mouss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.366
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Depletion trainingenDag 4-5 zijn dat je regular UB's of depletion trainingen?
Je klooit automatisch met zout omdat je je voeding ook moet aanpassen op depletion.
Ik durf geen exact getal te noemen, maar als je deplete dan zit je automatisch ook lager in zout (je zit over het algemeen ook lager in kcals dan).Hoeveel verschil zit daarop met je normale voeding? 2gr?
Hoeveel weken heb je nog? Anders kun je een peakweek testen incl vocht.
Ik denk dat je nu al droog genoeg bent om het eens te testen dan. Het zal je cut ook niet in de weg zitten aangezien je met depleten en laden alsnog gemiddeld gezien in een deficit zitNog 4 weken, foto's worden zaterdag 28 juli gemaakt.
.Kan inderdaad geen kwaad om eens te testen. Ik kan bijvoorbeeld morgen tot en met vrijdag zo'n 8 liter per dag drinken, zaterdag minderen en dan zondag kijken hoe ik er bij sta.Ik denk dat je nu al droog genoeg bent om het eens te testen dan. Het zal je cut ook niet in de weg zitten aangezien je met depleten en laden alsnog gemiddeld gezien in een deficit zit.
Probeer dan ook ~3 dagen te depleten en zondag te laden. Do vr za <30gr carbs en depletion trainingen (check anders even Lyle McDonalds Ultimate Diet 2.0 voor een goed protocol). Zondag dan gaan laden.Kan inderdaad geen kwaad om eens te testen. Ik kan bijvoorbeeld morgen tot en met vrijdag zo'n 8 liter per dag drinken, zaterdag minderen en dan zondag kijken hoe ik er bij sta.

Ik ook! Ik heb inderdaad vandaag wat pics gemaakt. Zondag ga ik hetzelfde doen om het verschil te zien.Ben benieuwd wat het doet! Ga je voor en na pics posten?