XXL Nutrition

Water Drinken

barleduc is christine's voorvocht. tapkraanwaterhater.

1-2 liter per dag.

Ik heb weleens teveel water gedronken in een restaurant en heb toen heel de tafel ondergekotst. We hadden net spaghetti gegeten en die drijfde toen mooi over tafel.

Weet je zeker dat het geen bier was?

Haha, nee het was wel degelijk water. Ik was 10 jaar fzo, op kamp, stoer aant doen door zoveel mogelijk water te drinken hahaha

Het werkte hoor, o wat was ik populair bij de chickies toen :p

Ik drink nooit "bewust" water. Maar dat is vooral omdat als ik veel water drink, ik mijn eten niet op krijg:o Water vult man.

Wel 2 liter melk en bij sommige maaltijden een glas water. Training ongeveer 1:0,5 verhouding met de choco. Liter choco, halve liter water.

- minimaal 2 liter, op trainingsdagen sowieso 3+ meestal omdat ik dan ook water drink tijdens het trainen. drink het vanwege de vele voordelen die er aanplakken, wat ik voornamelijk terug merk aan een betere huid. voor de rest drink ik het omdat het gewoon lekker is en geen nutteloze kcals bevat zoals de meeste gangbare drankjes (limonades etc). tis hier doordeweeks altijd water of melk (eventueel met whey).

- geen idee, drink al jaren alleen maar water en melk. ben wel net overgestapt van plastic flesjes herbruiken naar water drinken uit karton. aanleiding is dit artikel: http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/fight_the_tkilling_toxins

die flesjes kunnen dus je ballen killen, ben benieuwd of ik hierdoor een brutal test boost krijg ;)

- nee, water is lekker.

Ik kwam dit tegen,ook nog een oplossing misschien: http://www.vitaminstore.nl/vitaminen/205053/WaterBobble-pipetfles-met-waterfilter/

-2L magere melk
-4L Water

Punt-> Enter

->

3 liter water + 1 liter magere melk per dag
verder soms nog een glas chocomelk en een glas fruitsap

wat ik drink per dag:
5;00 versgeperst citroen/grapefruit/sinaasappel/theelepel mgso4
5:30 1 liter melk
7;00 2 koffie op werk slecht ik weet t
7;00/9;00 1 liter water met puntje himalayazout
9:00 nanathee (munt) met btje mariadistel milkshake van aldi
9;20/11;00 1 liter water met puntje himalayazout
11;00 1 liter melk
11;15/12;30 1 liter water met puntje himalayazout
12:30 1 koffie/chocomelk/cranberrysap
1300/15;30 1 liter water met puntje himalayazout
15;30/18;00 whatever comes around nofizzs (meestal water:()
@dinner halve liter melk soms meer ligt eraan hoe spicey
daarna zoveel mogelijk melk of water...
kortom..veeeeeeel melk en veeeeel water
@night +/- halve liter water

Ben je zelf de bergen in geklommen voor al dat himalayazout?

noop www.himalayazout.nl
komt gewoon in een potje
brokken
roze
wit
erg fijn spul, kook er ook mee
NATRIUMARM

ik drink minimaal 5 liter water op een dag

post een link om zulke vragen te voorkomen....
Waarom Himalayazout? Himalayazout is een opneembaar zout. Het bevat 84 vitale bouwstenen in de vorm van oorspronkelijke mineralen en sporenelementen. De bouwstenen van het leven zijn in het oerzout bewaard gebleven. Zij bevinden zich in het kristal in zulke kleine deeltjes (colloïdaal) dat ze optimaal door de lichaamscellen worden opgenomen. Het samenspel van water, zout en mineralen vormt de basis van onze gezondheid. Himalayazout is met zijn rijkdom aan elementen een elixer dat door de natuur zelf is samengesteld.Effecten op het lichaam -Versterkt het afweersysteem-Bevordert het fysiologisch evenwicht (homeostase)-Stimuleert de stofwisseling-Zuivert en ontslakt-Vitaliseert en harmoniseert-Behoefte aan overmatig zoete, zoute en vette voeding vermindert, evenals de hang naar tabak, alcohol en koffie.-Mensen met een zoutarm dieet kunnen Himalayazout in dosering gebruiken die de arts voorschrijft ter vervanging van ander zout.
Levenswater. Een verzadigde oplossing van Himalayazout in water wordt een sol genoemd. Deze sol kan gezien worden als een reconstructie van het oerwater. Een 1 procent verdunning hiervan is een echt levenswater, net als lichaamsvocht, en volkomen lichaamseigen. Tegenwoordig zijn wij meestal onvoldoende in staat om alle voor onze gezondheid benodigde elementen uit onze voeding te halen. Daarnaast staan wij door milieuvervuiling aan allerlei lichaamsvreemde stoffen bloot. In het uitwisselingsproces tussen de sol en het eigen lichaamsvocht wordt het lichaam op celniveau verrijkt met oorspronkelijke mineralen en sporenelementen. Afvalstoffen worden afgevoerd; de oorspronkelijke balans wordt hersteld.
maar heb t ff voor je geknipt en geplakt...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven