XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Best mooie stemronde. Het balletje en de discussie moesten op gang komen dus ik moest een risico nemen.
Gelukkig pakte dat ook nog eens goed aangezien je aan random stemmen op mensen ook niets hebt.

Kan iemand trouwens die muziekhint ontcijferen dan weten we misschien waar me moeten gaan zoeken.
En zijn er nog hints gevonden in het nieuwe verhaal?
Ik heb 2 hints gevonden ivm burgers. DENK ik

Hey, ooit gehoord van "RIP"? Laat mijn levensloze lichaam met rust, wil je :mad:

laatste reactie bij dat filmpje

Hmm das apart. Ik vind t echter wel vaag gedoe met die filmpjes en reacties en is zo te manipuleren door anderen. Komt t echte spel niet ten goede..

Ik wacht nog even tot morgenochtend om verdere hints uit te zoeken. Een combinatie van hints is beter dan uitgaan van 1

Nice! Ik heb hem :D. Is niet zo moeilijk eigenlijk, cultje ontmaskerd :)

Enjoy the orgy :roflol: wat zijn jullie allemaal van plan met dat lijk van woopy dan :roflol:

Weet niet of ik dit nu mag posten? Gok van wel he aangezien we een cult gevonden hebben? Maar dan word ik misschien wel vermoord door de wolf :(.

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet of ik dit nu mag posten? Gok van wel he aangezien we een cult gevonden hebben? Maar dan word ik misschien wel vermoord door de wolf :(.

Hints mogen gepost worden & besproken worden.. let wel : De username is niet specifiek bedoeld voor de speler. Het gaat om t personage.

:roflol:
Wtf, DBBcultist heeft op 24 nov 2011 zijn profiel aangemaakt op youtube

Okey guys ,

Theon Greyjoy = 12+5+19+19+15+5
DBBCultist 3 uur geleden

Simpel de numerieke code van het alfabet volgen:

12 = L
5 = E
19 = S
19 = S
15 = O
5 = E

Praat je hier maar uit Lessoe :D

Okey guys ,

Theon Greyjoy = 12+5+19+19+15+5
DBBCultist 3 uur geleden

Simpel de numerieke code van het alfabet volgen:

12 = L
5 = E
19 = S
19 = S
15 = O
5 = E

Praat je hier maar uit Lessoe :D

Haha, dat is een goeie mogelijkheid idd, maar doet die wel mee want ik moest srs die naam opzoeken in de lijst op p1. Zouden er nog andere dingen van gemaakt kunnen worden? Ik ga pitten, ik zie t morgenochtend wel

Lessoe is wel zo inactief als de pest :D

De vraag is natuurlijk welke rol hij speelt. Die gepost door DBBcultist is dat letterlijk of is dat gewoon een youtube naam? Dat volg ik even niet.

Als we hem gelijk stellen als Greyjoy uit de serie game of thrones is het nog altijd een serieuze backstabber... Kan er mij niet veel positiefs bij voorstellen eerlijk gezegd.

Kdenk dat ie gewoon cultist is dan, zou wel epic zijn als iedereen op hem stemt en blijkt dat hij gewoon in burger is, dus Remi ons vol trolt

Terug
Naar boven