mouss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.366
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima workout weer! Wat een idioot zware leg extentions trouwensTraining 11-7 Legday
Pre workout: Jack3d
Intra workout: ON amino energy
Squat: 12xstang, 2x12x60kg, 2x12x80kg, 2x12x100kg
Hacksquat: 12x125kg, 2x12x155kg
Seated leg curl: 12x82kg, 3x12x89kg
Leg extension: 4x12x96kg
Hip abductor: 3x12x63kg
Leg press calf raise: 12x135kg, 3x12x155kg

Valt toch wel mee? Tijdens mijn bulk doe ik soms de machine max, 138kg. Vind het echt een heerlijke machine, zeker met TUT.Prima workout weer! Wat een idioot zware leg extentions trouwens![]()
Dan ben ik zeer benieuwd naar welke machine..Valt toch wel mee? Tijdens mijn bulk doe ik soms de machine max, 138kg. Vind het echt een heerlijke machine, zeker met TUT.
Poehhh. Anderhalve week geen benen trainen vanwege depleten/laden hakte er wel in zeg!
Ik had het gisteren tijdens het trainen al vrij zwaar.
Vannacht ben ik 3x wakker geworden van de kramp, 2x in mijn kuiten in 1x in mijn quads![]()
genieten!Pff..hoe dan ook sterk! Zeker met TUTHeb hem even opgezocht.
Het is precies deze, met verstelbare stoel, en twee verstelbare punten voor je voeten:
https://www.fitness-superstore.co.uk/hammer-strength-select-se-full-leg-extension.html
Dit weekend zit ik een heel weekend op WOO HAH!, dus het zal even geen trainen zijn en mijn eten ga ik even niet tracken.
Ik ga wel bewust eten en zoveel mogelijk trash vermijden, en proberen genoeg eiwit binnen te krijgen. Ik neem gewoon whey en vitamines mee (als ze het niet aanzien voor coke en pillen).
Morgenochtend voordat ik weg ga nog even een pull sessie doen.