AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Laten we het spel eens openbreken met op kwarkvarken te stemmen?

Haha
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bish

Ik stem anoniem, had graag een hint naar een cultist ontdekt maar het is me niet gelukt. Bewijs voor Starter20 is niet sterk genoeg, we kunnen beter een inactieve speler eruit stemmen.

Sid heeft so far nog weinig concreets gedaan, verwacht dan ook niet dat het een cultphag is.

Zie niet in wat Starter toevoegt en aangezien we verder weinig aanwijzingen hebben stem ik op Starter20

Op wie moet ik nu stemmen:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stem nu Xavier63

Mn stem naar Suicide Sid valt weg

Adhv van deze zin neem ik aan dat jij een cultist bent

Lork

hang nu niet de idioot uit, burgergroep en cultistengroep? Het was een wijze van spreken
We zouden toelatingcoïtusamen moeten afleggen om te mogen meespelen

Nu hou ik mn mond, gaat weer dezelfde richting uit als vorige keer

Ik zie starter niet als evil, klaar. De meest verhelderende hang op dit moment lijkt me voor Suicide Sid. srry brah, je overleefd het wel.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 20:23 ----------

Lork is ineens heel vaag aan het lullen. Nog maar even geen aandacht aan geven.

Een stem hang voor Sid maakt de rol van Lork snel duidelijk. Beide spelers zijn verdacht.

Ik zie starter niet als evil, klaar. De meest verhelderende hang op dit moment lijkt me voor Suicide Sid. srry brah, je overleefd het wel.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 20:23 ----------

Een stem hang voor Sid maakt de rol van Lork snel duidelijk. Beide spelers zijn verdacht.

Ik snap je redenering niet, maar goed. Ik geloof niet dat jij slecht bent dus er komt geen wraakstem van mij.

4-5 gasten stemmen ineens starter20 en de rest is verdeeld. Hmmmmm...

hang nu niet de idioot uit, burgergroep en cultistengroep? Het was een wijze van spreken
We zouden toelatingcoïtusamen moeten afleggen om te mogen meespelen

Nu hou ik mn mond, gaat weer dezelfde richting uit als vorige keer
imo ben je verdacht. Sorry bro

Damn dudes, twee kampen... en beide zijn volgens mij onschuldig (of niet gefundeerd).

edit: er zijn wel plots twee kampen... daar gaan we wat uit kunnen afleiden. vanaf volgende ronde stem ik wsl mee!

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden geteld

Terug
Naar boven