XXL Nutrition

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
Lol, je praat als een wijf. :roflol:, "jezelf vinden, ontplooien" rot op met die shit.

Jezus, houd op met al die zweverige gebrabbel, get to the point man.

Edit: ik houd het hier voor gezien, gaat nergens meer over dit topic.

Doe dat maar voordat jij jezelf nog meer voor lul gaat zetten. Je valt zo hard door de mand, en wordt even de mond gesnoerd door iemand die een paar leveltjes hoger dan jij denkt.

Niets is zo aantrekkelijk als een zelfstandige, intelligente en ambitieuze vrouw die een gezonde dosis zelfvertrouwen bezit. Maar als je onzeker over jezelf bent zal je dat eerder als een bedreiging zien, dan kun je beter zo'n onzeker trutje nemen.

Doe dat maar voordat jij jezelf nog meer voor lul gaat zetten. Je valt zo hard door de mand, en wordt even de mond gesnoerd door iemand die een paar leveltjes hoger dan jij denkt.

Niets is zo aantrekkelijk als een zelfstandige, intelligente en ambitieuze vrouw die een gezonde dosis zelfvertrouwen bezit. Maar als je onzeker over jezelf bent zal je dat eerder als een bedreiging zien, dan kun je beter zo'n onzeker trutje nemen.

Sure lol, die zie je alleen in films of op tv in de politiek. Al dat gezeik dat vrouwen zus zijn en zo, maar in de bar zijn het ineens allemaal sl*tten en hebberig, hoe verklaar je dat dan?

Jullie zien het gewoon niet, jullie worden teveel beinvloed door de media, in het echte leven bestaan ze bijna niet, soort sprookje voor jezelf.

Wake up!

Leuk, nitwit blijkt dus een vrouw te zijn.

Geen wonder dat dit topic naar de kloten aan het gaan is met die feministisch, geemancipeerde onzin. Heb veel vrouwen gehad maar die onzin heb ik nog nooit uit een vrouwenbek zien komen.

Dus vergeet maar je eigen input nitwit, dat is natuurlijk niet representatief voor wat vrouwen werkelijk zijn.
Dat jij het "licht" gezien hebt en nu stoer loopt te doen, maar de meeste vrouwen zijn totaal niet zoals jij. Jij ziet alleen jezelf en denkt dat alle vrouwen zo zijn, begrijpelijk, maar ik durf te wedden dat ik meer over vrouwen over het algemeen weet omdat ik in mijn leven vele gehad heb en weet hoe ze zijn.

Leuk al die meisjes met een gouden naamkettinkje om hun nek omdat ze anders hun naam vergeten :P

• Topic Starter Topic Starter
:popcorn2:
Wanneer ik tijd heb eens allemaal lezen :p

begint lekker vijandig te worden. Lekker absoluut denken ook.

Sure lol, die zie je alleen in films of op tv in de politiek. Al dat gezeik dat vrouwen zus zijn en zo, maar in de bar zijn het ineens allemaal sl*tten en hebberig, hoe verklaar je dat dan?

Jullie zien het gewoon niet, jullie worden teveel beinvloed door de media, in het echte leven bestaan ze bijna niet, soort sprookje voor jezelf.

Wake up!

Ik weet dat ze bestaan, maar denk niet dat jouw ego zulke vrouwen kan handelen.

Ik weet dat ze bestaan, maar denk niet dat jouw ego zulke vrouwen kan handelen.

Ik zeg nu niet met 100% zekerheid dat ik ze kan playen gewoonweg omdat ik er nooit een ben tegengekomen in real life, maar als er ooit een voor mijn neus staat dan ga ik mijn moves zeker op proberen.

Ik houd wel van een uitdaging, maar dat gedoe dat dit soort vrouwen ineens meer waard zijn dan de "normale" vrouwen of dat ze ineens superaliens zijn die anders zijn dan de "normale" vrouw is onzin.

