Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee was even op zoek naar iemand die mij van de grond kon rapen van het lachen..
ay ay, sounds no good brahNog geen antw van Nitwit, ze wil het probs traag doen, wellicht alvast het mes aan het slijpen![]()

nee bro, dan is de lol er af
diep in en uit ademen en ondergaan zeg ik altijd 
en ik zou enkel zo willen overkomen als ik kans wil maken bij Nitwit. Helaas zoek ik geen relaties via internet.
nagel op de kop"doe niet zo onzeker man, niet omdat nitwit haar mening heeft over jouw reactie dat zij juist is ofzo. Je komt echt onzeker over :/" -> uit mn karma.
Moest ik onzeker zijn zou ik dit hier niet kopierenen ik zou enkel zo willen overkomen als ik kans wil maken bij Nitwit. Helaas zoek ik geen relaties via internet.
But ty for the concern![]()

alleen innerlijk idd, voor sommige mensen dan weer wel. doe mij maar fifty fifty. een geile chick met een rotkarakter zou ik zeker niet moeten hebben."Ze moet een goed innerlijk hebben."
Daar heb ik niks aan...
Doet ie echt niet.."doe niet zo onzeker man, niet omdat nitwit haar mening heeft over jouw reactie dat zij juist is ofzo. Je komt echt onzeker over :/"
Wie dit zei, geen zorgen, ga niet zeggen wie je was hoor![]()

Nanana *raspberry*

& alleen nken is weer eentonig, daarom dat het dus fifty fifty moet zijn

werd wel eens tijd !Nanana *raspberry*
Nu ga ik nog wat leren, lees straks wel nog eens kort hier...

bah geen zin om te leren, doe ik morgenochtend nog wel snel. Heb toch al exact 12% van me leerstof geleerd dus heb tijd.

Haha succes, bij mij ma-wo-vr. Vorige vrijdag had ik 2 vakken op 1 dag
.
Nee was even op zoek naar iemand die mij van de grond kon rapen van het lachen..
Nee was even op zoek naar iemand die mij kon rapen...