MuscleMeat

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
eerst 3,4 dan 10,11,12 :P noem het ouderwets maar coïtus, goed innerlijk en beetje romantienk benk wel voor in :)

• Topic Starter Topic Starter
eerst 3,4 dan 10,11,12 :P noem het ouderwets maar coïtus, goed innerlijk en beetje romantienk benk wel voor in :)
De meesten hier precies ;) verwachte eerst dat optie 1 de populairste ging zijn, was fout blijkbaar :p.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 10:15 ----------

/topic want er zit weer een vrouw in het topic

duidelijk dat vrouwen hier niet thuishoren, verprutsen de hele flow van het topic en slurpen alles naar zich
Zie het probleem niet, maar blijkbaar zijn ze toch interessanter dan jou want enkele pg's kunnen vullen, maar jij krijgt lekker maar 1 reply. U jelly? :trollface:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
enquete is maar lame. alsof een relatie ook maar enigzins voorspelbaar is. puur tijdverlies om je dan ook te zitten afvragen wat je zoekt.
Zijn eigenlijk maar 3 belangrijke categorieën die genoemd zijn, je weet toch zelf wel min of meer wat je wil, moet je normaal toch niet over nadenken?

op het moment enkel en alleen coïtus, als ze daaarnaast ook nog eens een leuke persoonlijkheid heeft is meegenomen. Nummertje 10 voor de toekomst :)

op het moment enkel en alleen coïtus, als ze daaarnaast ook nog eens een leuke persoonlijkheid heeft is meegenomen. Nummertje 10 voor de toekomst :)

Voor de toekomst?
Is het niet moeilijk single chicks van 30+ te vinden?
Ik vind het nu al erg moeilijk in de 23j+ categorie :p

Voor de toekomst?
Is het niet moeilijk single chicks van 30+ te vinden?
Ik vind het nu al erg moeilijk in de 23j+ categorie :p

Die 30+ zijn in overvloed man, en desperate ook. Dat zijn bitches die hard2get gespeeld hebben in hun beste jaren of gewoon supersletterig geweest zijn door niet te settlen. Alles begint af te takelen en mannen schenken ineens minder aandacht aan hen, ja ff schrikken is dat, h**ren.

Ik ben zelfs uiterst succesvol bij de vrouwen, dus niet denken dat ik dit post uit woede.

Die 30+ zijn in overvloed man, en desperate ook. Dat zijn bitches die hard2get gespeeld hebben in hun beste jaren of gewoon supersletterig geweest zijn door niet te settlen. Alles begint af te takelen en mannen schenken ineens minder aandacht aan hen, ja ff schrikken is dat, h**ren.

ik ga 100% akkoord, en tbh ik merk die evolutie al in 25+. Al zijn +30ers nog losser, maar die leeftijdsgroep blijf ik liever af.

Vrouwen -25 doen vaak alsof hun k*t van goud is gemaakt, tot er wat drank ingaat natuurlijk. Aanbod is te groot zeker.

Laatst bewerkt:
Nee hoor.

Ik zeg bijv. nu dat ik geen homo ben, echt waar. Dus je wilt zeggen dat er nu mensen zijn die denken dat ik homo ben???

Werkt net zo als het alsmaar roepen dat je alpha bent, als je dat nodig hebt ben je het gewoon niet.

Iets moeten bewijzen tegenover een stelletje pukkelige pubers heeft meer te maken met zelfvertrouwen issues.

Allemaal weer stoere praatjes hier! DBB @ his best.

Oh lawd.. Duidelijk veel levenservaring hier :rolleyes:

Mijn god kerels, hard to get spelen en daarna er achter komen dat je over je houdbaarheidsdatum heen bent?
Kortzichtig en tunnelvisie?

Wat denk je van de 25+ers die uit hun kalverliefdes komen, wat niets voor hun bleek te zijn? Relaties die de klippen op zijn gelopen omdat ze juist te jong zijn gesettled?
Daarna zichzelf hebben gevonden en precies weten wat ze wel of niet willen?

Klinkt een stuk realistischer he?

