AndroidHealthClinic

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
Hoe bedoel je kansloos? Waarom zijn er altijd sletterig geklede vrouwen in de buurt van plekken waar je drank kunt kopen.

De connectie lijkt me duidelijk, en vrouwen doen er vrijwillig aan mee, dusja, iedereen blij.

Dat jij geen vrouw kunt krijgen loop je op mij te haten.

:roflol:

3/5/7/10/12 :)

Oh lawd.. Duidelijk veel levenservaring hier :rolleyes:

Mijn god kerels, hard to get spelen en daarna er achter komen dat je over je houdbaarheidsdatum heen bent?
Kortzichtig en tunnelvisie?

Wat denk je van de 25+ers die uit hun kalverliefdes komen, wat niets voor hun bleek te zijn? Relaties die de klippen op zijn gelopen omdat ze juist te jong zijn gesettled?
Daarna zichzelf hebben gevonden en precies weten wat ze wel of niet willen?

Klinkt een stuk realistischer he?

Ga lekker effe fietsen met die bullshit

' Dat zijn bitches die hard2get gespeeld hebben in hun beste jaren of gewoon supersletterig geweest zijn door niet te settlen. Alles begint af te takelen en mannen schenken ineens minder aandacht aan hen, ja ff schrikken is dat, h**ren.'

Ennuh, minder aandacht als je ouder wordt? Niets zo aantrekkelijk als een zelfverzekerde vrouw die zichzelf goed verzorgt en weet wat ze wil :cool:

Een zelfverzekerde vrouw is zowat hetzelfde als de romantic comedy-man.
Ms dat ze ergens bestaan, maar meestal is het gewoon een facade die snel wegvalt.

En met goede verzorging alleen kom je er niet. Jongheid blijft gerelateerd aan schoonheid, en mannen gaan voor jonger. Is gewoon genetica. Blauwe ogen zijn jeugdig. Blond haar is jeugdig. Enz enz...

Ik denk dat er genoeg redenen te vinden zijn waarom een vrouw terug op de markt komt na +25, maar het kernpunt is dat de aandacht afneemt hoe ouder de vrouw wordt, en vrouwen het "moeilijker" krijgen en losser worden.

Bij mannen is dat minder. Mannen worden net aantrekkelijker in de 25-35 zone. Volwassener, meer zelfvertrouwen, meer geld, meer stabiliteit,... Ook genetica. Gemiddeld natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ik kan geen enkele combinatie kiezen mijn coïtusleven met mijn vriendin is een ramp.
Ik werd gisteren s'nachts wakker gemaakt door mijn vriendin en ik dacht het zal toch niet, moet ik nu aan de bak?
Vervolgens zei ik tegen haar dat we het op zen hondjes kunnen doen want ik kan er zo leuk bij blaffen!
Daar was ze niet van gediend

Ms dat ze ergens bestaan, maar meestal is het gewoon een facade die snel wegvalt.

En met goede verzorging alleen kom je er niet. Jongheid blijft gerelateerd aan schoonheid, en mannen gaan voor jonger. Is gewoon genetica. Blauwe ogen zijn jeugdig. Blond haar is jeugdig. Enz enz...

Ik denk dat er genoeg redenen te vinden zijn waarom een vrouw terug op de markt komt na +25, maar het kernpunt is dat de aandacht afneemt hoe ouder de vrouw wordt, en vrouwen het "moeilijker" krijgen en losser worden.

Bij mannen is dat minder. Mannen worden net aantrekkelijker in de 25-35 zone. Volwassener, meer zelfvertrouwen, meer geld, meer stabiliteit,... Ook genetica. Gemiddeld natuurlijk.

Helemaal mee eens, kijk maar naar madonna of lady gaga, ze lijken heel jong maar als de makeup eraf is zien ze er weer uit als 50 of hoe oud ze ook zijn.

En met goede verzorging alleen kom je er niet. Jongheid blijft gerelateerd aan schoonheid, en mannen gaan voor jonger. Is gewoon genetica.

Ik denk dat er genoeg redenen te vinden zijn waarom een vrouw terug op de markt komt na +25, maar het kernpunt is dat de aandacht afneemt hoe ouder de vrouw wordt. Bij mannen is dat minder. Mannen worden net aantrekkelijker in de 25-35 zone. Gemiddeld natuurlijk.

Kijk, jij bent aan het denken. Nou kun je normaal discussieren.

Ik denk je gewoon het e.e.a. meegemaakt moet hebben om er van te leren en daarna zeker te zijn over wat je wel of niet wilt.
Dat geeft houvast en maakt wel degelijk zeker.
Degene die niet weten wat ze willen en niet weten wat ze waard zijn, (voor zichzelf!! dus niet bevestiging zoeken bij anderen) die gaan inderdaad roekeloos rond dwalen.

Mannen gaan voor jonger, true maar niet altijd. Maar denk je dat een vrouw die weet wat ze wilt, voor een broekie gaat? Nee, die wil ook levenservaring, die wil iemand die weet waar hij mee bezig is.

Dan kom je toch uit op een oudere man?

1+1 = 2 :D
Problem solved.

