Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Haha, dat is een goeie mogelijkheid idd, maar doet die wel mee want ik moest srs die naam opzoeken in de lijst op p1. Zouden er nog andere dingen van gemaakt kunnen worden? Ik ga pitten, ik zie t morgenochtend wel

Ik betwijfel het eerlijk gezegd. De kans dat het numeriek alfabet exact overeenkomt met een naam van een van de 25 spelers is nog altijd erg klein. Lijkt me gewoon een juiste redenering. En het lijkt me ook duidelijk een cult/bad guy te zijn. Mijn stem voor morgen is al redelijk zeker.

Intredasting. Gezien de aanmaak datum van het youtube account, was het weervolf spel er ook al in november 2011? Zo ja, wie van die mensen doen nu weer mee; zo nee, dan moet het kwarkvarken wel zijn die ons trolt.

Verdedig je hem nu voorzichtig?
Kan toch even goed een troll zijn?
Je weet niet wie het gepost heeft. Maar de anarchist is al gevat.
pfffff, ik vind het maar een twijfel geval

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 23:47 ----------

Intredasting. Gezien de aanmaak datum van het youtube account, was het weervolf spel er ook al in november 2011? Zo ja, wie van die mensen doen nu weer mee; zo nee, dan moet het kwarkvarken wel zijn die ons trolt.
Bij de leeftijd staat 20 jaar.
Dat verkleind de lijst al.
Kan natuurlijk een valse geboortedatum zijn ...

Lijkt me sterk iig. Weerwolf game is toch nog niet zolang actief?

Wel erg vaak idd die DBB cultist , maar denk dat we vooral moeten focussen op de rol van Greyjoy en die linken aan Lessoe. Die DBBcultist is wel gewoon vage shizzle.

Profiel:

Meest recente activiteit
11 jun 2012

Aangemeld op
24 nov 2011

Leeftijd
20
Land
Nederland

Kwark valt hier niet in.., remi wel

Kan toch even goed een troll zijn?
Je weet niet wie het gepost heeft. Maar de anarchist is al gevat.
pfffff, ik vind het maar een twijfel geval

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 23:47 ----------

Bij de leeftijd staat 20 jaar.
Dat verkleind de lijst al.
Kan natuurlijk een valse geboortedatum zijn ...

Wederom intredasting. Twee twintig jarige deelnemers, waarvan één wel heel snel de oplossing wist en remi is zelf twintig. Dus het zou heel goed remi kunnen zijn, maar het kan ook één meesterlijk opgezette troll actie van jonas zijn.

Iemand die weet of je je account naam van youtube kunt veranderen? Weerwolf spel is hier niet begonnen in 2011

Wederom intredasting. Twee twintig jarige deelnemers, waarvan één wel heel snel de oplossing wist en remi is zelf twintig. Dus het zou heel goed remi kunnen zijn, maar het kan ook één meesterlijk opgezette troll actie van jonas zijn.

Lijkt me gewoon Remi zijn account te zijn bro. Ik heb helemaal geen troll-actie opgezet. Remi zal het misschien nog verduidelijken. Maar het maakt het spel natuurlijk wel wat interessanter.

Vind het vooral een vaag gegeven, zelfs al zou het een troll-actie zijn, waartoe leidt dat dan?

Om het over het ''heel snel de oplossing wist'' gedeelte, het numerieke alfabet is toch een van de eerst dingen waar je aan denkt als je random nummers voorgeschoten krijgt? Is bij mij toch het geval iig.

Officieel kan dat niet. Via google kom ik op meerdere tutorials terecht hoe het zou moeten kunnen. Ben te moe om een filmpje af te kijken, dus dunno of het daadwerkelijk werkt. Wat wel mogelijk is, is een account aan te maken (gmail als het ware dus) maar nog geen nickname te geven. Die nickname kan je later dan nog kiezen en je registratiedatum blijft hetzelfde.

Meest recente comment :roflol:

Op de video that is.

:roflol: :roflol:

Heb in het vorige verhaal ook een duidelijke hint gevonden, niet in verband met burgers iig. Kan het helaas niet vertellen omdat het voor de wolf anders een eitje wordt.

