Hey iedereen,
Geen geruzie in mij log he
Maar jullie hebben allemaal een punt.
Ik doe wel aan rekken en strekken en ook aan rumberollen. Maar niet tot de extreem dat sommige mensen doen.
Op een wedstrijd warm ik het liefst zo snel mogelijk op om kracht te bewaren.
En zoals Tymen zegt wat voor de 1 werkt wekt voor de ander niet.
Zelf vind ik ook dat sommige mensen doorslaan met allemaal variaties die zijn goed maar doe die als je al goed kan kniebuigen banken deadliften. Of om je techniek te verbeteren.
Dus zorg eerst dat je basiskracht goed is voor dat je rare fratsen gaat uithalen.
Maar voel je daar goed bij wie ben ik om dan er wat over te zeggen
En een goed Bier na de wedstrijd zouden meerdere moeten doen. of chocomel of fris.
Altijd leuk om na te praten
---------- Toegevoegd om 02:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ----------
Zou je misschien wat over je schema kunnen vertellen, wat je zwakke punten in je lifts zijn en hoe je daar aan werkt? (als je dit al is hebt gedaan zal ik wel even zoeken).
ja hoor zwakke punten zijn rug en die ben ik aan het versterken met classice deadlifts en defecit en planking.
Schema is opgebouwd om elke week 3 x full body te doen behalve in nachtdienst weken.
Als ik 3 x in de week train full body is het heavy light/medium medium/heavy.
En 1 tot 2 keer in de week herstel beetje rekken strekken en foam rollen cardio zoiets
oefeningen van de grote drie maar verschillende varianten.
na piekwedstrijden is het elke week zwaarder en ook 1 keer lichte week.
laatste week weinig doen.
Maar mijn schema word geschreven door Henk keizer in overleg met mijzelf.
Als je andere vragen hooor ik het wel
---------- Toegevoegd om 03:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:59 ----------
Pjotr is oldschool, die heeft geen foam roller maar lift gewichten en doet volgens mij niet aan raketwetenschap hehe
Haha thanks maar foamrollen wel maar ben wel van gewoon trainen.
en niet te veel poes pas
---------- Toegevoegd om 03:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:00 ----------
De beste powerlifter van Nederland ooit word je niet met dom beuk werk
thanks mate, maar dan ken je Henk nog niet, zakken met die bende tillen met die troep. effe dieper directeur. etc etc
Maar eerlijk is eerlijk hij maakt goede onderbouwde schemas.
---------- Toegevoegd om 03:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:01 ----------
ja heb het van jou he
---------- Toegevoegd om 03:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:02 ----------
Beetje hersteld van je gescheurde lies?
Haha volgens mij heb je nog steeds wel ruim de beste lifts in vorm, lijkt me sterk dat je geen medaille pakt
ja lies is stukken beter kan weer sumoen dus dat gaat veel kilos schelen maar small deadliften gaat ook beter. en kan alweer beter buigen.
Maar zal nog niet in peikvorm zijn op Flex is iets te vroeg.
Maar ik ga gewoon voor me eigen wedstrijd en dan zie ik wel met welke kilos ik eindig.
Hoe gaan jou trainingen trouwens
---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:05 ----------
donderrdag 30-10 med training.
bench medium grip paused.
20×10
70x5
70x5
70x5
100x5
120x5
135x4
150x3 easy
165x3 easy
185x2 medium
165x3 easy
eigenlijk is 185x2 medium grip PR maar paar extra kgs lg scheelt
200 medium is nu wel te doen. Benieuwd wat het normale grip gaat brengen.
en nog 5 wrken hmmms
shoulder press
50x5
60x5
70x3
80x3
80x3
lateral rows 4x8
tricep pushdown 4x8
stomach crunches 20x15 tussen setjes door.
morgen buigen deadliften