- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Mmm iedereen stemt op lessoe kan iemand me toelichten waarom? ikzefl verdenk namelijk iemand anders![]()
Wie verdenk jij dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm iedereen stemt op lessoe kan iemand me toelichten waarom? ikzefl verdenk namelijk iemand anders![]()
inactieve cult nr2. die in actie schiet?Mmm iedereen stemt op lessoe kan iemand me toelichten waarom? ikzefl verdenk namelijk iemand anders![]()

nope ga me nu pas serieus mengen in het spel

ik denk igg door te hebben wie de cultisten zijn of igg 2 van hen de rest van de rollen weet ik nog niet echt te plaatsten...
oh ja roth ook; Rob P sowieso niet
Rob G is het meest actief in verg. met roth, daarmee
ik weet dat je meeleest rob
- paar minuten later: daar komen origineel en feedback kijken
- nog iets later: het antwoorden duurt nu wel heel erg lang
- Daar komen sid en jonas kijken
Overduidelijk genoeg stemmen voor Lessoe, dus wrm nog op hem stemmen? Je bent er duidelijk niet blij mee.
Ik lees dit net pas:
Allereerst: sommige mensen zitten op werk. Kantoorbaan. Met 1 open browser en 1 open word document. Hier en daar even alt-tab als de kust veilig is zodat ik wat bij kan lezen. Dus dat ik in het topic zit maar niet post zou ik niet te veel nadruk op leggen.
Het is zelfs zo erg dat ik over bovenstaande posts helemaal heen gelezen had en ze net pas terug lees tijdens een potje heerlijk schijten tijdens werktijd.
Verder vind ik je rol onduidelijk Lork. Eerst loop je de hele tijd te sparren met Sid, wat jullie erg verdacht maakt. Je profileert je als cult met bepaalde statements. En nu kom je met een beschuldiging naar mij die totaal nergens op slaat.
Ik zit ook op het werk en af en toe f5'n, daarom sta ik er ook hele tijd bij, maar daar spreek ik toch niet over?
Je zegt dat ik het meest actief ben, je zegt dat ik mee lees. Dat plots daarna die en die om de hoek komen kijken. Als je zelf in de zelfde situatie zit vindt ik dat een rare beschuldiging.
Verder zijn er 3 spelers die met een R beginnen maar je vindt het scherp en het zou duiden op mij. Omdat ik het meest actief ben. Ik zie niet in dat cults actiever zouden zijn dan burgers, in tegendeel.
Verder nogmaals: je speelt het ontzettend raar. Het is dat de hints op deze manier zijn gelopen dat we een redelijk zekere cult hebben. Maar je stemgedrag en dat van een aantal andere zal nog veel zeggen.
Het is een rol van een goede (de heks) we moeten deze hint niet openlijk gaan bespreken. Tenzij je daar een rede voor hebt.
? Ik heb er al een half uur aan besteed...'T volgende gaat over de RAQI hint.
Je hoeft geen namen te noemen, maar hoe kom je uberhaupt bij heks? Ik heb er al een half uur aan besteed...
Omdat er voor letterlijk staat : Ik kan je vertellen wie de heks is...
Je zegt dat ik het meest actief ben, je zegt dat ik mee lees. Dat plots daarna die en die om de hoek komen kijken. Als je zelf in de zelfde situatie zit vindt ik dat een rare beschuldiging.
Verder zijn er 3 spelers die met een R beginnen maar je vindt het scherp en het zou duiden op mij. Omdat ik het meest actief ben. Ik zie niet in dat cults actiever zouden zijn dan burgers, in tegendeel.
Verder nogmaals: je speelt het ontzettend raar. Het is dat de hints op deze manier zijn gelopen dat we een redelijk zekere cult hebben. Maar je stemgedrag en dat van een aantal andere zal nog veel zeggen.

Omdat er voor letterlijk staat : Ik kan je vertellen wie de heks is...

Al spijt van je deelname? Je wordt er behoorlijk achterdochtig van he?![]()
http://wall.alphacoders.com/big.php?i=110051&lang=dutch
ik kwam hier uit met dat plaatje. Via google afbeeldingen zoeken.
oh dan is t idd maar goed dat t niet verder besproken is die hint, mij lijkt die r gewoon toeval van het plaatje, tis niet zoals een code van dbbcultist![]()