XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Kheb geen reden nodig om op hem te stemmen. Ergens vind ik de hint gewoon een beetje to obvious, maar misschien is dat ook wel Remi's bedoeling.

Begrijp me niet verkeerd rob, ik hoop echt dat Lessoe een cult is. Indien niet, gaat het steeds moeilijker worden.

Daarbij komt ook nog eens dat de assasin vannacht ook weer mag aanleggen toch? Omdat het nog zo ontzettend onduidelijk is wie cults zijn zou het zomaar kunnen dat hij de verkeerde eruit pikt, er vanuitgaande dat de wolf een burger pakt, er vannacht 2 burgers zouden kunnen sterven.

De hint is inderdaad heel obvious uiteindelijk maarja zoals ik al eerder zei, dat was REMIJAG ook.

En toch kwam er verwarring uit juist omdat het zo eenvoudig was. Als ik remi een beetje kan inschatten dan verwacht ik dat hij er totaal van zou gaan genieten als er door een overduidelijke hint juist verwarring ontstaat.
Ik zie het iig als een beetje redemption voor zichzelf vanuit het vorige potje.

Kheb geen reden nodig om op hem te stemmen. Ergens vind ik de hint gewoon een beetje to obvious, maar misschien is dat ook wel Remi's bedoeling.

Begrijp me niet verkeerd rob, ik hoop echt dat Lessoe een cult is. Indien niet, gaat het steeds moeilijker worden.

Daarbij komt ook nog eens dat de assasin vannacht ook weer mag aanleggen toch? Omdat het nog zo ontzettend onduidelijk is wie cults zijn zou het zomaar kunnen dat hij de verkeerde eruit pikt, er vanuitgaande dat de wolf een burger pakt, er vannacht 2 burgers zouden kunnen sterven.

Klopt ook wel. Als hij niets doet dan hebben we er vannacht 1 cult uit ( lessoe ) + een slachtoffer van de wolf (burger of good guy ) en dan morgen weer een slachtoffer van de wolf ( burger of good guy )aangezien de assasin maar om de 2 dagen mag killen.

Komt dan uiteindelijk toch op - 2 good guys, - 1 bad guy en dan weten we ook nog totaal niet op wie morgen gestemd. Als de assasin toeslaat komt het dus ofwel op - 3 good guys of -2 good guys en - 2 bad guys.

oh ja roth ook; Rob P sowieso niet

Rob G is het meest actief in verg. met roth, daarmee

ik weet dat je meeleest rob

- paar minuten later: daar komen origineel en feedback kijken

- nog iets later: het antwoorden duurt nu wel heel erg lang

- Daar komen sid en jonas kijken

Laatst bewerkt:
Feedback kijkt trouwens wel veel en post weinig :D, als ik mijn theorie volg ( waarbij de cults zo weinig mogelijk actief zijn zodat de burgers en good guys elkaar uitmoorden ) zou ze ook wel eens een cult kunnen zijn, come at me feedback!

oh ja roth ook; Rob P sowieso niet

Rob G is het meest actief in verg. met roth, daarmee

ik weet dat je meeleest rob

- paar minuten later: daar komen origineel en feedback kijken

- nog iets later: het antwoorden duurt nu wel heel erg lang

- Daar komen sid en jonas kijken

Moet ik nou srs gaan reageren op een r in een plaatje?
Zegt waarschijnlijk geen donder.

Denk dat de R weinig zegt inderdaad. Het is gewoon een illustratief plaatje waar die R al op zat.

Feedback kijkt trouwens wel veel en post weinig :D, als ik mijn theorie volg ( waarbij de cults zo weinig mogelijk actief zijn zodat de burgers en good guys elkaar uitmoorden ) zou ze ook wel eens een cult kunnen zijn, come at me feedback!

Als jij gelijk hebt dan zou dat zeker kunnen, wel opmerkzaam.
als zij cultist is kunnen we wel meteen die theorie over die R in de prullenbak gooien aangezien zij over een hint in het plaatje begon dacht ik.

@Lork, waarom doe je zo je best om de aandacht van Lessoe weg te houden?
Mocht die R al iets beteken, er zijn meerdere spelers met een R. Er valt dus nog niks over te zeggen.

is onze burgermeester wel actief ???

