AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Idd, Lessoe is het ganse spel onzichtbaar en plots staat hij daar. Hij bevestigd als het ware dat hij een cult is en wijst er dan nog eens extra op dat hij beschuldigd wordt door zijn eigen soort.

Wil er iemand een samenvatting maken van de stemmen die er zijn gevallen deze ronde? Ik ben aan het werk en kan niet zo veel tijd in één leessessie steken.

Er is enkel nog maar gestemd op lessoe. Zoals remi ook vermeld heeft gaan de cults nu natuurlijk niet op iemand anders stemmen anders zijn ze meteen verdacht.

Overduidelijk genoeg stemmen voor Lessoe, dus wrm nog op hem stemmen? Je bent er duidelijk niet blij mee.

Die redenatie slaat echt werkelijk nergens op. Het is 13.35, we zitten nog ruim voor de deadline er kan dus nog van alles gebeuren.
Voorlopig ga ik jou trouwens een beetje negeren. Lijkt wel of je de rol van anarchist hebt overgenomen.

Er is enkel nog maar gestemd op lessoe. Zoals remi ook vermeld heeft gaan de cults nu natuurlijk niet op iemand anders stemmen anders zijn ze meteen verdacht.

En wie heeft er dan al gestemd op Lessoe?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 13:37 ----------

Die redenatie slaat echt werkelijk nergens op. Het is 13.35, we zitten nog ruim voor de deadline er kan dus nog van alles gebeuren.
Voorlopig ga ik jou trouwens een beetje negeren. Lijkt wel of je de rol van anarchist hebt overgenomen.

:roflol: die bedenking had ik me ook al gemaakt :roflol:

Als lessoe er niet uitgaat kun je van 1 ding uitgaan: de stemmers op die andere zijn alle cultisten + een paar onnozele burgers.

Voorlopig kan ik op Markrot, Kane, Xavier63 en mezelf komen. Luc M had ook gestemd op lessoe. De vraag is eerder wie niet he :p.

Maar zoals Markie idd aanduid stemmen de culten er gewoon los op , zo slim zijn ze wel :D.

Voorlopig kan ik op Markrot, Kane, Xavier63 en mezelf komen. Luc M had ook gestemd op lessoe. De vraag is eerder wie niet he :p.

Maar zoals Markie idd aanduid stemmen de culten er gewoon los op , zo slim zijn ze wel :D.

Idd, zou dom van ze zijn om dat niet te doen!

Ik heb het al gezegd, maar Remi is niet helderziend. Ik denk niet dat we ons moeten focussen op wie er na het verhaaltje waarin arnodsi sterft moeten kijken wie er op Lessoe stemde, maar kijken naar wat er voor allemaal gezegd is geweest. Allé, my 2 cents.

Is onze burgermeester actief ?

Vertrouw er enkele in dit spelletje en jullie zijn er absoluut niet bij.

Ik ben een achterdochtige mothafcker

Idd, zou dom van ze zijn om dat niet te doen!

Ik heb het al gezegd, maar Remi is niet helderziend. Ik denk niet dat we ons moeten focussen op wie er na het verhaaltje waarin arnodsi sterft moeten kijken wie er op Lessoe stemde, maar kijken naar wat er voor allemaal gezegd is geweest. Allé, my 2 cents.

Idd ik volg je :). Heb ook wel wat lichte vermoedens van cults, toch degenen die dan acties meespelen en ons om de tuin leiden :p. Blijf er toch bij dat er volgens mij een hoop inactieve cults zijn. De gasten die echt actief meespelen hebben imo meer kans om burger te zijn. Maar jouw redenering volgende en de mijne kan je toch al een paar verdachten aanwijzen als cult zijnde.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 13:47 ----------

In deze ronde weten we niet hij is ;)

Ik stem ook Lessoe (had mijn stem nog niet officieel uitgebracht)

Jawel toch? Net na Markie.

Ik ben vanavond werken.

Lessoe

Wie heeft er gepost?
Totaal Aantal Posts: 696

Gebruikersnaam Posts
orgineel 78
Remi AFCA 59
Suicide Sid 58
Lork 49
Biobeast 44
BearelleJonas 41
Rob G 38
kwarkvarken 24
Maxiamento 24
Starter20 24 dood ---> anarchist
kane 23
Thielen 23
z1000 22
Rob P 22
arnodsi 21 dood ---> burger
IMBAatwork 19 dood ---> burger
Woopy 19 dood ---> burger
markrot 17
Luc M 13
xavier63 13
Roth 10
Jaap ja 10
feedback 8
SubGenius 8
Dudemeister 7
Peerebaum 6
fitness beginer 4
Lessoe 3
Jorgyboy 2
Topsycret 2
Anu 2
bikers 1 (alleen een 'ik doe mee' post)
mack10 1 (alleen een 'ik doe mee' post)
Marter 1 (alleen een 'ik doe mee' post)

De overgebleven deelnemers:

1. Feedback
2. Kwarkvarken
3.Jaap Ja
4.Biobeast
5. Rob P
7.Orgineel
8.Markrot
10.Rob G
11.Xavier63
12.BearelleJonas
13.Suicide Sid
15.Luc M
16.Kane
17. Roth
18. Dudemeister
19. Anu
20. Lork
22. Peerebaum
23.Thielen
24.SubGenius
25. Lessoe

Wie heeft er gepost?
Totaal Aantal Posts: 696

Gebruikersnaam Posts
orgineel 78
Remi AFCA 59
Suicide Sid 58
Lork 49
Biobeast 44
BearelleJonas 41
Rob G 38
kwarkvarken 24
Maxiamento 24
Starter20 24
kane 23
Thielen 23
z1000 22
Rob P 22
arnodsi 21
IMBAatwork 19
Woopy 19
markrot 17
Luc M 13
xavier63 13
Roth 10
Jaap ja 10
feedback 8
SubGenius 8
Dudemeister 7
Peerebaum 6
fitness beginer 4
Lessoe 3
Jorgyboy 2
Topsycret 2
Anu 2
bikers 1
mack10 1
Marter 1

Dat is incl de beginpaginas gok ik zo of niet?

Peerebaum en Anu zijn dus ook niet actieve spelers.

Terug
Naar boven