Het is weer stil in het dorp, iedereen ligt fijn te slapen, maar één jongeman schijnt veel haast te hebben. Hij sprint als een bezetene door de bosjes naar een vrijstaand huisje & klimt op het dak. Met z’n hand in zijn broek kijkt hij door het raam, daar ziet hij De sl*t hevig tekeer gaan met Xavier63. Hij ziet hoe De sl*t een strap-on pakt en Xavier63 tegen zijn wil in begint te misbruiken, ondanks dit eigenaardige tafereel schijnt de man op het dak er van te genieten. Hij straalt van geluk met een merkwaardige glinstering in z’n ogen.
Geil & wanhopig dat ie is, begint hij tegen get raam aan te kloppen met een wanhopige poging De sl*t over te halen open te doen. De sl*t merkt de man op, maar zoals verwacht gaat ze verder waar ze mee bezig was.
Diep beledigd klimt de man naar de beneden en grijpt naar een stok “Als ze me er niet in laat kom ik er zelf wel in” . Hij klimt weer naar boven en begint tegen het raam te slaan. De sl*t word wat angstig en het is die angst die de wolf oppikt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Wolf voelt dat hij weer wat te eten heeft vanavond en volgt het geurspoor. Hij komt aan bij het huisje en ziet een wanhopige man tegen het raam slaan.
Met een lange sprint springt de wolf op het dak en haalt uit naar de man. De man krijgt een intense klap en pleurt van het dak af. Wanhopige probeert hij weg te komen “Alsjeblieft doe me niks, ik kan je vertellen wie de heks is.”. RAQI. If you do this right, it will give you the name of someone important.
Maar de wolf interesseert het niets. Hij verslind de man met huid en haar en versiert het huis van Xavier63 met bloed.
Ingewanden hangen over het huis heen en met bloed staat een tekst geschreven:
“Cultisten zullen elkaar altijd beschermen, behalve als zij zichzelf niet te verdacht willen maken, vergeet dat niet!”
Arnodsi is dood, hij was burger
Het is dag tot 20.30