Laten we ons nu focussen op Lessoe. Deze avond weten we meer én krijgen we weer nieuwe hints.

De wolf is wsl net zo verward als ons en kan dus even goed een cult phag killen deze nacht. De assasin weet wsl ook niet wat te doen. Maw straks Lessoe er uit (95% zeker cult) en van de nacht kunnen er ook zo maar eens twee cults verdwijnen (maar even goed 2 burgers).

@Lork, waarom doe je zo je best om de aandacht van Lessoe weg te houden?
Mocht die R al iets beteken, er zijn meerdere spelers met een R. Er valt dus nog niks over te zeggen.

Heb zel meegedacht naar de tip van Lessoe, die gaat er aan geen probleem.

Waarom wil jij de aandacht trekken naar Lessoe? En weghalen bij Rob G? Dat kan ik dan vragen...

Ik speel het spelletje schatje

Als jij gelijk hebt dan zou dat zeker kunnen, zeer opmerkzaam.
als zij cultist is kunnen we wel meteen die theorie over die R in de prullenbak gooien aangezien zij over een hint in het plaatje begon dacht ik.

Ik ben het eens met orgineel dat die R gewoon toeval is. Denk niet da Remi echt gaat gaan zoeken achter plaatjes met een bepaalde letter op. + buiten dat plaatje staan er ook al 2 hints in. Lijkt me te ver gezocht.

Moest ik cultist zijn zou ik het zelf een erg mooie strategie vinden. En ze lijkt te werken ook he. We hebben al een burger opgehangen en we verdenken ook vooral de mensen die hier actief meespelen. Lessoe hebben we bijna niet gezien, we krijgen een goeie hint, ontcijferen hem en dan gaat hij toch ergens in de tegenaanval. Komt hij plots uit het niets opduiken zeg maar. Dan moet hij toch ook wel het spel gevolgd hebben. ( ga het iig in de gaten houden wie vaak kijkt maar zo goed als niet post, feedback is er daar bijvoorbeeld sowieso 1tje van voor mij. Ik speculeer ook maar, je moet iets doen iig, als het juist is dan gaan de goeien elkaar gewoon afmaken )

nou ik stem Lessoe iig, 99% zeker dat t een cultphag is

Heb zel meegedacht naar de tip van Lessoe, die gaat er aan geen probleem.

Waarom wil jij de aandacht trekken naar Lessoe? En weghalen bij Rob G? Dat kan ik dan vragen...

Ik speel het spelletje schatje

:roflol:

Ik wil bij niemand de aandacht weghalen. Slaat alleen nergens op om op Rob g te stemmen.
Tenzij je met ander bewijs komt voor hem.

Moest ik cultist zijn zou ik het zelf een erg mooie strategie vinden. En ze lijkt te werken ook he. We hebben al een burger opgehangen en we verdenken ook vooral de mensen die hier actief meespelen. Lessoe hebben we bijna niet gezien, we krijgen een goeie hint, ontcijferen hem en dan gaat hij toch ergens in de tegenaanval. Komt hij plots uit het niets opduiken zeg maar. Dan moet hij toch ook wel het spel gevolgd hebben.

Idd, Lessoe is het ganse spel onzichtbaar en plots staat hij daar. Hij bevestigd als het ware dat hij een cult is en wijst er dan nog eens extra op dat hij beschuldigd wordt door zijn eigen soort.

Wil er iemand een samenvatting maken van de stemmen die er zijn gevallen deze ronde? Ik ben aan het werk en kan niet zo veel tijd in één leessessie steken.

:roflol:

Ik wil bij niemand de aandacht weghalen. Slaat alleen nergens op om op Rob g te stemmen.
Tenzij je met ander bewijs komt voor hem.

Overduidelijk genoeg stemmen voor Lessoe, dus wrm nog op hem stemmen? Je bent er duidelijk niet blij mee.

Overduidelijk genoeg stemmen voor Lessoe, dus wrm nog op hem stemmen? Je bent er duidelijk niet blij mee.

Haha serieus guys, stop met elkaar zo op the ****en :p. Ik verdenk geen van jullie beiden om slecht te zijn. Je speelt imo echt recht in de kaart van de culten.

Terug
Naar boven