MuscleMeat

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
  • Topic Starter Topic Starter
Nog geen antw van Nitwit, ze wil het probs traag doen, wellicht alvast het mes aan het slijpen :bang::angstig:

"doe niet zo onzeker man, niet omdat nitwit haar mening heeft over jouw reactie dat zij juist is ofzo. Je komt echt onzeker over :/" -> uit mn karma.
Moest ik onzeker zijn zou ik dit hier niet kopieren ;) en ik zou enkel zo willen overkomen als ik kans wil maken bij Nitwit. Helaas zoek ik geen relaties via internet.
But ty for the concern ;)

"doe niet zo onzeker man, niet omdat nitwit haar mening heeft over jouw reactie dat zij juist is ofzo. Je komt echt onzeker over :/" -> uit mn karma.
Moest ik onzeker zijn zou ik dit hier niet kopieren ;) en ik zou enkel zo willen overkomen als ik kans wil maken bij Nitwit. Helaas zoek ik geen relaties via internet.
But ty for the concern ;)
nagel op de kop :)

"Ze moet een goed innerlijk hebben."

Daar heb ik niks aan...

"doe niet zo onzeker man, niet omdat nitwit haar mening heeft over jouw reactie dat zij juist is ofzo. Je komt echt onzeker over :/"
Wie dit zei, geen zorgen, ga niet zeggen wie je was hoor ;)

Een goed karakter kun je niet nken :P

bah geen zin om te leren, doe ik morgenochtend nog wel snel. Heb toch al exact 12% van me leerstof geleerd dus heb tijd.

/topic want er zit weer een vrouw in het topic

duidelijk dat vrouwen hier niet thuishoren, verprutsen de hele flow van het topic en slurpen alles naar zich

M2wK3.jpg

enquete is maar lame. alsof een relatie ook maar enigzins voorspelbaar is. puur tijdverlies om je dan ook te zitten afvragen wat je zoekt.

Terug
Naar boven