Mannen worden pas aantrekkelijk 30+ :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 11:43 ----------

We hebben het hier over vrouwen -_______-

Voel je je aangesproken? Dit is een mannenforum, zo praten mannen als er geen vrouwen bij zijn, deal with it:)
Nee het is een BB forum.. Mannenforum is wat jij er van maakt.

Door het grote bullshit gehalte haken veel vrouwen af.

Zonde imo.

En het getroll is grappig, absoluut, ik kan de humor prima waarderen:D maar sommige dingen slaan echt de plank mis, het gekke is dat een aantal nog serieus die bs lijken te geloven ook.
Hoe krijg je een vreemde blik op het gedrag van vrouwen? Gewoon een uurtje op DBB rond surfen :cool:

Ik denk je gewoon het e.e.a. meegemaakt moet hebben om er van te leren en daarna zeker te zijn over wat je wel of niet wilt.
Degene die niet weten wat ze willen en niet weten wat ze waard zijn, (voor zichzelf!! dus niet bevestiging zoeken bij anderen) die gaan inderdaad roekeloos rond dwalen.

Mannen gaan voor jonger, true maar niet altijd. Maar denk je dat een vrouw die weet wat ze wilt, voor een broekie gaat? Nee, die wil ook levenservaring, die wil iemand die weet waar hij mee bezig is.

1+1 = 2 :D
Problem solved.

Lol, je praat als een wijf. :roflol:, "jezelf vinden, ontplooien" rot op met die shit.

Jezus, houd op met al die zweverige gebrabbel, get to the point man.

Edit: ik houd het hier voor gezien, gaat nergens meer over dit topic.

Lol, je praat als een wijf. :roflol:, "jezelf vinden, ontplooien" rot op met die shit.

Jezus, houd op met al die zweverige gebrabbel, get to the point man.

Edit: ik houd het hier voor gezien, gaat nergens meer over dit topic.
Ben je nou echt zo dom? Of doe je maar zo?

Mja, mooi gezegd, maar wat ik in realiteit ervaar is altijd anders.
Ik ken niemand die absoluut immuum is voor het oordeel van anderen.

2 keer hetzelfde antwoord, niet altijd, maar wel de meerderheid. Dan krijg je een situatie die lijkt op marktwerking, een X-vormig verloop qua "aanbod/leeftijd".

kijk :D

Mja, mooi gezegd, maar wat ik in realiteit ervaar is altijd anders.
Ik ken niemand die absoluut immuum is voor het oordeel van anderen.

2 keer hetzelfde antwoord, niet altijd, maar wel de meerderheid. Dan krijg je een situatie die lijkt op marktwerking, een X-vormig verloop qua "keuzemogelijkheden".

kijk :D

True! Het is maar wat je er mee doet.
Of je trekt het je aan, of je accepteert dat het iemands mening is..daar kun je niet aan tornen. Je mag vinden wat je vindt.
Als je dat gewoon steevast voor ogen houdt kun je het gewoon naast je neerleggen. ;)
Klinkt simpel en dat is het ook.

Nee het is een BB forum.. Mannenforum is wat jij er van maakt.

Door het grote bullshit gehalte haken veel vrouwen af.

Zonde imo.

En het getroll is grappig, absoluut, ik kan de humor prima waarderen:D maar sommige dingen slaan echt de plank mis, het gekke is dat een aantal nog serieus die bs lijken te geloven ook.
Hoe krijg je een vreemde blik op het gedrag van vrouwen? Gewoon een uurtje op DBB rond surfen :cool:
Eigenlijk haken de meeste vrouwen af wegens het testosteron gehalte, maar dat terzijde.
Ik vind je digitale kruistocht erg aangrijpend maar als je serieus in de waan bent dat je iets voor deze arme zielen kan betekenen moet ik je uit de droom helpen.

True! Het is maar wat je er mee doet.
Of je trekt het je aan, of je accepteert dat het iemands mening is..daar kun je niet aan tornen. Je mag vinden wat je vindt.
Als je dat gewoon steevast voor ogen houdt kun je het gewoon naast je neerleggen. ;)
Klinkt simpel en dat is het ook.

Simpel bij de mensen waar je geen fl**ker om geeft.

Helemaal niet zo simpel bij naar wie je opkijkt of om geeft.

/end cheesy talk

Leuk, nitwit blijkt dus een vrouw te zijn.

Geen wonder dat dit topic naar de kloten aan het gaan is met die feministisch, geemancipeerde onzin. Heb veel vrouwen gehad maar die onzin heb ik nog nooit uit een vrouwenbek zien komen.

Dus vergeet maar je eigen input nitwit, dat is natuurlijk niet representatief voor wat vrouwen werkelijk zijn.
Dat jij het "licht" gezien hebt en nu stoer loopt te doen, maar de meeste vrouwen zijn totaal niet zoals jij. Jij ziet alleen jezelf en denkt dat alle vrouwen zo zijn, begrijpelijk, maar ik durf te wedden dat ik meer over vrouwen over het algemeen weet omdat ik in mijn leven vele gehad heb en weet hoe ze zijn.

Terug
Naar boven