MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Staan weer een paar hints in..
Ga ze nog niet delen, zolang ik niet weet wat ze betekenen.

Ik zet hem alvast neer voordat ik geen tijd meer heb vanavond: lessoe.

rip arnodsi.

Hmm misschien probeer jij wel de aandacht af te leiden, door zo overduidelijk er op te hameren dat cults op elkaar gaan stemmen.. Misschien ben je stiekem zelf wel cult en probeer je ons zo op andere gedachten te brengen.

Ik had het zelf inderdaad al benoemt, vervolgens geeft Remi die hint ook nog eens dat ik gelijk heb.
De rede dat ik het in eerste instantie schreef is omdat ik een vermoeden heb wie er nog meer een cult is.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 10:02 ----------

Ik zet hem alvast neer voordat ik geen tijd meer heb vanavond: lessoe.

Lessoe

Ik zie volgens mij ook een hint in het plaatje verborgen.

:sad:

:roflol: en nu ben ik nog eens een perve

Het lijkt me wel duidelijk dat Lessoe de volgende is. Zou me verbazen mocht het geen cult zijn! Het k*tte is dat iedereen op Lessoe zal stemmen en dat we moeilijk kunnen aannemen dat iedereen cult is. Het lijkt me alleszins dom mochten de cults Lessoe verdedigen, dan vallen ze namelijk direct door de mand!

Anyway, één izmand vertrouw ik hier met mijn ogen toe, nl. Baerellejonas.

Toch leuk dat de cult zelf komt met mij als van cult zijnde te bschuldigen

RIP Arnodsi! Even bijlezen weer.

was jij niet dood? :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 08:55 ----------

Jij bent sinds gisterenavond ook niet anders aan het doen dan verwarring te zaaien. Eerst doe je alsof je de jager bent, dan doe je alsof je cultist bent en nu ga je nog in twijfel trekken dat Lessoe een cult phag is. Goe bezig! Wat moeten we daar nu van denken?

Nooit gedaan alsof ik de jager ben. Dat is nu eenmaal het spelletje; zorgen dat je moeilijk bereikbaar bent.

Na die zin dat jij gequote hebt, wat je natuurlijk niet quote want anders kom ik over als een goede, zie je dat ik lessoe niet zo erg in twijfel trek.

Alleen komt de hint van starter20, de anarchist, dus mss liegt hij wel maar dat zal dan te ver gezocht zijn?

Trouwens moet je mij niet zo viseren eikel, in vergelijking met vorige spelletjes probeer jij toch anderen in verdenking te stellen he.........

Ik denk gewoon mee na, jij gaat de bedenkingen in vraag stellen, lijkt me wel duidelijk wat jij bent dan.

Ontkennen tegenover BearelleJonas moet je idd niet meer doen, want de hint (als ze juist is) is klaar en duidelijk. Lessoe is een vogel voor de kat en niet meer te redden. Daarom ga je met 1 vd vinders je als maatje opstellen. Beetje simpel he sidje

Laatst bewerkt:

:roflol: Gaat dit over mij :p? Nice try iig, is ook zowat de enige uitweg die je hebt als cult. Mij nu slecht doen overkomen zodat je er toch nog een good guy uitspeelt.

Anyway : Lessoe , nu neem je voor mij echt alle twijfel weg.

RIP Arnodsi toch weer een burger dood :(. Vind zelf niet meteen hints in het verhaal.

Voel je de strop al rond je nek hangen?

Rip Arnodsi.

Er staat zeker een tip in het verhaal, maar dit leidt volgens mij naar een belangrijke persoon bij de good guys.

om weer OT te gaan, Er zijn nu 3 burgers dood en het zijn allemaal actieve medespelers. ( ben even gewoon aan het redeneren ). Lessoe was een van de minder actieve en als de hint klopt is hij een cult. Ergens zou het van de cults erg slim zijn om zich inactief op te stellen ( bijna allemaal ) en als zodanig laten ze de burgers eigenlijk elkaar uitmoorden.

Omdat je sowieso meer geneigd bent om op actieve spelers te stemmen... Het is maar een redenering he :).

We staan imo nog niet zo heel ver, met lessoe hebben we er misschien 1 cult uit en een anarchist t.o.v; 3 burgers.. En voorlopig zitten we buiten lessoe echt vast qua cults.

Xavier63 zit volgens mij ook niet voor niets in het verhaaltje, en ik denk ook dat het meisje gekeken heeft? Als ik markie volg en we weten wie dat is hoop ik op een hintje :D

Ik stem ook op Lessoe

Op een of andere manier vertrouw ik het niet 100% maar aan de andere kant wil ik nu wel zien of de hint klopt.

RAQI. If you do this right, it will give you the name of someone important.

Iemand :D? Dit wordt weer mijn bezigheid van de dag :(.

Props voor de cults ook btw, we ontdekken er eentje en zonder verpinken hangen ze hem ook meteen allemaal aan de galg :p. ( als er cults bij de posters bijzitten ) bende backstabbers :D.

Laatst bewerkt:
Ik stem ook op Lessoe

Op een of andere manier vertrouw ik het niet 100% maar aan de andere kant wil ik nu wel zien of de hint klopt.

Die hint klopt gewoon, was het een goede geweest had Remi wel iets duidelijk proberen te maken dat we verkeerd zaten. Zeker omdat de burgerkant erg hard achteruit gaat.

Luc M doet alsof die een reden nodig heeft Lessoe eruit te stemmen terwijl die er dik is. Zit die er nog een beetje om heen te draaien hmmmmmm

hahaha goed verhaal :roflol:

heb nog steeds pijn aan mn kontje van die rapesessie:o

Terug
Naar boven