Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Military press
3x50, 3x55, 3x60, 3x65 PR, 1x70 PR... nog een 2e rep gedaan, maar was dat een beetje leg drive in the heat of the moment? Ik kan het niet met zekerheid zeggen, Slipknot raasde op vreselijk volume door m’n oren.
Ik vrees dat het voor altijd een mysterie zal blijven, net als die keer dat ik twee dagen doorgehaald op een dinsdag ochtend bij een hoertje in de Groningse muur straat in m’n met zweet doordrenkte colbertje naar buiten kwam lopen. “HEY ALEX!!” Was dat echt? Riep een bekende daar mijn naam, of was het de amfetamine psychose die over m’n rillende nek naar boven kwam kruipen? Ik zal het nooit weten want ik zette het onmiddellijk op een lopen. Wat een gezicht moet dat zijn geweest.
In het kader van dat mysterie zal ik dan ook besluiten de tweede rep niet mee te tellen en het PR bij 1x70 te houden.
5x3x45kg (speed)
Ring pull ups 65 totaal
Upright rows 3x20
Triceps 3x20