- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UiteraardIntredasting. Gezien de aanmaak datum van het youtube account, was het weervolf spel er ook al in november 2011? Zo ja, wie van die mensen doen nu weer mee; zo nee, dan moet het kwarkvarken wel zijn die ons trolt.

.Thx, dat is al duidelijker, ik verbaas me gewoon over hoeveel mensen inactief zijn
)Ik ben het eens met orgineel dat die R gewoon toeval is. Denk niet da Remi echt gaat gaan zoeken achter plaatjes met een bepaalde letter op. + buiten dat plaatje staan er ook al 2 hints in. Lijkt me te ver gezocht.
Moest ik cultist zijn zou ik het zelf een erg mooie strategie vinden. En ze lijkt te werken ook he. We hebben al een burger opgehangen en we verdenken ook vooral de mensen die hier actief meespelen. Lessoe hebben we bijna niet gezien, we krijgen een goeie hint, ontcijferen hem en dan gaat hij toch ergens in de tegenaanval. Komt hij plots uit het niets opduiken zeg maar. Dan moet hij toch ook wel het spel gevolgd hebben. ( ga het iig in de gaten houden wie vaak kijkt maar zo goed als niet post, feedback is er daar bijvoorbeeld sowieso 1tje van voor mij. Ik speculeer ook maar, je moet iets doen iig, als het juist is dan gaan de goeien elkaar gewoon afmaken )
.Ik weet al hoe dat komt, ik zit op dbb via mn telefoon. Als ik hier les en het wegklik dan blijf ik gewoon op de zelfde pagina online als ware, zo lijkt het alsof ik constant meelees, maar dit is niet zo. Haha ik moet me dus naar uit gaan.loggen als ik niet op dbb ben.
Als ik al cult zou zijn, zou het raar zijn dat ik de hint gaf naar het plaatje met de wolf en de letter r.
.
, wil je niet aanvallen ofso, probeer gewoon te redeneren en de cults een stapje voor te zijn.Ik weet al hoe dat komt, ik zit op dbb via mn telefoon. Als ik hier les en het wegklik dan blijf ik gewoon op de zelfde pagina online als ware, zo lijkt het alsof ik constant meelees, maar dit is niet zo. Haha ik moet me dus naar uit gaan.loggen als ik niet op dbb ben.
Als ik al cult zou zijn, zou het raar zijn dat ik de hint gaf naar het plaatje met de wolf en de letter r.
Toevallig heb ik de afbeelding van de weerwolf als bureaublad achtergrond. De afbeelding is gemaakt door een Game of Thrones fan, te vinden op DeviantArt, en het geeft de ‘direwolf’, het teken van de Stark familie, weer. De ‘R’ die erin verwerkt is, is een verwijzing naar de maker. Denk dat de keuze voor dat plaatje inderdaad een bevestiging is dat we met Lessoe een cult te pakken hebben. In Game of Thrones worden de Stark’s toch veelal als ‘goed’ (de burgers?) gezien en hun worden het hardst genaaid door Theon Greyjoy (de cult?). Lessoe heeft iig mijn stem, dus bij deze: Lessoe
Jonas, je theorie rondom de inactieve spelers zie ik niet helemaal. Persoonlijk verwacht ik dat de meeste cults actief in het spel zijn en dat de burgers zich wat meer afzijdig houden. Door duidelijk een cult naar voren te brengen en als deze bij de veroordeling ook daadwerkelijk een cult blijkt te zijn, is de kans groot dat je wordt vermoord door de wolf. Daarnaast is een inactieve cult gewoon compleet waardeloos. Anu, Peerebaum en Dudemeister doen uberhaupt gewoon weinig met het spel, geen idee wat we daarvan moeten denken (lezen volgens mij ook nauwelijks mee) maar bijvoorbeeld iemand als Feedback lijkt me gewoon een burger die bang is om opgegeten te worden. Als Lessoe inderdaad een cult blijkt te zijn, en gezien zijn geringe verweer verwacht ik dat absoluut, hoop ik dat de jager zo slim is om jou vanavond te beschermen.
Toevallig heb ik de afbeelding van de weerwolf als bureaublad achtergrond. De afbeelding is gemaakt door een Game of Thrones fan, te vinden op DeviantArt, en het geeft de ‘direwolf’, het teken van de Stark familie, weer. De ‘R’ die erin verwerkt is, is een verwijzing naar de maker. Denk dat de keuze voor dat plaatje inderdaad een bevestiging is dat we met Lessoe een cult te pakken hebben. In Game of Thrones worden de Stark’s toch veelal als ‘goed’ (de burgers?) gezien en hun worden het hardst genaaid door Theon Greyjoy (de cult?). Lessoe heeft iig mijn stem, dus bij deze: Lessoe
Jonas, je theorie rondom de inactieve spelers zie ik niet helemaal. Persoonlijk verwacht ik dat de meeste cults actief in het spel zijn en dat de burgers zich wat meer afzijdig houden. Door duidelijk een cult naar voren te brengen en als deze bij de veroordeling ook daadwerkelijk een cult blijkt te zijn, is de kans groot dat je wordt vermoord door de wolf. Daarnaast is een inactieve cult gewoon compleet waardeloos. Anu, Peerebaum en Dudemeister doen uberhaupt gewoon weinig met het spel, geen idee wat we daarvan moeten denken (lezen volgens mij ook nauwelijks mee) maar bijvoorbeeld iemand als Feedback lijkt me gewoon een burger die bang is om opgegeten te worden. Als Lessoe inderdaad een cult blijkt te zijn, en gezien zijn geringe verweer verwacht ik dat absoluut, hoop ik dat de jager zo slim is om jou vanavond te beschermen.
. Ik heb het idee dat je verhaal naar jonas, een hint is voor de wolf!!
.
, prachtig spel dit 
De assassin mag ook weer een kill maken vanavond niet? 1 cult hangen, een cult spiken, en een goede bescherming kunnen een harde klap maken deze nacht.
. Als het verkeerd gaat kan het wel een serieuze klap voor de burgers betekenen ook.Dat is dus gewoon een goeie cultmove om de aandacht van je af te schuiven.
Nee maar ok dat weten we dan ook weer, wil je niet aanvallen ofso, probeer gewoon te redeneren en de cults een stapje voor te zijn.
Ik heb het idee dat je verhaal naar jonas, een hint is voor de wolf!!

Mmm iedereen stemt op lessoe kan iemand me toelichten waarom? ikzefl verdenk namelijk iemand anders![]()