Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Hmm :D bye lessoe.

Nu nog even kijken hoe de cults reageren, lijkt me dat ze niet anders dan mee kunnen stemmen deze overweldigende info ;)
We zien wel wie probeert de aandacht af te leiden en die petsen we er de dag erop uit ;)
aangezien hij inactief is, en nog geen stem heeft uitgebracht

hebben de cultphags er niet veel aan, lijkt me ook niet dat ze in actie zullen komen

Ja. En dus: mensen die zich overduidelijk als tegenstander van lessoe profileren, en heb eruitstemmen en hij volgens cultist blijkt te zijn -> betekent dan dus niet dat die mensen gelijk als 'zuiver' of 'te vertrouwen' te beschouwen vallen.

Kijk maar naar het spel van Woopy vorige ronde, hij stemde rob P de cultist eruit, maar bleek zelf cultist te zijn. Gevaarlijk spel dus, oppassen ;)

Achjah dan is er toch weer een cultfag uit :). Komt de stand weer een beetje meer in evenwicht. Ben vooral benieuwd wie de wolf vannacht gaat afmaken.

It's bedtime :D

We hebben het nog altijd niet over een cult. Het feit dat Starter20, de anarchist, deze tip geeft duidt niet dat het om een slechte gaat.

Als ik Theon Greyjoy (toevallig enjoy the orgy) opzoek kom ik uit dat het een koning is. Wat een figuur blijkt te zijn van games of thrones.

Vanwaar blijkt die Theon een cult/slechte te zijn volgens jou bearelle?

We hebben het nog altijd niet over een cult. Het feit dat Starter20, de anarchist, deze tip geeft duidt niet dat het om een slechte gaat.

Als ik Theon Greyjoy (toevallig enjoy the orgy) opzoek kom ik uit dat het een koning is. Wat een figuur blijkt te zijn van games of thrones.

Ik heb de volledige serie gevolgd en ik denk dat andere die ze ook gevolgd hebben wel kunnen bevestigen dat Theon toch wel een serieuze backstabbende c*nt is :D.

Meer kan ik er ook niet echt van zeggen. Zoals vermeld is hij eerst wel bij de goeie maar in seizoen 2 keert hij zich echt tegen de ''good guys'' en brandt hij hun dorp plat en maakt hij plaatselijke helden af. Het gaat trouwens om seizoen 2 in het liedje toch?

Volgers van Game of Thrones zouden me normaal gelijk moeten geven, er is een topic lopende trouwens op DBB als je het niet gelooft kan je het daar ook eens gaan vragen :).

Jonas heeft idd gelijk.

Theon is iemand die je een uiterst pijnlijke dood toewenst.

Lees net dat hij de direwolves ontdekt heeft en er kennis van heeft.

According to Theon Greyjoy, direwolves had not been sighted south of the Wall for two hundred years until Robb Stark found a dead female direwolf with a litter of six pups on the path between Winterfell and the holdfast where Gared was executed.[2]

Neigt dus idd naar cult. Volg het niet en ken het helemaal niet dus vandaar mn achterdochtigheid :p

Wordt leuk potje morgen :cool:

Alleen het feit dat Starter20 de tip geeft weet ik het nog altijd niet of dit de goede keus is, maar misschien is dit dan te ver gezocht.

Ik wacht de wolf nog af, maar ik denk dat bearellejonas zeker in de goeie richting zit. Ik overweeg dus zeker om op hem te stemmen straks als anderen het er ook mee eens zijn

Denk dat Barellejonas wel een sterke speler/kandidaat pot whey zal zijn. Het lijkt me wel te kloppen de ontrafeling van die hint.

Lijkt me inderdaad een beetje toevallig dat het precies op een spelersnaam uitkomt.
Ik bedoel REMIJAG vorige ronde bleek ook gewoon te kloppen.

Lijkt me inderdaad een beetje toevallig dat het precies op een spelersnaam uitkomt.
Ik bedoel REMIJAG vorige ronde bleek ook gewoon te kloppen.

Ja idd. Ik vind vaak dat de interpretatie van hints zelf nogal voor interpretatie vatbaar zijn (cfr. "de wolf zit in ons midden"), maar deze lijkt wel gewoon écht te zijn. Mijn stem deze avond gaat wsl naar Lessoe.

Denk dat Jonas gelijk heeft, dit gezien Remi gezegd heeft inactieve spelers eruit te werken dmv hints voordat de pot begon.
Zal deze onder vallen.