Ga lekker effe fietsen met die bullshit

' Dat zijn bitches die hard2get gespeeld hebben in hun beste jaren of gewoon supersletterig geweest zijn door niet te settlen. Alles begint af te takelen en mannen schenken ineens minder aandacht aan hen, ja ff schrikken is dat, h**ren.'

Ennuh, minder aandacht als je ouder wordt? Niets zo aantrekkelijk als een zelfverzekerde vrouw die zichzelf goed verzorgt en weet wat ze wil :cool:

h**ren? Ja..zegt wat over jou..

ik ga 100% akkoord, en tbh ik merk die evolutie al in 25+. Al zijn +30ers nog losser, maar die leeftijdsgroep blijf ik liever af.

Vrouwen -25 doen vaak alsof hun k*t van goud is gemaakt, tot er wat drank ingaat natuurlijk. Aanbod is te groot zeker.

:roflol:
Bon toch iets om naar uit te kijken bij het ouder worden dus

Oh lawd.. Duidelijk veel levenservaring hier :rolleyes:

Mijn god kerels, hard to get spelen en daarna er achter komen dat je over je houdbaarheidsdatum heen bent?
Kortzichtig en tunnelvisie?

Wat denk je van de 25+ers die uit hun kalverliefdes komen, wat niets voor hun bleek te zijn? Relaties die de klippen op zijn gelopen omdat ze juist te jong zijn gesettled?
Daarna zichzelf hebben gevonden en precies weten wat ze wel of niet willen?

Klinkt een stuk realistischer he?

Ga lekker effe fietsen met die bullshit

' Dat zijn bitches die hard2get gespeeld hebben in hun beste jaren of gewoon supersletterig geweest zijn door niet te settlen. Alles begint af te takelen en mannen schenken ineens minder aandacht aan hen, ja ff schrikken is dat, h**ren.'

Ennuh, minder aandacht als je ouder wordt? Niets zo aantrekkelijk als een zelfverzekerde vrouw die zichzelf goed verzorgt en weet wat ze wil :cool:

h**ren? Ja..zegt wat over jou..

Je praat als een vrouw man, ellegirl forum is die kant op.

Je praat als een vrouw man, ellegirl forum is die kant op.
Jij praat alsof je 0 levenservaring hebt.
Als je niet weet waar je het over hebt, ventje.. moet je je mondje dichthouden. Heeft je mama je dat niet geleerd?
Als grote mensen praten houden kindjes hun mondje dicht. :rolleyes:

Wordt iedereen toch weer mooi op zn plaats gezet door een nitwit.

Jij praat alsof je 0 levenservaring hebt.
Als je niet weet waar je het over hebt, ventje.. moet je je mondje dichthouden. Heeft je mamaje dat niet geleerd?
Als grote mensen praten houden kindjes hun mondje dicht. :rolleyes:

Niet op de man afspelen aub, ontopic blijven voordat ik de mods erbij haal.

Wordt iedereen toch weer mooi op zn plaats gezet door een nitwit.
Niets lulligs bedoelt, wel even een realiteitscheck..come on, die opgeblazen bullshit hier.
Ze schijten in hun broek als ze een vrouw voor zich hebben of ze moeten ze perse bezopen voeren omdat ze anders niets van de grond krijgen.

Kansloos!

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 11:30 ----------

Niet op de man afspelen aub, ontopic blijven voordat ik de mods erbij haal.
Doe dat schat..Have fun

Niets lulligs bedoelt, wel even een realiteitscheck..come on, die opgeblazen bullshit hier.
Ze schijten in hun broek als ze een vrouw voor zich hebben of ze moeten ze perse bezopen voeren omdat ze anders niets van de grond krijgen.

Kansloos!

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 11:30 ----------

Doe dat schat..Have fun

Hoe bedoel je kansloos? Waarom zijn er altijd sletterig geklede vrouwen in de buurt van plekken waar je drank kunt kopen.

De connectie lijkt me duidelijk, en vrouwen doen er vrijwillig aan mee, dusja, iedereen blij.

Dat jij geen vrouw kunt krijgen loop je op mij te haten.

Terug
Naar boven