MuscleMeat

Contest Log We gaan er gewoon voor!

Hello vascularity
Screenshot_20180627-181016__01__01.jpg
Ik snap de niet natty comments uit het verleden wel. Dit is echt wel een serieus dikke shape op jouw lengte vooral!

Echt super nice!

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap de niet natty comments uit het verleden wel. Dit is echt wel een serieus dikke shape op jouw lengte vooral!

Echt super nice!

Tuurlijk, ik snap die comments ook wel. Het is dan ook bizar dat ik zo'n fysiek heb weten neer te zetten. Van mensen uit mijn omgeving die mij een paar jaar niet hebben gezien krijg ik ook dezelfde opmerkingen.
Alleen weet ik, en de mensen waar ik mee train wel beter. En waarom zou je er over liegen? Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.
Maar ja, ga dat maar eens bewijzen... En zeggen dat je supergenen hebt klinkt ook zo lekker als zelfverheerlijking.

Tuurlijk, ik snap die comments ook wel. Het is dan ook bizar dat ik zo'n fysiek heb weten neer te zetten. Van mensen uit mijn omgeving die mij een paar jaar niet hebben gezien krijg ik ook dezelfde opmerkingen.
Alleen weet ik, en de mensen waar ik mee train wel beter. En waarom zou je er over liegen? Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.
Maar ja, ga dat maar eens bewijzen... En zeggen dat je supergenen hebt klinkt ook zo lekker als zelfverheerlijking.
Laat ik het dan maar zeggen: Je hebt supergenen..

Want het is nu ook nog eens niet zo dat je super goed traint ofzo:roflol:

Net als ik..:roflol: alleen heb ik geen supergenen

Heb je nooit bedacht om een andere hobby te zoeken @Skatermarvin
Nope..ik hou wel van het trainen. Maak alleen al tijden geen zichtbare VVM pprogressie. Maar ben ook niet heel ontevreden hoor..

Uiteindelijk loopt zowat iedereen tegen het punt aan waar ik zit..dan kun je twee dingen doen: kuren of accepteren

No offence maar ik denk dat jij echt niet op je max zit

@Skatermarvin niet om jouw fysiek teniet te doen, ik lees je log ook echt met plezier en vindt het ook goed dat je reeel bent over wat zonder AAS mogelijk is zodat mensen niet zullen verwachten zomaar een lichaam van een griekse god te krijgen door serieus te fitnessen,maar wordt je niet een beetje moe van dat wel/niet natty?

Als @The Admiral zegt natty te zijn en hij is dat niet (ik ga daar zelf geen uitspraak over doen) is dat toch alleen maar iets waar hij zichzelf mee heeft?
Als die nu een training schema, PT of supplementen lijn begint om dat fysiek natty te bereiken terwijl die eigenlijk AAS zou gebruiken zou het anders zijn

@Skatermarvin niet om jouw fysiek teniet te doen, ik lees je log ook echt met plezier en vindt het ook goed dat je reeel bent over wat zonder AAS mogelijk is zodat mensen niet zullen verwachten zomaar een lichaam van een griekse god te krijgen door serieus te fitnessen,maar wordt je niet een beetje moe van dat wel/niet natty?

Als @The Admiral zegt natty te zijn en hij is dat niet (ik ga daar zelf geen uitspraak over doen) is dat toch alleen maar iets waar hij zichzelf mee heeft?
Als die nu een training schema, PT of supplementen lijn begint om dat fysiek natty te bereiken terwijl die eigenlijk AAS zou gebruiken zou het anders zijn
Ho ho..ik deed geen beschuldigingen. Ik gaf gewoon aan dat ik ze wel begreep..

Als iemand zegt natty te zijn ga ik daar niet tegenin. Ik weet dat er veel mogelijk is..

No offence maar ik denk dat jij echt niet op je max zit
Mogelijk...maar heb ik zin om alles te doen om dat wel te bereiken?

Vandaag precies hetzelfde gegeten als gisteren, vond het wel chill en had precies hetzelfde nog in huis.
Verder weer borst getraind vandaag:

Training 28-6 Push sessie

Pre workout:
Re1gn
Intra workout: ON amino energy

Incline bench press: 20xstang, 12x50kg, 12x60kg, 11x70kg, 9x70kg
Incline cable flyes: 4x12x15kg
Cable flyes: 3x12x20kg
Chest machine press: 3x12x63kg

Seated dumbbell shoulder press: 3x12x26kg
Seated dumbbell side raise: 3x12x12kg

Decline olympic bar skull crusher: 3x12x32.5kg
Tricep v-bar pushdown: 3x12x30kg

Laatst bewerkt:
Voeding 29-6
6:30
Multivit + Vit D3+K2 + VitC + collageen hydrolysaat + omega3 + magnesium + ijzer + creatine
50gr whey
200mL volle melk
50gr muesli

10:00:
2 boterhammen met pindakaas

12:30:
3 boterhammen met pindakaas

15:00:
1 boterham met pindakaas
bakje ben en jerry's cinnamon buns

17:30:
10mL olijfolie
600gr roerbakgroenten
75gr basmati rijst
200gr kipfilet

21:00
50gr whey

22:00:
500gr magere kwark

Totaal: ± 3078kcal, E:224, V:106, K:285

Training 29-6 Pull sessie

Pre workout:
400mg caffeine + agmatine
Intra workout: B&F muscle protect

2x12xbw Pullups (opwarmen)
BOR: 2x12x60kg, 12x80kg, 12x100kg, 12x60kg
T-bar row (bar niet meegerekend): 12x60kg, 3x12x80kg
Hyperextensions met 10kg schijf: 3x12
Plate loaded lat pulldown: 3x12x120kg

Facepulls: 3x12x17.5kg
Rear delt machine: 3x12x61kg

Hammer curl: 3x12x18kg
Machine curl: 3x12x43kg

400mg caffeine :o m'n hart zou als een malle tekeer gaan

Inderdaad, zou die caffeine echt niet trekken. Vraagje over je T-bar rows, 4x12 niet heel veel eisend van je onderrug? Of hoe pak je hem? Merk zelf bij 4x8 al een inkak moment aankomen..

Terug
Naar boven