- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rip arnodsi.
Hmm misschien probeer jij wel de aandacht af te leiden, door zo overduidelijk er op te hameren dat cults op elkaar gaan stemmen.. Misschien ben je stiekem zelf wel cult en probeer je ons zo op andere gedachten te brengen.
Ik zet hem alvast neer voordat ik geen tijd meer heb vanavond: lessoe.
Toch leuk dat de cult zelf komt met mij als van cult zijnde te bschuldigen

was jij niet dood?
---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 08:55 ----------
Jij bent sinds gisterenavond ook niet anders aan het doen dan verwarring te zaaien. Eerst doe je alsof je de jager bent, dan doe je alsof je cultist bent en nu ga je nog in twijfel trekken dat Lessoe een cult phag is. Goe bezig! Wat moeten we daar nu van denken?
Toch leuk dat de cult zelf komt met mij als van cult zijnde te bschuldigen
Gaat dit over mij
? Nice try iig, is ook zowat de enige uitweg die je hebt als cult. Mij nu slecht doen overkomen zodat je er toch nog een good guy uitspeelt.
. Vind zelf niet meteen hints in het verhaal.Voel je de strop al rond je nek hangen?Toch leuk dat de cult zelf komt met mij als van cult zijnde te bschuldigen
.
? Dit wordt weer mijn bezigheid van de dag
.
. ( als er cults bij de posters bijzitten ) bende backstabbers
.Ik stem ook op Lessoe
Op een of andere manier vertrouw ik het niet 100% maar aan de andere kant wil ik nu wel zien of de hint klopt.
Alleen komt de hint van starter20, de anarchist, dus mss liegt hij wel maar dat zal dan te ver gezocht zijn?
ik heb het nooit over lessoe gehad!