Komt jouw gedachte overeen met mijn post die ik mbt. deze hint heb gemaakt? ;)

Btw: :roflol: at DBBcultist. Goede planning! Maanden geleden een account gemaakt om het nu eindelijk te gebruiken... LOL

At recente hint: kijk naar de cijfers.
Het enige cijfer wat ik kan ontdekken is die in te titel, namelijk seizoen 2. Deze kan duiden op speler 2, kwarkvarken. Game of thrones, koningschap, kan misschien duiden op burgemeester. Farfetched, maar just a thought.

Okey guys ,

Theon Greyjoy = 12+5+19+19+15+5
DBBCultist 3 uur geleden

Simpel de numerieke code van het alfabet volgen:

12 = L
5 = E
19 = S
19 = S
15 = O
5 = E

Praat je hier maar uit Lessoe :D

:roflol: :roflol:

Komt jouw gedachte overeen met mijn post die ik mbt. deze hint heb gemaakt? ;)

Btw: :roflol: at DBBcultist. Goede planning! Maanden geleden een account gemaakt om het nu eindelijk te gebruiken... LOL

At recente hint: kijk naar de cijfers.
Het enige cijfer wat ik kan ontdekken is die in te titel, namelijk seizoen 2. Deze kan duiden op speler 2, kwarkvarken. Game of thrones, koningschap, kan misschien duiden op burgemeester. Farfetched, maar just a thought.

Zie de quote markie, had je die al gezien?

Even opzoeken wat jouw post betreffende de hint was, kan je anders even de pagina geven?

Wie is hier Fan van Game of Thrones?

Ik zie niet 123 hoe je naar die vid bent doorgelinkt? Dacht zelf met follow the music aan kijken naar gerelateerde video's bij het eindigen van deze, maar daar zie ik niet tussen staan wat aan 11+1 voldoet.

Verder zou deze video als hij klopt waarschijnlijk duiden op het meisje. En nummer 7, tja... heb al een vermoeden :D

Dit sloeg dus op die hint van 11+1 en niet de nieuwe hint. Volgens deze gedachtegang: orgineel=meisje.

Zie de quote markie, had je die al gezien?

Even opzoeken wat jouw post betreffende de hint was, kan je anders even de pagina geven?

Epic detectivewerk over loessoe. En die greyjoy is dus een evil karakter? Dan weet ik wel naar wie mijn stem gaat de volgende dag. (afhankelijk van de hint volgende morgen natuurlijk)

En Theon Greyjoy is in de serie Game of Thrones gewoon een dikke c*nt/backstabber/fag :D. Tijd om er een cult uit te stemmen dus morgen :).

Ik volg wel mee morgen in het stemmen op Lessoe,

1. hij is inactief
2. blijkt hij een cultphag te zijn, dan wil dit zeggen dat dit de wijze is waarop we naar tips op zoek moeten gaan

Hmm :D bye lessoe.

Nu nog even kijken hoe de cults reageren, lijkt me dat ze niet anders dan mee kunnen stemmen deze overweldigende info ;)
We zien wel wie probeert de aandacht af te leiden en die petsen we er de dag erop uit ;)

Dit sloeg dus op die hint van 11+1 en niet de nieuwe hint. Volgens deze gedachtegang: orgineel=meisje.

Epic detectivewerk over loessoe. En die greyjoy is dus een evil karakter? Dan weet ik wel naar wie mijn stem gaat de volgende dag. (afhankelijk van de hint volgende morgen natuurlijk)

Gaat ergens anders over Markie :D, heeft ook niets met cijfers te maken. In die specifieke post van Remi kan je gewoon een bepaald karakter herleiden tot 2 mogelijke personen ;-). Als hint geef ik je gewoon dat dromen niet altijd bedrog zijn.

En thx :D. En Greyjoy is iemand die eerst eigenlijk een goeie gast is/ broer van de good guys ( adoptiebroer weliswaar) maar die dan eigenlijk volledig overstapt naar de slechte kant en zijn dorp waarin hij is opgevoed volledig afbrand. Greyjoy is in de serie voor mij sowieso een bad guy iig.

Terug
Naar boven