Net zoals mannen, ze kunnen zeggen wat ze willen, waarvoor ze staan, blablabla, huwelijk, trouw. Maar als Kim Kardashian ineens naakt op hun bed ligt met de benen wijd dan gooien ze alle gedragscodes ineens het raam uit.

Ik zeg nu niet met 100% zekerheid dat ik ze kan playen gewoonweg omdat ik er nooit een ben tegengekomen in real life, maar als er ooit een voor mijn neus staat dan ga ik mijn moves zeker op proberen.

Een vrouw het bed in lullen is heel wat anders dan een relatie met ze opbouwen. Playen en moves maken, kom op man hoe oud ben jij?

Een vrouw die daar gevoelig voor is vind ik sowieso al niet interessant, en eentje met een beetje inhoud prikt daar zo doorheen. Misschien is dat ook wel mijn Noorderlijke mentaliteit maar ik snap die bewijsdrang niet zo goed, komt mij meer over als overcompensatie.

Een vrouw het bed in lullen is heel wat anders dan een relatie met ze opbouwen. Playen en moves maken, kom op man hoe oud ben jij?

Een vrouw die daar gevoelig voor is vind ik sowieso al niet interessant, en eentje met een beetje inhoud prikt daar zo doorheen. Misschien is dat ook wel mijn Noorderlijke mentaliteit maar ik snap die bewijsdrang niet zo goed, komt mij meer over als overcompensatie.

Alsof een lekkere vrouw voor jou ineens geen trouwmateriaal is omdat ze er gevoelig voor is. Misschien is je toekomstige vrouw er ook gevoelig voor maar alleen heb jij het op een ander manier gedaan.

Noordelijke mentaliteit? Wat is dat nou weer.

Gestemd :)

Alsof een lekkere vrouw voor jou ineens geen trouwmateriaal is omdat ze er gevoelig voor is. Misschien is je toekomstige vrouw er ook gevoelig voor maar alleen heb jij het op een ander manier gedaan.

Kun je dit misschien eens verduidelijken, snap er weinig van.

Noordelijke mentaliteit? Wat is dat nou weer.

Zeg niet dat alle westerlingen zo zijn en zeg ook niet dat alle noorderlingen zo zijn. Alleen mijn ervaring wijst toch uit dat wij ons in het Noorden minder hoeven te bewijzen dan in het Westen.

Kun je dit misschien eens verduidelijken, snap er weinig van.

Nou, jij vindt vrouwen die geplayed kunnen worden met moves niet interessant. Maar stel je voor je trouwt met een vrouw omdat ze interessant is, het klikte meteen en het voelde meteen goed. Maar deze vrouw is gevoelig voor playermoves, alleen weet je dat niet, omdat het nooit zover heeft hoeven komen of omdat jij vrouwen niet op die manier verzamelt en er dus ook nooit achter bent gekomen bij haar dat ze gevoelig daarvoor is.

Oftewel, dat is echt een onzin bewering van jou dat vrouwen die gevoelig zijn voor playermoves bij voorbaat niet interessant zijn voor jou.

Zeg niet dat alle westerlingen zo zijn en zeg ook niet dat alle noorderlingen zo zijn. Alleen mijn ervaring wijst toch uit dat wij ons in het Noorden minder hoeven te bewijzen dan in het Westen.

Westerlingen? Wtf man, we leven in Nederland, we zijn allemaal westerlingen. Woon jij op de Noordpool ofzow.

zie quotes

TeamSjonnie is gewoon een held die elke b*ch kan krijgen die hij wilt. En voordat de inhoud komt heeft hij al de volgende A+ te pakken. Daarom snapt hij dat moeilijke gepraat over zelfverzekerde vrouwen niet. Hij kent alleen de zaadvragende ogen van de lekkerste wijven die er zijn.

