Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Ik ga hem ff editten

Intredasting. Gezien de aanmaak datum van het youtube account, was het weervolf spel er ook al in november 2011? Zo ja, wie van die mensen doen nu weer mee; zo nee, dan moet het kwarkvarken wel zijn die ons trolt.
Uiteraard:o

RIP Starter 20 en Arnodsi, in jullie naam stem ik op Lessoe.

En dan nu eens ff onderuit gezakt op zoek naar wat meer hints.

Totaal Aantal Posts: 696

Gebruikersnaam Posts

01. orgineel 78
02. Suicide Sid 58
03. Lork 49
04. Biobeast 44
05. BearelleJonas 41
06. Rob G 38
07. kwarkvarken 24
08. Starter20 24 dood ---> anarchist
09. kane 23
10. Thielen 23
11. Rob P 22
12. arnodsi 21 dood ---> burger
13. IMBAatwork 19 dood ---> burger
14. Woopy 19 dood ---> burger
15. markrot 17
16. Luc M 13
17. xavier63 13
18. Roth 10
19. Jaap ja 10
20. feedback 8
21. SubGenius 8
22. Dudemeister 7
23. Peerebaum 6
24. Lessoe 3
25. Anu 2

De wolf: 1x
The Assassin: 1x
Het meisje: 1x
De jager: 1x
De heks: 1x
De sl*t: 1x
De cultisten: ?
De burgemeester: 1x
De bodyguard: 1x
De anarchist: 1x
De Roddelaar: 1x
De burger: ? - 3

Laatst bewerkt:
Zal m'n stem ook maar eens posten Lessoe weinig verrassends aan natuurlijk.
Zo nu lekker beentjes trainen :)

Thx voor de post Rob :D.

Vind Lessoe wel een interessante zaak. Ervan uitgaande dat hij cult is ( vanavond weten we meer natuurlijk) dan heeft hij 3x gepost waarvan 1 post daarvan een weerwoord is op zijn beschuldiging. En de top posters verdenk ik er niet van om culten te zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 14:52 ----------

Thx, dat is al duidelijker, ik verbaas me gewoon over hoeveel mensen inactief zijn

Schijn kan bedriegen. Lessoe was zo inactief als de pest en als zijn naam valt dan komt hij plotseling wel met een reactie.. ( trouwens niet voor het een of het ander maar aangezien ik de Lessoe hint ontcijferd heb kan ik misschien wel wat bescherming gebruiken vannacht.. :o )

Laatst bewerkt:
Ik ben het eens met orgineel dat die R gewoon toeval is. Denk niet da Remi echt gaat gaan zoeken achter plaatjes met een bepaalde letter op. + buiten dat plaatje staan er ook al 2 hints in. Lijkt me te ver gezocht.

Moest ik cultist zijn zou ik het zelf een erg mooie strategie vinden. En ze lijkt te werken ook he. We hebben al een burger opgehangen en we verdenken ook vooral de mensen die hier actief meespelen. Lessoe hebben we bijna niet gezien, we krijgen een goeie hint, ontcijferen hem en dan gaat hij toch ergens in de tegenaanval. Komt hij plots uit het niets opduiken zeg maar. Dan moet hij toch ook wel het spel gevolgd hebben. ( ga het iig in de gaten houden wie vaak kijkt maar zo goed als niet post, feedback is er daar bijvoorbeeld sowieso 1tje van voor mij. Ik speculeer ook maar, je moet iets doen iig, als het juist is dan gaan de goeien elkaar gewoon afmaken )

Ik weet al hoe dat komt, ik zit op dbb via mn telefoon. Als ik hier les en het wegklik dan blijf ik gewoon op de zelfde pagina online als ware, zo lijkt het alsof ik constant meelees, maar dit is niet zo. Haha ik moet me dus naar uit gaan.loggen als ik niet op dbb ben :o.

Als ik al cult zou zijn, zou het raar zijn dat ik de hint gaf naar het plaatje met de wolf en de letter r.