Het enige waaraan ik twijfel is dat die hint zo duidelijk was en relatief makkelijk, maar t lijkt me wel handig om na een anarchist een waarschijnlijke cult er uit te stemmen

Denk dat Jonas gelijk heeft, dit gezien Remi gezegd heeft inactieve spelers eruit te werken dmv hints voordat de pot begon.
Zal deze onder vallen.

was jij niet dood? :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 08:55 ----------

Jij bent sinds gisterenavond ook niet anders aan het doen dan verwarring te zaaien. Eerst doe je alsof je de jager bent, dan doe je alsof je cultist bent en nu ga je nog in twijfel trekken dat Lessoe een cult phag is. Goe bezig! Wat moeten we daar nu van denken?

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar het verhaal. Ook benieuwd naar welke cultisten zich gaan verraden vandaag. Een enkeling maakt zich namelijk al verdacht op dit moment :p

Het is te toevallig dat dij cijfer combinatie uitkomt bij Lessoe. Goed gevonden, als het klopt heeft hij zijn fout van zondag weer goed gemaakt.
Aangezien Lessoe geen actieve speler is zullen de andere cults ook wel op hem stemmen. Hier moeten we ons later in het spel niet door laten misleiden!

• Topic Starter Topic Starter
Het is weer stil in het dorp, iedereen ligt fijn te slapen, maar één jongeman schijnt veel haast te hebben. Hij sprint als een bezetene door de bosjes naar een vrijstaand huisje & klimt op het dak. Met z’n hand in zijn broek kijkt hij door het raam, daar ziet hij De sl*t hevig tekeer gaan met Xavier63. Hij ziet hoe De sl*t een strap-on pakt en Xavier63 tegen zijn wil in begint te misbruiken, ondanks dit eigenaardige tafereel schijnt de man op het dak er van te genieten. Hij straalt van geluk met een merkwaardige glinstering in z’n ogen.

Geil & wanhopig dat ie is, begint hij tegen get raam aan te kloppen met een wanhopige poging De sl*t over te halen open te doen. De sl*t merkt de man op, maar zoals verwacht gaat ze verder waar ze mee bezig was.
Diep beledigd klimt de man naar de beneden en grijpt naar een stok “Als ze me er niet in laat kom ik er zelf wel in” . Hij klimt weer naar boven en begint tegen het raam te slaan. De sl*t word wat angstig en het is die angst die de wolf oppikt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Wolf voelt dat hij weer wat te eten heeft vanavond en volgt het geurspoor. Hij komt aan bij het huisje en ziet een wanhopige man tegen het raam slaan.
Met een lange sprint springt de wolf op het dak en haalt uit naar de man. De man krijgt een intense klap en pleurt van het dak af. Wanhopige probeert hij weg te komen “Alsjeblieft doe me niks, ik kan je vertellen wie de heks is.”. RAQI. If you do this right, it will give you the name of someone important.
Maar de wolf interesseert het niets. Hij verslind de man met huid en haar en versiert het huis van Xavier63 met bloed.
Ingewanden hangen over het huis heen en met bloed staat een tekst geschreven:
“Cultisten zullen elkaar altijd beschermen, behalve als zij zichzelf niet te verdacht willen maken, vergeet dat niet!”

Arnodsi is dood, hij was burger

Het is dag tot 20.30

Kijk naar de laatste zijn jongens. Remi wilt ons duidelijk maken dat er 1 of meerdere cultisten Lessoe willen laten hangen om zo zelf de held te zijn.

Het is te toevallig dat dij cijfer combinatie uitkomt bij Lessoe. Goed gevonden, als het klopt heeft hij zijn fout van zondag weer goed gemaakt.
Aangezien Lessoe geen actieve speler is zullen de andere cults ook wel op hem stemmen. Hier moeten we ons later in het spel niet door laten misleiden!

Kijk naar de laatste zijn jongens. Remi wilt ons duidelijk maken dat er 1 of meerdere cultisten Lessoe willen laten hangen om zo zelf de held te zijn.

rip arnodsi.

Hmm misschien probeer jij wel de aandacht af te leiden, door zo overduidelijk er op te hameren dat cults op elkaar gaan stemmen.. Misschien ben je stiekem zelf wel cult en probeer je ons zo op andere gedachten te brengen.

Al met al is het natuurlijk een hint, maar het viel me op dat je voor hetverhaal er al op hamerde (1e quote)

Terug
Naar boven