- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meesten hier precieseerst 3,4 dan 10,11,12noem het ouderwets maar coïtus, goed innerlijk en beetje romantienk benk wel voor in
![]()
verwachte eerst dat optie 1 de populairste ging zijn, was fout blijkbaar
.Zie het probleem niet, maar blijkbaar zijn ze toch interessanter dan jou want enkele pg's kunnen vullen, maar jij krijgt lekker maar 1 reply. U jelly?/topic want er zit weer een vrouw in het topic
duidelijk dat vrouwen hier niet thuishoren, verprutsen de hele flow van het topic en slurpen alles naar zich

Zijn eigenlijk maar 3 belangrijke categorieën die genoemd zijn, je weet toch zelf wel min of meer wat je wil, moet je normaal toch niet over nadenken?enquete is maar lame. alsof een relatie ook maar enigzins voorspelbaar is. puur tijdverlies om je dan ook te zitten afvragen wat je zoekt.
Wow niveau op DBB ligt hoger dan verwacht! Hoor je ook nie vaakDe meesten hier preciesverwachte eerst dat optie 1 de populairste ging zijn, was fout blijkbaar
.

Haha iddWow niveau op DBB ligt hoger dan verwacht! Hoor je ook nie vaak![]()
sommige ook grote mond maar als het er op aan komt...

op het moment enkel en alleen coïtus, als ze daaarnaast ook nog eens een leuke persoonlijkheid heeft is meegenomen. Nummertje 10 voor de toekomst![]()

Voor de toekomst?
Is het niet moeilijk single chicks van 30+ te vinden?
Ik vind het nu al erg moeilijk in de 23j+ categorie![]()
Ik ben zelfs uiterst succesvol bij de vrouwen, dus niet denken dat ik dit post uit woede.

Dit hardop moeten roepen is vaak een indicatie voor het tegenovergestelde![]()

Die 30+ zijn in overvloed man, en desperate ook. Dat zijn bitches die hard2get gespeeld hebben in hun beste jaren of gewoon supersletterig geweest zijn door niet te settlen. Alles begint af te takelen en mannen schenken ineens minder aandacht aan hen, ja ff schrikken is dat, h**ren.
Nee hoor.
Ik zeg bijv. nu dat ik geen homo ben, echt waar. Dus je wilt zeggen dat er nu mensen zijn die denken dat ik homo ben![]()

ik ga 100% akkoord, en tbh ik merk die evolutie al in 25+. Al zijn +30ers nog losser, maar die leeftijdsgroep blijf ik liever af.
Vrouwen -25 doen vaak alsof hun k*t van goud is gemaakt, tot er wat drank ingaat natuurlijk. Aanbod is te groot zeker.

Oh lawd.. Duidelijk veel levenservaring hier
Mijn god kerels, hard to get spelen en daarna er achter komen dat je over je houdbaarheidsdatum heen bent?
Kortzichtig en tunnelvisie?
Wat denk je van de 25+ers die uit hun kalverliefdes komen, wat niets voor hun bleek te zijn? Relaties die de klippen op zijn gelopen omdat ze juist te jong zijn gesettled?
Daarna zichzelf hebben gevonden en precies weten wat ze wel of niet willen?
Klinkt een stuk realistischer he?
Ga lekker effe fietsen met die bullshit
' Dat zijn bitches die hard2get gespeeld hebben in hun beste jaren of gewoon supersletterig geweest zijn door niet te settlen. Alles begint af te takelen en mannen schenken ineens minder aandacht aan hen, ja ff schrikken is dat, h**ren.'
Ennuh, minder aandacht als je ouder wordt? Niets zo aantrekkelijk als een zelfverzekerde vrouw die zichzelf goed verzorgt en weet wat ze wil
h**ren? Ja..zegt wat over jou..
Jij praat alsof je 0 levenservaring hebt.Je praat als een vrouw man, ellegirl forum is die kant op.

Jij praat alsof je 0 levenservaring hebt.
Als je niet weet waar je het over hebt, ventje.. moet je je mondje dichthouden. Heeft je mamaje dat niet geleerd?
Als grote mensen praten houden kindjes hun mondje dicht.![]()
Niets lulligs bedoelt, wel even een realiteitscheck..come on, die opgeblazen bullshit hier.Wordt iedereen toch weer mooi op zn plaats gezet door een nitwit.
Doe dat schat..Have funNiet op de man afspelen aub, ontopic blijven voordat ik de mods erbij haal.
Niets lulligs bedoelt, wel even een realiteitscheck..come on, die opgeblazen bullshit hier.
Ze schijten in hun broek als ze een vrouw voor zich hebben of ze moeten ze perse bezopen voeren omdat ze anders niets van de grond krijgen.
Kansloos!
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 11:30 ----------
Doe dat schat..Have fun