XXL Nutrition

Water Drinken

Jitse

Advanced Bodybuilder
Waardering
97
Lengte
1m94
Massa
153kg
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel water er per dag gedronken wordt in het PL/Strongman wereldje. Dus:

-Hoeveel liter water drink je per dag ongeveer en waarom?

-Merk je verschil in prestaties, herstel etc wanneer je meer water drinkt?

-Of drink je net als ik amper water..tot je er zin in krijgt?

weinig tot bijna nooit water. :cool:

melk is het nieuwe water

2-3 liter per dag. Vind het gewoon verfrissend, zeker tijdens het trainen. Maar of dat mijn prestaties verbeterd weet ik niet :)

Ik ben wel eens benieuwd hoeveel water er per dag gedronken wordt in het PL/Strongman wereldje. Dus:

-Hoeveel liter water drink je per dag ongeveer en waarom?

-Merk je verschil in prestaties, herstel etc wanneer je meer water drinkt?

-Of drink je net als ik amper water..tot je er zin in krijgt?

- minimaal 2 liter, op trainingsdagen sowieso 3+ meestal omdat ik dan ook water drink tijdens het trainen. drink het vanwege de vele voordelen die er aanplakken, wat ik voornamelijk terug merk aan een betere huid. voor de rest drink ik het omdat het gewoon lekker is en geen nutteloze kcals bevat zoals de meeste gangbare drankjes (limonades etc). tis hier doordeweeks altijd water of melk (eventueel met whey).

- geen idee, drink al jaren alleen maar water en melk. ben wel net overgestapt van plastic flesjes herbruiken naar water drinken uit karton. aanleiding is dit artikel: http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/fight_the_tkilling_toxins

die flesjes kunnen dus je ballen killen, ben benieuwd of ik hierdoor een brutal test boost krijg ;)

- nee, water is lekker.

normaal gesproken 1 - 2 liter water... en nu 3 liter... Ik transpireer meer en ik vind het ook gewoon lekker!

Ik bedenk me nu door deze vraag dat het enige wat ik drink melk en water is

ik drink niet zoveel. denk nog geen halve liter water op een normale dag
op een trainingsdag wel meer

verder alleen melk

1 a 2 liter

per dag....6 liter? tijdens training zoweizo 2.5- 3, liter, en 500ml koffie derbij elke dag!

Liters, :dunno:
Tijdens training wel 1,5-2 liter en over de rest van de dag ook wel een paar liter denk ik.

n liter of 5-6 en dan nog 2 shakes. Omdat ik mega dorst heb en het anders pokke warm heb.

op een trainingsdag, 3-4liter op niet trainings dag 1,5-2liter

water ? dat moet ik niet, daar nken de vissen in.

Telt bier ook? Ik drink alleen red bull en bier....

drink zo'n 2-2,5 liter overdag en meestal zo'n 1 - 1,5 liter tijdens het trainen.

Denk er niet bij na icm m'n trainingen

Denk zo'n 2L5L en 2.5L of zoiets tijdens de training.

Nooit op effecten gelet verder. Heb wel een ****t up huid op mn rug, dus ik drink/eet probably te veel troep, waarschijnlijk vooral melk.

Terug
Naar boven