TeamSjonnie is gewoon een held die elke b*ch kan krijgen die hij wilt. En voordat de inhoud komt heeft hij al de volgende A+ te pakken. Daarom snapt hij dat moeilijke gepraat over zelfverzekerde vrouwen niet. Hij kent alleen de zaadvragende ogen van de lekkerste wijven die er zijn.

Waar 40 man voor je overheen geweest zijn. Tig kuurtjes tegen soa's gehad hebben enzo :D Jummie.

Ben je dan een held?Of zo dom dat je zelf niet in ziet dat je 1 van haar zoveelste veroveringen (slachtoffer van slettengedrag) bent? En je daar nog een heel stoertje bij voelen ook. Nou nou..knap hoor. Dat je met open ogen nat gegaan bent.

Zoals ik al zei: 'players' die goede 'moves' hebben zijn vaak sukkels die niet zien dat ze gewoon zelf er in tuinen.
Maar goed, hoort bij de leeftijd denk ik dan maar. :D

Je kan het zien als 'gemakkelijke vrouwen' die ze verovert hebben, je kan ook denken dat de gemakkelijke vrouw een hoerig kereltje is tegen gekomen en er grof gebruik van heeft gemaakt..Nadat ze hem eerst haar drankjes heeft laten betalen natuurlijk.

;)

Kansloze figuren die vrouwen overigens

[/COLOR]
Nee het is een BB forum.. Mannenforum is wat jij er van maakt.

Door het grote bullshit gehalte haken veel vrouwen af.

Zonde imo.

En het getroll is grappig, absoluut, ik kan de humor prima waarderen:D maar sommige dingen slaan echt de plank mis, het gekke is dat een aantal nog serieus die bs lijken te geloven ook.
Hoe krijg je een vreemde blik op het gedrag van vrouwen? Gewoon een uurtje op DBB rond surfen :cool:

En voor een goede kijk op mannen (jongens) eens kijken in het no-fap topic. :roflol:

stop eens met te spelen alsof je k*t van goud is.
stop die vrouwenbs ook, je speelt het slecht.

K*t van goud? Grinnik.

IMG_5548.jpg

Waar 40 man voor je overheen geweest zijn. Tig kuurtjes tegen soa's gehad hebben enzo :D Jummie.

Ben je dan een held?Of zo dom dat je zelf niet in ziet dat je 1 van haar zoveelste veroveringen (slachtoffer van slettengedrag) bent? En je daar nog een heel stoertje bij voelen ook. Nou nou..knap hoor. Dat je met open ogen nat gegaan bent.

Zoals ik al zei: 'players' die goede 'moves' hebben zijn vaak sukkels die niet zien dat ze gewoon zelf er in tuinen.

Je kan het zien als 'gemakkelijke vrouwen' die ze verovert hebben, je kan ook denken dat de gemakkelijke vrouw een hoerig kereltje is tegen gekomen en er grof gebruik van heeft gemaakt..Nadat ze hem eerst haar drankjes heeft laten betalen natuurlijk.

;)

Zo ver kom ik nog niet eens. :fa:

;)

Jaja, jij doet alsof je zo anders bent. Ja elk meisje die ik tegen ben gekomen zegt dat ze speciaal is en niet zoals alle anderen is.

Jij tikt anderen op hun vingers, noemt ze dom omdat ze een ander blik op het leven hebben. Ik ben hier om te nken en te genieten, dat jij van die rare vrouwenshit wil doen, dat is je goed recht, maar niet doen alsof je beter bent en anders cq beter in het leven staat.

Met alle respect, ik zou een goede kans maken als ik jou tegenkom, heb goede body en ben ervaren met het liefdesspelletje. Als ik een bar binnenkom dan draaien de meeste vrouwen al naar me met een (verlangende blik), jij bent zeker anders, "speciaal" was het woord toch?

Maar goed, heb weer vakkundig een topic om zeep geholpen. ;-)

Terug
Naar boven