Joohris
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Massa
- 73kg
Mij zegt dat ook niks tbh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ken ik jou?
Nee, zeker niet leuk afgelopen..Altijd k*t als je iemand moet laten gaan omdat hij niet kan kiezen en ik geen 2de keus ben.![]()
)
)Nee (nog niet althans)
Ik zou precies in jouw situatie (maar dan met een vrouw)
Second best is never an option!
Nee inderdaad. Make up your damn mind, als ik zo geweldig ben..dan wordt het tijd dat je voor mij kiest..en anders? Jammerrrr maar helaas. I'm not waiting.

:dzullen we elkaar niet eerst leren kennen?
ik vind nu nog te vroeg om voor jou kiezen![]()
Drukke bedoening..

:d
---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 21:49 ----------
Drukke bedoening..![]()
Nou kom wiseguy, doe eens wat input dan.

een menage met jou is nou niet helemaal wat ik voor ogen had
Met een van de dames in je topic, ala Samantha Baker of Pauline Nordin. Dat is bespreekbaar![]()

Ik wilde al zeggen; das letterlijk een kruisjeINPUT APPROVED!
Fuuu post was nog niet klaar en per ongeluk op verzenden gedrukt. Dan maar geen input

Haha, ik qoute jou toch niet?
Heb je onderdrukte homo gevoelens jegens mij?
Geeft niks, ben blij dat je eerlijk bent![]()

You wish!
Je reageert eerst na mij en quote dan Nitwits reactie op mij... Obsessief?

eens zien wie er nog eerlijk is
een relatie met alleen coïtus is toch ****ing eentonig. komen zowiezo gevoelens bij kijken dusjaUhu, wat pit, geen kamerplantjes. Nah, je moet zelf hard to get spelen, get them bitches back by playing their own gamesmet wat pit. heb liever dat ze wat hard to get spelen enz, goede coïtus ook offcourse
. Srs, als je dat doet, en wanneer ze je dan willen kussen en je blijft verder spelen en kust ze niet maar doet ze ze het nog meer willen en dan ... ja maat, dan ...