Ik weet al hoe dat komt, ik zit op dbb via mn telefoon. Als ik hier les en het wegklik dan blijf ik gewoon op de zelfde pagina online als ware, zo lijkt het alsof ik constant meelees, maar dit is niet zo. Haha ik moet me dus naar uit gaan.loggen als ik niet op dbb ben :o.

Als ik al cult zou zijn, zou het raar zijn dat ik de hint gaf naar het plaatje met de wolf en de letter r.

Dat is dus gewoon een goeie cultmove om de aandacht van je af te schuiven :D.

Nee maar ok dat weten we dan ook weer :), wil je niet aanvallen ofso, probeer gewoon te redeneren en de cults een stapje voor te zijn.

Tenzij je echt cult bent en op deze manier verwarring probeert te veroorzaken via een "hint".

Vind het maar apart. Uberhaupt registreert zo'n pagina bij lange inactiviteit nog wel?

Hoezo zou dat raar zijn? Cultisten weten wie de wolf is, dus misschien probeer jij de rest juist wel te misleiden door mensen met een beginletter R verdacht te maken.

Ik zeg overigens niet dat jij cult bent, maar alleen dat je redenatie niet klopt.

edit; 2 anderen waren me al voor.

Toevallig heb ik de afbeelding van de weerwolf als bureaublad achtergrond. De afbeelding is gemaakt door een Game of Thrones fan, te vinden op DeviantArt, en het geeft de ‘direwolf’, het teken van de Stark familie, weer. De ‘R’ die erin verwerkt is, is een verwijzing naar de maker. Denk dat de keuze voor dat plaatje inderdaad een bevestiging is dat we met Lessoe een cult te pakken hebben. In Game of Thrones worden de Stark’s toch veelal als ‘goed’ (de burgers?) gezien en hun worden het hardst genaaid door Theon Greyjoy (de cult?). Lessoe heeft iig mijn stem, dus bij deze: Lessoe

Jonas, je theorie rondom de inactieve spelers zie ik niet helemaal. Persoonlijk verwacht ik dat de meeste cults actief in het spel zijn en dat de burgers zich wat meer afzijdig houden. Door duidelijk een cult naar voren te brengen en als deze bij de veroordeling ook daadwerkelijk een cult blijkt te zijn, is de kans groot dat je wordt vermoord door de wolf. Daarnaast is een inactieve cult gewoon compleet waardeloos. Anu, Peerebaum en Dudemeister doen uberhaupt gewoon weinig met het spel, geen idee wat we daarvan moeten denken (lezen volgens mij ook nauwelijks mee) maar bijvoorbeeld iemand als Feedback lijkt me gewoon een burger die bang is om opgegeten te worden. Als Lessoe inderdaad een cult blijkt te zijn, en gezien zijn geringe verweer verwacht ik dat absoluut, hoop ik dat de jager zo slim is om jou vanavond te beschermen.

Toevallig heb ik de afbeelding van de weerwolf als bureaublad achtergrond. De afbeelding is gemaakt door een Game of Thrones fan, te vinden op DeviantArt, en het geeft de ‘direwolf’, het teken van de Stark familie, weer. De ‘R’ die erin verwerkt is, is een verwijzing naar de maker. Denk dat de keuze voor dat plaatje inderdaad een bevestiging is dat we met Lessoe een cult te pakken hebben. In Game of Thrones worden de Stark’s toch veelal als ‘goed’ (de burgers?) gezien en hun worden het hardst genaaid door Theon Greyjoy (de cult?). Lessoe heeft iig mijn stem, dus bij deze: Lessoe

Jonas, je theorie rondom de inactieve spelers zie ik niet helemaal. Persoonlijk verwacht ik dat de meeste cults actief in het spel zijn en dat de burgers zich wat meer afzijdig houden. Door duidelijk een cult naar voren te brengen en als deze bij de veroordeling ook daadwerkelijk een cult blijkt te zijn, is de kans groot dat je wordt vermoord door de wolf. Daarnaast is een inactieve cult gewoon compleet waardeloos. Anu, Peerebaum en Dudemeister doen uberhaupt gewoon weinig met het spel, geen idee wat we daarvan moeten denken (lezen volgens mij ook nauwelijks mee) maar bijvoorbeeld iemand als Feedback lijkt me gewoon een burger die bang is om opgegeten te worden. Als Lessoe inderdaad een cult blijkt te zijn, en gezien zijn geringe verweer verwacht ik dat absoluut, hoop ik dat de jager zo slim is om jou vanavond te beschermen.

