Fitness Seller

Contest Log We gaan er gewoon voor!

Dag 4-5 zijn dat je regular UB's of depletion trainingen?

Laatste keer dat ik met mn waterinname heb zitten klooien was echt echt een vochtballon voor een week toen ik ging laden. Ik had ongeveer hetzelfde protocol: 5 dagen hoog, 1 laag en 1 niets. Bij het laden kleine beetjes water. Blijkbaar ging het met zout en vocht helemaal mis.

Srs, niet aan te raden tenzij je echt weet wat je doet.

Zoals @Skatermarvin al aangaf in mijn log, als je niet met zout klooit en enkel met water moet het wel goed komen.

Stel me eerder vragen hoe hard je depletion trainingen wel niet zullen moeten zijn als je op normal days nog 2-300c gaat binnen werken.

Je klooit automatisch met zout omdat je je voeding ook moet aanpassen op depletion.

Hoeveel verschil zit daarop met je normale voeding? 2gr?
Ik durf geen exact getal te noemen, maar als je deplete dan zit je automatisch ook lager in zout (je zit over het algemeen ook lager in kcals dan).

Ik zou depleten en laden, maar niks met vocht doen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je advies @JochemB ! Ik zal nog eens goed over mijn vochtinname gaan nadenken.

Voeding 2-7

4:00
Multivit + Vit D3+K2 + VitC + collageen hydrolysaat + omega3 + magnesium + ijzer + creatine
50gr whey
50gr muesli + 100mL volle melk

8:00
banaan
boterham met kaas

10:00
banaan
boterham met kaas

12:00
2 boterhammen met kaas

15:00
36gr cashewnoten

17:30
600gr roerbakgroenten
100gr basmati rijst
200gr kipfilet

21:00
50gr whey

22:00
500gr magere kwark

Totaal: ± 3015kcal, E:227, V:101, K:286

Hoeveel weken heb je nog? Anders kun je een peakweek testen incl vocht.

Training 2-7 Push sessie

Pre workout:
Re1gn
Intra workout: ON amino energy

bench press: 2x20x60kg, 12x80kg, 12x90kg, 8x100kg
Incline db press: 3x12x26kg
Pectoral fly machine: 3x12x89kg
Incline chest machine press: 3x12x80kg

Barbell shoulder press: 4x12x50kg
Seated db side raise: 3x12x10kg

Tricep rope extension: 4x12x17.5kg
Tricep rope pushdown: 3x12x25kg

Ik denk dat je nu al droog genoeg bent om het eens te testen dan. Het zal je cut ook niet in de weg zitten aangezien je met depleten en laden alsnog gemiddeld gezien in een deficit zit;).
Kan inderdaad geen kwaad om eens te testen. Ik kan bijvoorbeeld morgen tot en met vrijdag zo'n 8 liter per dag drinken, zaterdag minderen en dan zondag kijken hoe ik er bij sta.

Kan inderdaad geen kwaad om eens te testen. Ik kan bijvoorbeeld morgen tot en met vrijdag zo'n 8 liter per dag drinken, zaterdag minderen en dan zondag kijken hoe ik er bij sta.
Probeer dan ook ~3 dagen te depleten en zondag te laden. Do vr za <30gr carbs en depletion trainingen (check anders even Lyle McDonalds Ultimate Diet 2.0 voor een goed protocol). Zondag dan gaan laden.

Ik ben nu bezig met 8L water per dag, dit blijf ik doen tot zaterdag.
Donderdag en vrijdag ga ik carbs depleten en zaterdag laden.

Vandaag eventjes hetzelfde gegeten als gisteren, met fatburners als toevoeging :fire:

Voeding 3-7

4:00
Multivit + Vit D3+K2 + VitC + collageen hydrolysaat + omega3 + magnesium + ijzer + creatine
50gr whey
50gr muesli + 100mL volle melk

8:00
banaan
boterham met kaas

10:00
banaan
boterham met kaas

12:00
2 boterhammen met kaas

14:00
20mg yohimbine + monster burner

16:00
36gr cashewnoten

17:30
600gr roerbakgroenten
100gr basmati rijst
200gr kipfilet

21:00
50gr whey

22:00
500gr magere kwark

Totaal: ± 3015kcal, E:227, V:101, K:286

Ben benieuwd wat het doet! Ga je voor en na pics posten?

Ben benieuwd wat het doet! Ga je voor en na pics posten?
Ik ook! Ik heb inderdaad vandaag wat pics gemaakt. Zondag ga ik hetzelfde doen om het verschil te zien.

Ik heb vandaag ook mijn vochtinname bijgehouden en Ik sta er trouwens wel verbaasd van hoe ''makkelijk' ik aan 8L vocht kom vergeleken met mijn normale inname.
Denk dat ik normaal al gauw 5 a 6 L op een dag drink.
Toen ik het tegen mijn vrienden zei dat ik ging proberen 8L water op een dag ging drinken verklaarden ze me voor gek en zeiden ze dat het op het randje van watervergiftiging zat. Zolang je het goed verspreidt en vochtafdrijvend voedsel eet is er niet veel aan de hand lijkt mij.

Nee als je waterinname normaliter al hoog licht valt dat wel mee. Ik drink zelf ook makkelijk 5 a 6 liter per dag.

Ik heb het vorig jaar voor de contest ook gedaan, op een gegeven moment gaat het wel tegenstaan, moet je er echt tegen aan drinken, en begin je je wel slap en naar te voelen omdat je echt helemaal leegspoelt, nu at ik ook maar 900kcal dus voelde ik mij sws slapjes. Helemaal de dag dat je niets meer mag drinken is dan ook superkut, ik had zooooon dorst.

Succes! Ben benieuwd naar de pics!

Watervergiftiging gebeurt pas, afhankelijk van gewicht, rond de 13 liter. 13 liter in een korte tijd welteverstaan (binnen 2-3 uur).

No worries dus als je 8L spreidt over de dag.

Terug
Naar boven