MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Luc M doet alsof die een reden nodig heeft Lessoe eruit te stemmen terwijl die er dik is. Zit die er nog een beetje om heen te draaien hmmmmmm

Mwah denk dat het gewoon is omdat starter met de hint kwam fso? Zou hem daar nu niet voor verdenken.

“Cultisten zullen elkaar altijd beschermen, behalve als zij zichzelf niet te verdacht willen maken, vergeet dat niet!”

Het eerste wat ik dan doe is kijken wie zijn stem al uitbrengt op Lessoe en het zijn dan weer net de mensen van wie ik niet verwacht dat ze slecht zijn :(. Iedereen speelt het imo erg goed. ( Xavier lijkt me trouwens wel een good guys te zijn uit het verhaal af te lezen, hij is iig zeker de wolf niet )

Iedereen behalve de goede kant ja.

Mwah denk dat het gewoon is omdat starter met de hint kwam fso? Zou hem daar nu niet voor verdenken.

“Cultisten zullen elkaar altijd beschermen, behalve als zij zichzelf niet te verdacht willen maken, vergeet dat niet!â€￾

Het eerste wat ik dan doe is kijken wie zijn stem al uitbrengt op Lessoe en het zijn dan weer net de mensen van wie ik niet verwacht dat ze slecht zijn :(. Iedereen speelt het imo erg goed. ( Xavier lijkt me trouwens wel een good guys te zijn uit het verhaal af te lezen, hij is iig zeker de wolf niet )

Het is niet slim om de good guys te bespreken ivm de wolf, er zijn burgers bekend dmv hints maar moeten niet bekend gemaakt worden lijkt mij want anders had ik al wel wat gepost

Ik vond die tip gewoon bij het filmpje dat in het verhaal stond, starter20 had daar niets mee te maken. Die zei in het verhaal gewoon "volg de muziek, de cijfers..."

En zodoende ;)

Het is niet slim om de good guys te bespreken ivm de wolf, er zijn burgers bekend dmv hints maar moeten niet bekend gemaakt worden lijkt mij want anders had ik al wel wat gepost

Ait sry :o. Maar die ligt er nu wel gewoon overduidelijk op. Niemand die trouwens al iets over RAQI gevonden heeft?

Jij bent dood :p
Nee, Lork heeft het waarschijnlijk over het verhaal van Remi. In dat verhaal geef jij de hint?

ah, die verhalen heb ik geen 1 keer echt gelezen :roflol:

nu ga ik weer verder dood zijn. buh bye

vote op me voor de pot whey, dan stuur ik jou ook 1 scoop in een ponypack

RAQI. If you do this right, it will give you the name of someone important.

Iemand :D? Dit wordt weer mijn bezigheid van de dag :(.

Props voor de cults ook btw, we ontdekken er eentje en zonder verpinken hangen ze hem ook meteen allemaal aan de galg :p. ( als er cults bij de posters bijzitten ) bende backstabbers :D.

Als je de hint ontdekt voor jezelf houden. Gaat om een goede rol.

“Cultisten zullen elkaar altijd beschermen, behalve als zij zichzelf niet te verdacht willen maken, vergeet dat niet!”

Het probleem is ook, tenzij Remi helderziende is, de stemmen op Lessoe zijn pas NA de hint gevallen en er niet VOOR. Dus hij zal het wsl hebben over hetgeen al besproken is geweest tussen de dood van starter20 en Arnodsi.

Op de afbeelding van de wolf staat op zijn bandje ook de letter R, dus misschien is de wolf iemand met de beginletter R ?

En raqi kan ook iraq worden? Wat is anu voor nationaliteit?

Op de afbeelding van de wolf staat op zijn bandje ook de letter R, dus misschien is de wolf iemand met de beginletter R ?

lijkt me toeval maar wel scherp gezien, ik stem trouwens Lessoe, verder heb ik nog geen goede aanknopingspunten voor iemand anders.

Het is een rol van een goede (de heks) we moeten deze hint niet openlijk gaan bespreken. Tenzij je daar een rede voor hebt.

Oh ik las enkel de quote van bearelle dat als je er wat mee doet. t something important is en dus dacht ik belangrijk als cult of wolf of heks. t was maar een snelle redenering

Weten we trouwens hoeveel cults er zijn? Of mag dat niet geweten zijn?

Luc M doet alsof die een reden nodig heeft Lessoe eruit te stemmen terwijl die er dik is. Zit die er nog een beetje om heen te draaien hmmmmmm

Kheb geen reden nodig om op hem te stemmen. Ergens vind ik de hint gewoon een beetje to obvious, maar misschien is dat ook wel Remi's bedoeling.

Begrijp me niet verkeerd rob, ik hoop echt dat Lessoe een cult is. Indien niet, gaat het steeds moeilijker worden.

Daarbij komt ook nog eens dat de assasin vannacht ook weer mag aanleggen toch? Omdat het nog zo ontzettend onduidelijk is wie cults zijn zou het zomaar kunnen dat hij de verkeerde eruit pikt, er vanuitgaande dat de wolf een burger pakt, er vannacht 2 burgers zouden kunnen sterven.

Kheb geen reden nodig om op hem te stemmen. Ergens vind ik de hint gewoon een beetje to obvious, maar misschien is dat ook wel Remi's bedoeling.

Begrijp me niet verkeerd rob, ik hoop echt dat Lessoe een cult is. Indien niet, gaat het steeds moeilijker worden.

Daarbij komt ook nog eens dat de assasin vannacht ook weer mag aanleggen toch? Omdat het nog zo ontzettend onduidelijk is wie cults zijn zou het zomaar kunnen dat hij de verkeerde eruit pikt, er vanuitgaande dat de wolf een burger pakt, er vannacht 2 burgers zouden kunnen sterven.

Wie vind jij op dit moment een goed alternatief voor lessoe dan?

Terug
Naar boven