- Waardering
- 1.759
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag even geen legday in de gym gedaan maar op het basketbalveld. Van 10:00 tot 16:00 toernooitjes gespeeld, ik ben echt bekaf nu. Ook weinig gevoel meer in m'n kuiten
Ook voor het eerst dat ik zoveel aders in mijn benen zie
![]()
Vandaag even geen legday in de gym gedaan maar op het basketbalveld. Van 10:00 tot 16:00 toernooitjes gespeeld, ik ben echt bekaf nu. Ook weinig gevoel meer in m'n kuiten
Ook voor het eerst dat ik zoveel aders in mijn benen zie
![]()
aders!!!
Al denk ik dat ik nog heel veel vocht vasthoud bij mijn benen, ik zie ook nog steeds geen hele duidelijke lijnen bij mijn quads terwijl ik wel het idee heb dat ik al best droog sta.
Zo is bij iedereen de vocht/vet verdeling anders...
Al denk ik dat ik nog heel veel vocht vasthoud bij mijn benen, ik zie ook nog steeds geen hele duidelijke lijnen bij mijn quads terwijl ik wel het idee heb dat ik al best droog sta.
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik heb thuis geen spiegel waarop ik mijn benen kan zien, dus oefenen met poseren zal in de gym moeten.Soms lastig voor jezelf te zien. Andere manier van poseren voor de spiegel scheelt soms al veel. Moet haast wel seperatie zien met die aders erop
Thanks man! Ik zit nu inderdaad al best diep. 800 kcal onder mijn (gegokte) onderhoud, en ik zak nog steeds 100 per week. Natuurlijk zakt mijn onderhoud ook naarmate ik gewicht verliesZo is bij iedereen de vocht/vet verdeling anders...
Ik ben gezegend met een zwemband, maar de rest is altijd vrij droog. Wil ik mijn buik zoals de jouwe laatst, dan moet ik heeel diep gaan.
Bedankt! Bij de kabels let ik erg goed op spanning, dus hoge intensiteit gebeurt niet echt. Hierdoor kost het minder energie maar is je borst wel aan het brandenGoede decline bench en mooi volume voor chest. Ben je al niet helemaal kapot na die 8 setjes flyes?
.Als ik het zo hoor kunnen wij prima samen trainen. Zelfde gedachtengangBedankt! Bij de kabels let ik erg goed op spanning, dus hoge intensiteit gebeurt niet echt. Hierdoor kost het minder energie maar is je borst wel aan het branden.
De decline bench en incline machine doe ik wel op hoge intensiteit.
Onze rug is tenminste nog in orde!

Shots fired