MuscleMeat

Contest Log We gaan er gewoon voor! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Fotograferen is nog niet even makkelijk blijkbaar... Ik vond m'n abs vascularity ook een stuk minder. Waarschijnlijk omdat ik kort hiervoor nog 200gr rijst op had
Al met al vind ik mijn triceps en rug nu wel super! Ben benieuwd naar morgen, dan nog een keer foto's maken, ook met benen erbij

Ik zie weining verschil..qua laden/niet laden
Netjes hoor! Qua poseren doet het me een beetje denken aan Skatermarvin
Wat moet ik me bij deze opmerking voorstellen???

Als je shape had gezegd had ik het niet opgevat als compliment :roflol:
Ik wilde nog wat aardigs gaan zeggen, maar laat maar:flipoff:
 
Offtopic, dat v-neck shirt op je instagraminstagram, afkomstig van Aesthetics era ?
 
Ik zie weining verschil..qua laden/niet laden

Ik snap dat je weinig verschil ziet, maar die foto's zijn van de laaddag, waren een beetje kut qua belichting en ik stond er voor mezelf ook minder bij. Vandaag is er alweer een flink verschil. Kijk zo maar eens ;)
Ik wilde nog wat aardigs gaan zeggen, maar laat maar:flipoff:

De vrijdagmiddag rel is verplaatst, omdat op vrijdagmiddag de server eruit lag.

Offtopic, dat v-neck shirt op je instagraminstagram, afkomstig van Aesthetics era ?
Jaa klopt, lekker goedkoop allemaal :)
 
Nou, here we go! Het resultaat van het carb loaden uittesten.
Vanochtend veel te laat wakker geworden om 11:30. Gelijk wat rijstwafels met pindakaas of appelstroop in m'n mik gedouwd en naar de gym gegaan, met agmatine als preworkout.
Daar lichtjes shouders, rug en borst gepompt en als post-workout bananensnoepjes gegeten.

Rond 13:30 foto's gemaakt en dit is het resultaat geworden:

Naamloos_Moment7.jpg
4.jpg
Naamloos_Moment2.jpg
Naamloos_Moment10.jpg
Naamloos_Moment6.jpg

Ik ben hier echt superblij mee! Nooit gedacht dat ik zo'n shape neer kon zetten.
Vandaag de rest van de dag lekker cheaten :rolleyes:, en morgen er weer keihard tegenaan voor de laatste 3 weken.
 
Hele zieke shape! Mag je trots op zijn. Denk dat het laden/depleten zeker zijn vruchten heeft afgeworpen! Geniet van je cheat
 
Brute shape man! Goed droog en mooie lijnen..lekker ronde delts ook!
 
Heel netjes! Heb je al verbeterpunten voor jezelf op een rij gezet?
Bijvoorbeeld je eerste depletiontraining gaat volgende keer beter zijn natuurlijk. Maar misschien ook dingen qua vocht/eten?
 
Heel tof! Wat een verschil dat depleten wel niet maakt maar wat een resultaat
 
:bow: Goed geslaagde deplete en laad kerel, heel Nice! :thumbs:
 
Super bedankt voor de reacties allemaal!

Mee eens. Goeie shape man! Hoe heb je het zelf ervaren?

In principe was het niet zo zwaar als verwacht. Het eten van geen koolhydraten is natuurlijk lastig, maar gelukkig is er nog genoeg lekkers te eten zoals eieren, spek, kaas, kip.
Ook het drinken van 8L water vond ik meevallen, mede omdat ik van mezelf altijd al veel water dronk. Misschien dat ik voor de definitieve shoot wel verhoog naar 10L.
Het carbloaden zelf is natuurlijk hemels, lekker heel de dag rijstwafels met appelstroop eten. Wie wil dat nou niet? Het enige wat minder is, is dat je niet zoveel mag drinken. Zeker met een droge bek door de rijstwafels is dat nogal vervelend.

Heel netjes! Heb je al verbeterpunten voor jezelf op een rij gezet?
Bijvoorbeeld je eerste depletiontraining gaat volgende keer beter zijn natuurlijk. Maar misschien ook dingen qua vocht/eten?

Inderdaad het trainen, gewoon vanaf depletion dag 1 zwaar(der) trainen.
Mijn vochtinname wil ik denk ik verhogen naar 10L, ik zat nu op 8L en dat was makkelijk te doen voor mij. Ik wil sowieso meer dagen hoog zitten in vocht, nu deed ik maar 3 dagen omdat ik last minute had besloten om dit uit te proberen.
Ik wil zoiets gaan doen:
Dag 1 t/m 5: 10L water
Dag 6: 1-2L
Dag 7 (foto dag): zo min mogelijk, enkel naar behoefte

Qua voeding tijdens depleten misschien de yoghurt 's ochtends skippen. Zitten toch nog 9g carbs in.
Ik ben iemand dat altijd goed moet ontbijten, dus daarom had ik volle yoghurt gegeten. Maar een extra eitje of plak kaas neem ik ook wel voor lief.

Een derde depletie dag lijkt me ook niet echt van meerwaarde, of wel?

Verder zat ik volgens mij met voeding wel goed, ik zat op ongeveer 29g carbs op 2500kcal met een onderhoud van 3800. Lager in kcal gaat me niet veel extra's brengen denk ik.
 
Je kunt max 3 dagen lowcarb gaan, maar meer dan 2 dagen depletion trainingen zou ik niet doen nee. Eenmaal depleted ben je gewoon depleted ;).
 
Super bedankt voor de reacties allemaal!



In principe was het niet zo zwaar als verwacht. Het eten van geen koolhydraten is natuurlijk lastig, maar gelukkig is er nog genoeg lekkers te eten zoals eieren, spek, kaas, kip.
Ook het drinken van 8L water vond ik meevallen, mede omdat ik van mezelf altijd al veel water dronk. Misschien dat ik voor de definitieve shoot wel verhoog naar 10L.
Het carbloaden zelf is natuurlijk hemels, lekker heel de dag rijstwafels met appelstroop eten. Wie wil dat nou niet? Het enige wat minder is, is dat je niet zoveel mag drinken. Zeker met een droge bek door de rijstwafels is dat nogal vervelend.
.

Hahah mooizo kerel, je klinkt positief. Misschien ga ik het ook wel overwegen als ik droog genoeg kom te staan. :D
 
Zo, weer back on track. Nu ook fruit in post-workout shake toegevoegd, is een blijvertje.

Voeding 9-7

8:00
Multivit + Vit D3+K2 + VitC + collageen hydrolysaat + omega3 + magnesium + ijzer + creatine
50gr whey
50gr muesli + 100mL halfvolle melk

10:00
boterham met kaas

12:00
boterham met kaas

14:00
3 boterhammen met pindakaas

17:30
400gr roerbakgroenten
75gr basmati rijst
400gr kipfilet

21:00
50gr whey
100gr blauwe bessen
100gr frambozen
50gr rode bessen
2 eetl. appelazijn

22:00
500gr magere kwark

Totaal: ± 2988kcal, E:275, V:80, K:263
 
Training 9-7 Push sessie

Pre workout:
Re1gn
Intra workout: ON amino energy

Decline bench press: 12xbar, 2x12x60kg, 12x80kg, 12x100kg, 10x100kg, 12x80kg
Incline db press: 3x12x26kg
Pectoral fly machine: 3x12x82kg
Incline cable flyes: 4x12x17.5kg

Barbell shoulder press: 12x50kg, 3x12x60kg
Cable side raise: 3x12x5kg

Tricep rope extension: 3x12x17.5kg
Tricep bar pushdown: 3x12x30kg
 
Back
Naar boven