

Zullen we elkaar niet eerst leren kennen? ;)
Ik vind nu nog te vroeg om voor jou kiezen :roflol:

Menage a trois :cool:

Topic valt tegen...

Ze moet een goed lichaam hebben... iig er iets aan doen!

Luilakken heb ik een hekel aan die op de bank een zak chips open trekken en klagen dat ze vetrollertjes hebben :D

Verder gewoon een meisje, meisje. Knap echt af op van die lompe vrouwen die slecht gekleed zijn en bijvoorbeeld korte haren hebben :(

En natuurlijk :aai::suckit::ds::heart:

een menage met jou is nou niet helemaal wat ik voor ogen had :rolleyes:

Met een van de dames in je topic, ala Samantha Baker of Pauline Nordin. Dat is bespreekbaar :cool:

Haha, ik qoute jou toch niet?
Heb je onderdrukte homo gevoelens jegens mij?
Geeft niks, ben blij dat je eerlijk bent:D

Haha, had postje uit 'centraal topic voor chicks' gekopieerd.
Maar nu is het leuke ervan af, en ik mag trouwens niet meer fappen dus uit dat topic blijven nu

done ! hmm eens omschrijven hé (no homo srs); verstandig, mooi lichaam, lief & gewoon niet te gemakkelijk maar met wat pit. heb liever dat ze wat hard to get spelen enz, goede coïtus ook offcourse, is wel belangrijk maar niet allerbelangrijkste. zo eens een avondje gezellig samen zitten met wat kaarsjes is ook wel eens fun. zoja van alles wat hé ;) eens zien wie er nog eerlijk is :D een relatie met alleen coïtus is toch ****ing eentonig. komen zowiezo gevoelens bij kijken dusja

Ecto in your dreams son! Er is maar een van ons twee 100+kg :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
met wat pit. heb liever dat ze wat hard to get spelen enz, goede coïtus ook offcourse
Uhu, wat pit, geen kamerplantjes. Nah, je moet zelf hard to get spelen, get them bitches back by playing their own games :p. Srs, als je dat doet, en wanneer ze je dan willen kussen en je blijft verder spelen en kust ze niet maar doet ze ze het nog meer willen en dan ... ja maat, dan ... :D

Terug
Naar boven