Biblical Beast
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik drink niet zoveel. denk nog geen halve liter water op een normale dag
op een trainingsdag wel meer
verder alleen melk
In die pakken zit toch ook gewoon een plastic coating?

Er is geen enkel bewijs dat veel water drinken ook maar iets doet, behalve een paar extra trips naar de plee. Je krijgt er geen mooie huid van en je herstelt er niet sneller van. Gewoon een fabeltje, gebaseerd op "hoe meer ik plas, hoe meer afvalstoffen ik afvoer", uiteraard gepromoot door Spa.
In werkelijkheid heeft je lichaam doorgaans genoeg aan wat je drinkt én eet (voedsel = 80 % water). Alleen bij stevig vochtverlies tijdens inspanningen moet je water aanvullen om op niveau te blijven.
Nog een bekend fabeltje trouwens: dat caffeïne dehydrateert. Ja, van een kop koffie moet je naar de plee, maar je verliest er niet meer vocht door dan je had ingenomen.
Bron: Wat is nu gezond? (van hoogleraar Voedingsleer M. Katan)
P.S. Er is op zich niks tégen (veel) water drinken, maar er is wel degelijk zoiets als TE veel water. Je verdunt je elektrolyten, waardoor je lichaam ontregeld raakt. Van 4 liter in een half uur ga je dood.
4 Liter Melk ( Gaat 1,5 liter op door Brinta, 1 liter op door Shakes )
2 Liter Water
1,5 liter? Das een flinke emmer brinta die je wegschept dan.
Op trainingsdagen zo'n 3-4 liter denk ik, anders 2 liter ongeveer.
heb je niet epic veel pukkels dan van die hoge eiwitinname zonder water om te compenseren?
ik pleur gewoon een leeg pak melk 1 keer vol met water en daarna gaatie de vuilnisbak in![]()
In werkelijkheid heeft je lichaam doorgaans genoeg aan wat je drinkt én eet (voedsel = 80 % water). Alleen bij stevig vochtverlies tijdens inspanningen moet je water aanvullen om op niveau te blijven.
had ik ook. water killed die shit, en als dat nog niet genoeg is elimineer je die shit als het nog eens combineert met visolie caps en/of lijnzaadolie. youll be pukkelfree, op zo af en toe is een enkele na