tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice ziet er prima uit al is front imo altijd kut belichting dus des te beter
Vind schouders en armen persoonlijk het beste. Gaat goede kant op qua droogheid!
Ziet er goed uit, borst mag wel wat dikker, buikvet is ech fucked up, duurt bij mij ook echt lang.
Klote is dat.. Miss trekt het recht in een goede bulk!Borst is ook mijn nummer 1 weak spot. Zwakke bench, geen dikke chest terwijl ik em 2x per week pak. Sommige mensen kunnen geen kuiten groeien anderen geen chest, zo iemand ben ik dus.
Klote is dat.. Miss trekt het recht in een goede bulk!
2x in de week lijkt me wel prima qua frequentie.
Koki riba Bloki, chicken bic mac, geweldige malse vette spare ribs en de goede kip will change your mindDie bulk zal nog wel een jaar gaan duren, eind september ga ik naar curaçao voor 4 maanden dus eind september wil ik ook goed droog zijn en ik ga daar natuurlijk niet bulken.

Koki riba Bloki, chicken bic mac, geweldige malse vette spare ribs en de goede kip will change your mind
Ook belachelijk veel Macs KFC's en Burger Kings daar en dat eten is in verhouding tot zelf gemaakt avondeten goedkoop.
En natuurlijk de vele Amstel Brights die heerlijk zijn met dat weer.
Al had ik door de warmte wel minder honger..

Koki riba Bloki, chicken bic mac, geweldige malse vette spare ribs en de goede kip will change your mind
Ook belachelijk veel Macs KFC's en Burger Kings daar en dat eten is in verhouding tot zelf gemaakt avondeten goedkoop.
En natuurlijk de vele Amstel Brights die heerlijk zijn met dat weer.
Al had ik door de warmte wel minder honger..

Ja man...
Patat eten > nog meer cardio doen > kcals schrappen, zo doe ik het altijdSta je lekker cardio doen terwijl er buiten de gym een dikke patat kar staat.
Fuaaaaark
![]()

Benen en borst
Vroege training gepakt begonnen met benen gewoon op te warmen met verschillende oefeningen
Skwaats
Stangx20
60kgx15 uh ow
80kgx10 man dit word niks
100kgx5 voelde zwaar geen puf beetje misselijk gewoon kut dis
100kgx5 zelfde verhaal what is going on?
Leg extensions eindelijk zitten
80kgx15 4 setjes begin baby aders te zien in m'n benen. Iets wat ik nog nooit eerder heb gezien woowoow
Stiff legged dl met dumbells
34kgx12 easy
38kgx10 lekker
40kgx8 grinder
40kgx8 goed
Toen werd ik gebeld dat de makelaar mijn sleutel nodig had en of ik wel even naar huis kon gaan. Dikke vinger ze komen hier maar heen. Dus beetje lopen kutten bij de ingang zodat ik em direvt zou zien als die eraan kwam. Inmiddels half uur later voor ik weer verder kon.
Opzich niet zo erg heb toch niks in de planning en voel me stukken beter.
Leg press dan maar pakken ivm kut skwaats
80kgx15 maar dit gaat fijn zeg
120kgx12
160kgx10 booom
180kgx8 wel zwaar zeg
Leg extensions ss met hamstring curls want ik was niet tevreden over de eerste keer.
3x15 lekker gewichtje erop gewoon gedaan wat goed voelde.
Machine chest press schouders sparen vandaag
4x10/12 laatste reps steeds paused
Schuin zitten op chest press voor binnenkant borst
3x10 toch vaker doen deze
Incline db press
24kgx8/12 helemAal naar beneden geen cheat reps
Cable fly's
3x10 helemaal leeg
15 min crosstrainer
15 incline lopen
Misschien dat skwaats kut gingen omdat ik super veel spierpijn heb in m'n buik. Even om denken volgende keer
Ik geef deze training 6 reeten want was eigenlijk 10x niks
Sta je lekker cardio doen terwijl er buiten de gym een dikke patat kar staat.
Fuaaaaark
![]()
) terwijl een of andere pipo gisternavond al op je hongergevoel had gewerkt
.