JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk je dat ik nu aan het doen benJe kunt straks je lol op met laden man! Soo much fun![]()

Ja opzich wel, ik heb drie dagen lang 8 tot 10L gedronken met iets meer zout. Tijdens de fotoweek wil ik dit natuurlijk iets langer doen.Lekker die rijstwafels hèheb je nog veel aan watermanipulatie gedaan?
Yess, ga morgen thuis met de spiegelreflex aan de slag. Ik sta nu al versteld van hoe m'n shape is

Je kunt proberen om tijdens het laden koffie met vodka te drinken om het weg te krijgen. Zo ga je geen water opslaan (lichtelijk diuretisch effect).
True! Harde alcohol werkt wel beter tho (ook omdat het te mixen is met koffie voor de caffeïne).
True! Harde alcohol werkt wel beter tho (ook omdat het te mixen is met koffie voor de caffeïne).

Ik zou het ook laten voor wat het is hoorHaha je moet er maar zin in hebben, vodka met koffie![]()

Als je shape had gezegd had ik het niet opgevat als complimentNetjes hoor! Qua poseren doet het me een beetje denken aan @Skatermarvin

'S Avonds net iets onder de 105.
Thnx!
Thnx! Ja, dit is ook voor het eerst dat ik moet poseren. Heb er nog 0 ervaring mee... is ook lastig in je eentje.Netjes! Denk dat je met wat oefenen qua poseren echt nog veel meer uit je fysiek kunt halen.