MuscleMeat

Gestopt Wedstrijd cut log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor het wel wanneer je keer high volume benen wilt knallen :cool:
 
Goeie rug man!
 
Image1464873309.602481.jpg


Image1464873326.636594.jpg


Image1464873338.778314.jpg


Image1464873347.785212.jpg
 
Kreeg het niet voor elkaar om ze in de begin post te zetten zal vanavond thuis nog eens proberen en mogelijk foto's opnieuw nemen met normaal zonlicht ipv de lamp in m'n kamer
 
Hoe is de basic fit daar?? :)

Echt geen idee man.

Ken niemand die daar traint.

Wel groot dacht ik. Zit in pand van de oude Bristol en dat pand was huge.
 
Echt geen idee man.

Ken niemand die daar traint.

Wel groot dacht ik. Zit in pand van de oude Bristol en dat pand was huge.

Ah oke, je bent er nog nooit geweest begrijp ik! Daar wou ik laatst nog een keer trainen namelijk. Die benen van mij groeien niet, dus dan kan ik jou ook wel eens uitnodigen ja. He he ;)
 
Vanavond benen en pull tren en cardio laat ik maar voor wat het is vandaag
 
Gister druk dagje gehad

Alsnog legs gedaan speciaal voor Basma

Skwaaats
stangxveel
60kgx12
60kgx10
80kx10
100kgx8
110kgx5 hallo wat zwaar man
120kgx3 kerel wat is dit?
120kgx2 fucking homo
100kgx10
100kgx8 dropset
60kgx7 leeg

Leg extensions plate loaded

15kx40kg
10x80kg
8x100kg
8x100kg
drop setje op laatste steeds wat 20kg platen eraf

stiff legged dl met dumbells
30kgx12x4
lekker licht

Geen cardio want had die dag al 10km gelopen op 5km/h pase en de hele avond bezig geweest met een fiets schuren overspuiten en deels uit elkaar halen
 
Yesss. Lekker benen gepompt bro! :thumb: Hoe lang deed je er over?
Momenteel duidelijk niet met kracht-gericht trainen bezig zie ik?
 
Yesss. Lekker benen gepompt bro! :thumb: Hoe lang deed je er over?
Momenteel duidelijk niet met kracht-gericht trainen bezig zie ik?

Denk dat ik bijna een uur bij squat rek heb gestaan en die andere 2 oefeningen in 20 minuten erdoor geblazen aangezien de gym bijna dicht ging...

Nee klopt ik pak nog wel gewoon die 3 herhalingen af en toe mee maar ik vind ze momenteel zo lelijk en kost me teveel moeite. Moet m'n squats weer even oppakken en de form weer goed krijgen.
Moet ook een extra gaatje in m'n belt laten maken aangezien die gewoon niet strak genoeg meer wil :roflol:
 
Denk dat ik bijna een uur bij squat rek heb gestaan en die andere 2 oefeningen in 20 minuten erdoor geblazen aangezien de gym bijna dicht ging...

Nee klopt ik pak nog wel gewoon die 3 herhalingen af en toe mee maar ik vind ze momenteel zo lelijk en kost me teveel moeite. Moet m'n squats weer even oppakken en de form weer goed krijgen.
Moet ook een extra gaatje in m'n belt laten maken aangezien die gewoon niet strak genoeg meer wil :roflol:
Wat voor schoeisel gebruik je?

Haha, dat is in jouw geval een goed teken :D
 
Wat voor schoeisel gebruik je?

Haha, dat is in jouw geval een goed teken :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze schoenen, in het begin zeer tevreden over geweest maar ze zijn nu inmiddels al zo versleten dat ik eigenlijk nieuwen moet hebben. Heb voor 12 euro op aliexpress nieuwe sportschoenen besteld ben benieuwd of ze een beetje te doen zijn.

Momenteel heb ik helaas geen budget voor echt goeie squat schoenen.
 
als je pech hebt voelen die schoenen van ali alsof je met de doos er nog omheen over straat gaat. Zaten bij mij voor geen meter. Hoop dat jij meer succes hebt!
 
Deze schoenen, in het begin zeer tevreden over geweest maar ze zijn nu inmiddels al zo versleten dat ik eigenlijk nieuwen moet hebben. Heb voor 12 euro op aliexpress nieuwe sportschoenen besteld ben benieuwd of ze een beetje te doen zijn.

Momenteel heb ik helaas geen budget voor echt goeie squat schoenen.
Ben benieuwd wat je er van vindt, wilde zelf ook nieuwe schoenen bestellen op AliExpress
 
Nice shape al man!
Veel vet af zo te zien.
Back is nog steeds goed breed..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven