AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Laten we het spel eens openbreken met op kwarkvarken te stemmen?

Mochten we voor de volgende ronde nog steeds geen aansluitpunten of hints naar mogelijke cults/wolf hebben is het dan misschien een idee om de groep inactieve spelers aan te pakken? Het zou zomaar kunnen zijn dat er net als het vorige potje er een inactieve cult is.

De kans blijft natuurlijk dat er dan burgers uitgaan, maar aan inactieve spelers hebben we ook niks.

Hmm, als dit een hint is geef je hem wel makkelijk weg: jager of geliefde. Wel obvious... Als je de jager niet bent, maar de geliefde, hoop dan dat de jager jouw deze nacht dan beschermt.

De geliefde zitten er niet meer in toch?

Laatst bewerkt:
de assasin heeft niemand knn executeren vannacht, hij werd afgeblokt door de jager. Woopy werd gemold door de wolf. We weten niet wie de assasin in het oog had. Btw was jij niet dood :roflol:
de assasin kan niet corrupt zijn maar wel dom zijn door onbesuisd te werk te gaan (zonder enige reden mensen lukraak mollen, als hij lang genoeg wacht en het topic aandachtig volgt zal hij wel zien wie de cults zijn).

De jager kan ook dom geweest zijn, dat weten we niet. Ze staan allebei aan de goede kant, 1 van hen heeft een fout gemaakt door ofwel de verkeerde te daggeren, ofwel de verkeerde te beschermen.

Het zegt iig wel dat het op dit moment nog erg lastig is in te zien wie wie is. Zeker als al die hints van Remi vol rekenfouten zitten.

Ik bem niet zo'n columbo, maar twee maal het gebruik van het '&' tegen lijkt me ook geen toeval...?

//

Laatst bewerkt:
tussenstand:
6 stemmen tegen starter 20
1 tegen origineel

kan ik mijn stem nog veranderen in Starter20

ik wil die pot whey!

Sid & Starter maken de meest bizarre posts. Ik ben benieuwd naar of goede reden hebben niet te hangen vanavond?

Hou je bek of ik spuit hem vol :roflol: vuile cult

Suicide Sid

Wtf, nu geef je mij nog de schuld dat je het zo overduidelijk weggeeft?! Idioot. Edit: zeg dan toch ten minste dat het voor de lol was (feedback = vrouw = jij wanhopig => lame versiermove)... maar nee dan stem je nog op mij... oh, brother.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven