Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Damn dudes, twee kampen... en beide zijn volgens mij onschuldig (of niet gefundeerd).

edit: er zijn wel plots twee kampen... daar gaan we wat uit kunnen afleiden. vanaf volgende ronde stem ik wsl mee!

dat niet stemmen is laf, hopelijk zien anderen dan ook jouw lafheid.

starter is volgens mij jager ofzo

Als ik opgevreten wordt had ik mijn stem nooit moeten veranderen.

Kom op Remi, mijn f5 wordt moe.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2 is aangebroken.
Op ’t dorpsplein zijn alle dorpsbewoners verzamelt. Een paar nog onder de indruk van de dood van IMBA & Woopy & een paar die het geen moer uitmaakt, zij zijn blij zolang er maar een burger sterft.

Er klinkt hier en daar wat geschreeuw maar al snel word er gestemd op Starter20.
“Jij vuile k*t anarchist” word er geroepen, Starter 20 voelt zich diep beledigd en begint te huilen. “Luc M is de wolf en Feedback is cultist” “Rop P is ook cultist & ik ben ook cultist"
Het huilen veranderd al snel in een gemene grijns, Starter20 rent naar ’t levenloze lijf van Woopy en graaft het uit. Eenmaal het lijk uitgegraven begint hij het kapot te snijen, hij begint de ledematen in t rond te gooien en begint gemeen te lachen . Die woopy burger ziet er apart uit zo zonder ledematen....

http://www.youtube.com/watch?v=dRtaRbj7FWI

“Jullie zijn allemaal VERDOEMD, VERDOEMD zeg ik je,”… De dorpsbewoners beginnen achter Starter20 aan te rennen en Starter20 vlucht naar zijn huis. “ Steek het huis in de fik “ roept Kwarkvarken. “Ja goed idee zegt” Suicide Sid. Brandende fakkels worden door de ramen gegooid en tegen de deuren aangezet. Vlammen beginnen langzaam hun weg te vinden naar Starter20 toe.
Verscholen in een hoekje voelt hij de hitte langzaam dichterbij komen. Hoewel hij weet dat hij weet dat hij zal sterven wilt hij toch nog wat goeds doen voor zijn dorpsbewoners. Hij rent door de vlammen heen naar ’t raam. “DE MUZIEK, LUISTER NAAR DE MUZIEK, DE CIJFERS ……” voordat Starter20 zijn zin af kan maken word er vanuit de boze menigte een steen tegen zn hoofd gegooid en Starter20 valt op de grond, bloed druppelt op de grond en Starter20 verdwijnt in de vlammen.

http://www.youtube.com/watch?v=tVyKssa9Cdc

Starter20 is dood, hij was Anarchist

Het is NACHT tot 10.00

Ik verwacht een pm van: de wolf, jager, sl*t, heks & eventueel het meisje

Nou boys, zoals verwacht was starter anarchist. Het enige wat we hier dus mee opschieten zijn de hints in het verhaal. Er moet gegarandeerd wat in de muziek zitten

Zoals verwacht, dag Starter.

Idd, was wel te verwachten. Al bij al was het nog niet zo een slechte stemronde, dan.

Cool story brah! Jammer Starter.

Was te verwachten. RIP

staat wel opvallend vaak starter20 in dat verhaal. ik stem voor morgen alvast starter20, de hints zijn mij te obvious.

Samenvatting ronde 1:
Starter20 stemt op Peerebaum (aangezien starter20 anarchist was, was deze stem sowieso random).
Subgenius stemt op Arjan Robbe
Lork stemt op IMBatwork
Kwarkvarken stemt op Anu
Barellejonas maakt last minute het verschil door te stemmen op IMBatwork

Ronde twee:
Thielen stemt op starter20
Starter 20 stemt op origineel maar wijzigt zijn stem naar starter20
Dudemeister stemt op van Persie
Biobeast stemt op starter20
feedback stemt op starter20
Kane stemt op starter20
Origineel stemt op starter20
Lork stemt op Sid en wijzigt last minute naar Xavier63
Subgenius stemt op starter20
Kwarkvarken volgt Lork en stemt op Xavier63
Roth stemt op starter20
Arnodsi stemt op Lork
Rob G stemt op suicide sid maar wijzigt last minute naar xavier63

Samenvatting ronde 1:
Starter20 stemt op Peerebaum (aangezien starter20 anarchist was, was deze stem sowieso random).
Subgenius stemt op Arjan Robbe
Lork stemt op IMBatwork
Kwarkvarken stemt op Anu
Barellejonas maakt last minute het verschil door te stemmen op IMBatwork

Ronde twee:
Thielen stemt op starter20
Starter 20 stemt op origineel maar wijzigt zijn stem naar starter20
Dudemeister stemt op van Persie
Biobeast stemt op starter20
feedback stemt op starter20
Kane stemt op starter20
Origineel stemt op starter20
Lork stemt op Sid en wijzigt last minute naar Xavier63
Subgenius stemt op starter20
Kwarkvarken volgt Lork en stemt op Xavier63
Roth stemt op starter20
Arnodsi stemt op Lork
Rob G stemt op suicide sid maar wijzigt last minute naar xavier63

Prutser kan niet eens aannemen :mad:

Best mooie stemronde. Het balletje en de discussie moesten op gang komen dus ik moest een risico nemen.
Gelukkig pakte dat ook nog eens goed aangezien je aan random stemmen op mensen ook niets hebt.

Kan iemand trouwens die muziekhint ontcijferen dan weten we misschien waar me moeten gaan zoeken.
En zijn er nog hints gevonden in het nieuwe verhaal?

Laatst bewerkt:
Damn, na het examen levensverzekeringen in de drank gevlogen :D. Dus nu snel even checken met mijn zatte kop :).

Had wel ergens verwacht dat starter20 de anarchist was, maar dacht dat hij misschien in alle rondes zo random/speciaal speelde. Iig toch eindelijk een niet-burger eruit :).

Terug
Naar boven