Ik heb het idee dat je verhaal naar jonas, een hint is voor de wolf!!

Dat laatste insinueerde ik ook al een beetje :o.

Wel kijk ik basseer het ten 1ste op Lessoe, zoals gezegd isdie constant inactief maar als hij plots aan de galg gepraat wordt komt hij wel met een weerwoord. Dus dan moet hij het spel toch volgen niet?

Feedback kan idd ook gewoon een burger zijn die bang is om opgegeten te worden, en als vrouw zijnde wordt jouw argument dan weer versterkt, aangezien vrouwen meestal iets terughoudender zijn.

Voor de rest verdenk ik de echt actieve spelers gewoon niet als culten, laten we niet vergeten dat er nog een hoop rollen zijn en dat er andere manieren zijn om good guys op het spoor te komen.

De cults communiceren ook constant onderling dus is er ook een mindere behoefte om te posten in het topic, ze staan op dat gebied een stapje voor op de burgers.

Verder is het verloop neit echt goed te noemen he, 1 anarchist down en de rest burgers.. Die ook ofwel door de wolf ofwel door de burgers zijn vermoord. Als de culten ons laten denken dat de actieve gasten bad guys zijn gaan we elkaar uitmoorden imo.

Zoals vermeld baseer ik het dus vooral op ten eerste Lessoe, ten 2e het feit dat culten communiceren, ten 3rde omdat ik ook gewoon een goed gevoel heb bij de actieve posters ( soms ook meer dan enkel een gevoel ;-) ) en ten 4e omdat het verloop van het spel echt niet in het voordeel van de burgers loopt.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 15:15 ----------

Vind Roth zijn post idd op zijn minste speciaal te noemen. Stel dat hij een cult is en mijn redenering klopt dan probeert hij ze nu onderuit te halen. ( Roth die trouwens zelf wel een poster is maar ook niet superactief ). Daarnaast stelt hij dan wel voor dat de jager mij beschermt, kan ook gewoon weer goed gespeeld zijn :o.

Anyway, assumptions, assumptions :D, prachtig spel dit :)

De assassin mag ook weer een kill maken vanavond niet? 1 cult hangen, een cult spiken, en een goede bescherming kunnen een harde klap maken deze nacht.

De assassin mag ook weer een kill maken vanavond niet? 1 cult hangen, een cult spiken, en een goede bescherming kunnen een harde klap maken deze nacht.

Heb ik ook alweer eens vermeld vandaag :). Als het verkeerd gaat kan het wel een serieuze klap voor de burgers betekenen ook.

Dat is dus gewoon een goeie cultmove om de aandacht van je af te schuiven :D.

Nee maar ok dat weten we dan ook weer :), wil je niet aanvallen ofso, probeer gewoon te redeneren en de cults een stapje voor te zijn.

Nee snap dat je me niet wil aanvallen hoor, maar nu weet je dus waarom het ik onderaan de pagina als lezer sta, terwijl ik gewoon met iets anders bezig ben maar de paginanog op de achtergrond van mn mobiel draait.

:o:o

Ik zeg het tegenovergestelde van Jonas en daarom is het een hint voor de wolf? In feitte is het pleidooi van Jonas ook een hint voor de wolf, in zoverre dat de actieve spelers burgers zijn. Ik redeneer vanuit mijn logica. Dus verklaar je nader?

Mmm iedereen stemt op lessoe kan iemand me toelichten waarom? ikzefl verdenk namelijk iemand anders :)

Terug
Naar boven